What grinds your gears?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: What grinds your gears?
Haha, att folk vägrar fortsätta att Sjöwall trollar i 99% av sina inlägg.
Tror du menar "förstå" //Mod.
Tror du menar "förstå" //Mod.
Expert.
What grinds your gears?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Cyklister som inte inser hur jävla osynliga fanskapen kan vara när de kommer som ett satans streck i nedförsbackarna. Ni är också ett fordon i trafiken, och har samma ansvar som oss bilister. Sluta bete er som snorvalpar!!!
I övrigt stör jag mig fruktansvärt mycket på Leksingar och Aikare... Lite bajen också men de är mest gulliga!
I övrigt stör jag mig fruktansvärt mycket på Leksingar och Aikare... Lite bajen också men de är mest gulliga!
What grinds your gears?
Cyklister är värst.Manijock skrev:Cyklister som inte inser hur jävla osynliga fanskapen kan vara när de kommer som ett satans streck i nedförsbackarna. Ni är också ett fordon i trafiken, och har samma ansvar som oss bilister. Sluta bete er som snorvalpar!!!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
What grinds your gears?
Alla cyklister är bajare.Malto skrev:Cyklister är värst.Manijock skrev:Cyklister som inte inser hur jävla osynliga fanskapen kan vara när de kommer som ett satans streck i nedförsbackarna. Ni är också ett fordon i trafiken, och har samma ansvar som oss bilister. Sluta bete er som snorvalpar!!!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Alla bilförare är ligister.
- minalman
What grinds your gears?
En övervägande andel ligister är gnagare.-daniel- skrev:Alla bilförare är ligister.
Edit : Ajdå. Personangrepp. Nu stängs tråden.
- -daniel-
Ja, och du blir IP-bannad.minalman skrev:En övervägande andel ligister är gnagare.-daniel- skrev:Alla bilförare är ligister.
Watch out.
Har inte 99.99999% av alla privata internetanvändare dynamiskt ip?!-daniel- skrev:Ja, och du blir IP-bannad.minalman skrev:En övervägande andel ligister är gnagare.-daniel- skrev:Alla bilförare är ligister.
Watch out.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
Jo numera stämmer det väl rätt bra.sensei skrev:Har inte 99.99999% av alla privata internetanvändare dynamiskt ip?!-daniel- skrev:Ja, och du blir IP-bannad.minalman skrev:En övervägande andel ligister är gnagare.-daniel- skrev:Alla bilförare är ligister.
Watch out.
- minalman
What grinds your gears?
Fan, jag som skrev från jobbet.sensei skrev:Har inte 99.99999% av alla privata internetanvändare dynamiskt ip?!-daniel- skrev:Ja, och du blir IP-bannad.minalman skrev:En övervägande andel ligister är gnagare.-daniel- skrev:Alla bilförare är ligister.
Watch out.
- DIF_Soldier
aik:are är inte människor enligt difhockey. Dä ä lugnt.minalman skrev:En övervägande andel ligister är gnagare.-daniel- skrev:Alla bilförare är ligister.
Ja, jag är jävligt bitter. difhockey sjunker som en sten i mina ögon. Tvekade faktiskt en stund huruvida jag skulle betala in medlemsavgiften i år eller inte (fick fakturan i förrgår). Det är illa. Jävligt illa.
Säg den glädje som varar
Folk som går långsammare än vad jag gör, och även folk som stannar upp mitt i en farled för att navigera.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Totalt medhåll. Men jag lägger även in folk som går i bredd utan att någon i skaran väjer det minsta när man möter dem, så man måste ut i vägbanan eller lämna gångbanan.Stulle skrev:Folk som går långsammare än vad jag gör, och även folk som stannar upp mitt i en farled för att navigera.