Mäklaren skrev:Patrick Cehlin spelar alltså i vår första PP-uppställning. Hahahaha. Timrå har Matt Murley (klasspelare) i sin ANDRA PP-uppställning.
Hahaha, vilken enorm klasskillnad det är.
och Cehlin spelar skit dåligt i pp också.
Vi förlorade matchen i andra perioden när vi inte gjorde mål fast vi hade 4min pp. Varför tar inte Berglund time-out där och försöker styra upp pp:et? Man ser verkligen hur spelarna är bekväma och inte gör sitt bästa i pp:et pga att de har 4 min på sig. (Jag skrek TA TIME-OUT men Berglund hörde nog inte mig) Visste att vi skulle förlora när vi inte lyckades göra mål där.
Ser på diverse forum att Linkan hyllas som en frälsare i Timrå.
FATTAR DU DET JÄRLAN? Ditt patetiska svin, förstår du att du inte tog in Linkan? DJURGÅRDAREN som nu i allra högsta grad är med och sänker klubben som han egentligen VILL spela för.
Staten skrev:De flesta på detta forum insåg dessutom direkt att linkan kommer vara den som sänker Djurgårn ner i Allsvenskan, alla utom bajen-Janne fattade det.
Jo, Janne fattade det också. Det var därför fick Linkan nobben.
Om jag träffar Challe och får tid att prata med honom så ska jag fråga om det är en medveten taktik att våra backar när dom väl tar skott från blå medvetet ska träffa kortsargen. Finns flera anledningar till att vi inte vann gårdagens match. Jag rankar dock detta väldigt högt. Vi kunde ha pucken inom laget och mitt i ett försök att pressa Tik så skjuter våra backar i kortsargen varpå en motståndare tar pucken och vi tappar momentum. Fruktansvärt slöseri med resurser. Detta var som sagt bara en av gårdagens alla fel.
Vet att alla inte håller med och ni som inte bara yttrar "fan vad dåligt" utan även tar till burop och visellorkaner för väl göra det. Men jag kan inte annat än skaka på huvudet och tycka att samtliga som väljer att närma sig spelarbåset under pågående match beter sig som inavlade idioter utan både vänster och höger hjärnhalva. Jag har ett uns mer "respekt" för er som gör det utan att dra upp huvan på huvudet men ni som gör det...ni förtjänar inte att ha en egen åsikt då ni uppenbarligen inte vågar stå för den.
Övriga, kriga till sista matchen. Sedan kan ni försvinna.
Vilka rör det sig om, ifall det nu stämmer? Vill aldrig någonsin att de skall få en minuts speltid i Djurgårdsdressen i sådana fall. De skall UT så det ryker om det.
Denna dag kan beskrivas med ett ord, TOMHET.
Gick och la mig kl 21 i går kväll, orkade inte vara uppe och bearbeta skiten, kan inte riktigt ta in det som håller på att hända.
Jag håller dock inte med alla som tror att spelarna inte visar hjärta, det gör dom nog men vissa är tyvärr inte bättre, sen så kan det se ut så när ett lag får motgång på motgång,
Nu ska vi inte måla upp fan på väggen fast man i stort sett redan ser honom där, vi har 5 matcher kvar och jag vidhåller att kan vi få lite medflyt (som vi absolut inte haft hittills i ks) så kan det bli en ketchup-effekt. Kom ihåg att en drake bara lyfter i motvind!
Staten skrev:De flesta på detta forum insåg dessutom direkt att linkan kommer vara den som sänker Djurgårn ner i Allsvenskan, alla utom bajen-Janne fattade det.
Tjena, inte djurgårdare men följer erat forum, som färjestadare i Stockholmsexil ser man ju gärna att ni hänger kvar, så beklagar sorgen...
Appropå citerat skulle jag bara vilja fråga - är inte Hardy rätt medansvarig till Linkan-hatet? Har förstått det som att Hardy inte alls förstod linkans storhet alternativt inte drog jämnt med honom.
Haha Tycker även Hitler undergången skulle passa bra med en bild på Järlan istället för Hitler då.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nog för att Järlan har dragit Djurgårn ner i skiten men det är väl ändå en bit kvar för honom innan du kan jämföra honom med Hitler som utplånat miljoner judar?
Sen karaktärsmässigt så är väl inte Hitler rätt person att jämföra Järlan med, Hitler gjorde ju faktiskt någonting.