Kuben skrev:Tror du på det själv? Vänta och se vad det kommer att kosta i förlorade intäkter nästa år.
Undrar om Janne skaffar skyddad identitet nu.
Jag försvarar det inte men finns det inga stålar så finns det inte. Det hade ju krävts en bra spelare för att rädda oss ur den krisen och dom växer inte på träd i januari. De som faktiskt finns hade ju kostat en slant.
Egentligen är det ju Järlan som misslyckats kapitalt redan förra säsongen med sina vansinnesvärvningar. 3 tränare har misslyckats med hans trupper nu.
Den jäveln som stormar bås, plan eller what so ever på Torsdag ska ut med huvudet före. Alla är vi förbannade och besvikna men det minsta som behövs är ett upplopp a lá gnaget.
Så grymt besviken och skäms så oerhört. Detta är inte acceptabelt, helvete vad illa...
Kuben skrev:Tror du på det själv? Vänta och se vad det kommer att kosta i förlorade intäkter nästa år.
Jag försvarar det inte men finns det inga stålar så finns det inte. Det hade ju krävts en bra spelare för att rädda oss ur den krisen och dom växer inte på träd i januari. De som faktiskt finns hade ju kostat en slant.
Egentligen är det ju Järlan som misslyckats kapitalt redan förra säsongen med sina vansinnesvärvningar. 3 tränare har misslyckats med hans trupper nu.
Linkan hade räddat oss. Så enkelt hade det varit. Med Linkan in hade vi varit kvar i ES.
Morwin skrev:
se det så här vi spelar ju iaf i ALLSVENSKAN i fotboll
Har ingen som helst koll på fotboll dock, knappt sett en match i hela mitt liv. Däremot följt DIFhockey sen 10års ålder och idag är jag 28. Aldrig varit såhär besviken och ledsen på länge.
Undra hur många råttor och annat löst folk som sitter på vårt forum och njuter nu? Well.. njut så länge ni kan era inavlade bönder, DIF kommer tillbaka och då blir det JÄVLIGT synd om er!
Skönt med Allsvenskan, nu kan vi rensa ur skiten och bara lira med folk som brinner för skölden och bygga ett riktigt lag, dvs inget jävla köpelag som HV eller nått sånt! Ett äkta DIF-lag!
Linkan hade räddat oss. Så enkelt hade det varit. Med Linkan in hade vi varit kvar i ES.
AVGÅ SAMTLIGA!
Linkan hade kunnat rädda 10:e platsen som så många gånger förr. Dessvärre så passar han inte i vårt spelsystem. Vårt spelsystem baserar sig på brunkare som ramlar i sarghörnen och backar som fumlar på blå. Funkar inte dessa strategier så byter vi färg på tröjan.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Ingenting kommer att förändras i DIF inför nästa säsong i allsvenskan, möjligtvis att truppen blir än sämre när styrelsen släpper ut JJ på en ny värvningsturné.
Imorgon blir det att hissa flaggan på halv stång. Fy fan vad tomt det känns nu. Ska se på sista matchen mot rbk med en polare, det är inte DIF han har sympatier för. Ser redan fram emot det såååå mycket.
Sekvensen med Kyle är något av det sämre jag sett av en betald hockeyspelare i ett så viktigt skede och faktiskt med så lite press på sig att han hade kunnat smälla upp ett stormkök och laga en tjälknöl. Det är riktigt jävla praktuselt och jag räknar med att han erbjuder sig att betala tillbaka årets lön och aldrig mer visa sig på svensk mark.
Man fortsätter bara KS som man avslutade ES,
En 3 poängare på 6 försök., heja
Ännu en gång lyckas ni bli ytterligare lite sämre, bottenlöst.
Jag ser allt i svart (för det mesta), men inte ens jag trodde på ett sånt här praktfiasko.
Men ingen, precis ingen kan snacka bort detta.
De sämsta laget/lagen ska rensas ut & ge plats åt bättre, vi är klart sämst på alla plan.
Har nästan hela säsongen undrat varför DIF med sitt mediokra kunnande inte legat 12:a
TIK lurade alla genom att slö-spela av ES & samla ny kraft & gå på knock i KS.
Otroligt starkt mentalt att resa sig, Grattis Timrå!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Personligen hade jag min riktigt stora sorgedag i lördags; då ställde jag in mig psykiskt på Allsvenskan och har mått dåligt sen dess.
Det spelade liksom ingen roll hur det hade gått i den här matchen (försöker jag intala mig i varje fall), vi skulle ändå förlorat några av de kommande...
Nä, den här säsongen har känts som en jävligt lång och plågsam förlossning; en utdragen våndande väntan och istället för en skrovlig skrikande unge så ploppar det ut en möglig rötsvamp.
Och som grädde på moset var Globen upplyst i grönt och vitt för en liten stund sedan. Är det kukäckel-Janne som sitter och leker hemma i Sköndal? En sista hälsning månne ...
Jo man har gått o kollat på hockey sedan man var 5-6 år ..Och nu detta....vilket jävla mörker..min stol kommer vara tom på torsdag..kan inte tänka mig hur jag ska orka dit....En rensning av dom ansvariga