Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
Åh herregud. Jag är mållös.
Jag hade helt dömt ut det här laget i november. Allt såg så ödesdigert ut och det var med sorg och våda som man tittade på matcherna. Jag klankade ner rejält på många av spelarna.
Jag ber om ursäkt för allt. Jag hade fel. Först tar vi igen ett omöjligt försprång för att nå direktplats. Efter 4 omgångar i kvalserien ligger vi till synes hopplöst sist. Men vi reser oss ur askan flera gånger om och nu är vi tillbaka där vi hör hemma.
Det har varit ett sant privilegium att få stå i klacken på Hovet under denna kvalserie. Halsen är död (igen) men det är så jävla värt det.
Tack för den här makalösa säsongen. Tack för kamratskapet på forumet och IRC-kanalen.
Tack för allt.
Heja DIF.
Jag hade helt dömt ut det här laget i november. Allt såg så ödesdigert ut och det var med sorg och våda som man tittade på matcherna. Jag klankade ner rejält på många av spelarna.
Jag ber om ursäkt för allt. Jag hade fel. Först tar vi igen ett omöjligt försprång för att nå direktplats. Efter 4 omgångar i kvalserien ligger vi till synes hopplöst sist. Men vi reser oss ur askan flera gånger om och nu är vi tillbaka där vi hör hemma.
Det har varit ett sant privilegium att få stå i klacken på Hovet under denna kvalserie. Halsen är död (igen) men det är så jävla värt det.
Tack för den här makalösa säsongen. Tack för kamratskapet på forumet och IRC-kanalen.
Tack för allt.
Heja DIF.
Detta måste vara en dröm? Helt sjukt
Honken är vår kung!
Honken är vår kung!
Hahahaha. Vad i glödheta helvete. Nyp mig.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt sanslöst. Orkar inte skriva mer än så. TACK till spelare, ledare, DH, klacken etc. Stort jävla tack!
Over and out!
Over and out!
Att vi redan börjat sälja säsongsplåtar är så jävla kaxigt och grymt på samma gång! Det här laget som fått mig sömnlös många nätter ger tillbaka i form av dom skönaste 8 timmar sömn jag någonsin kommer få uppleva.
Ni här på forumet är bäst. Vi gjorde det för Stefan. Våra hockeykrigare till hjältar är bättre än bäst.
Fyfan vad skönt!
Ni här på forumet är bäst. Vi gjorde det för Stefan. Våra hockeykrigare till hjältar är bättre än bäst.
Fyfan vad skönt!
I
I wish I could swim
Like dolphins, like dolphins can swim
I wish I could swim
Like dolphins, like dolphins can swim
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Kan bara säga det här: Jag vill flytta till Stockholm. Jag vill gå på varenda jävla match. Jag orkar inte vara kvar på denna sketna jävla ö.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag visste hela tiden att vi skulle gå upp. Men ville ju inte skriva det för jinx betyder otur.
Avskaffa tre mot tre.
Kanna på Kanna på!
-
Vill i all enkelhet bara säga Tack för en underbar kväll, stämning på Hovet och en härlig match, vilket lag.
Tack.
I morgon kavaj
Tack.
I morgon kavaj
Nu börjar det på allvar gå upp för mig vad som hänt. Finner inga ord. Tack till alla! Älskade djurgårdsfamiljen.
Avgå Jocke.
- SkönaDjurgårn
Jag utnämner i detta nu Säcken till en av de mest legendariska DIF-tränarna någonsin. Den här uppryckningen som kom med honom kommer aldrig att kunna toppas. Och vi var med. <3
- SkönaDjurgårn
Äntligen någon som VÄNDE SKUTAN, så att säga! 

Fyfan va underbart, finner knappt ord för det!
DIF <3 <3 <3
DIF <3 <3 <3
Vad FA-AN var det som hände idag? Nyp mig i armen! Detta händer inte.