Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Märkligt typo därDaniel942 skrev:
Står november istället för september?

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Mitt mellannamn är Tryckfels-Nisse.seppuko skrev:Märkligt typo därDaniel942 skrev:
Står november istället för september?

Poängligaledaren till hovet?
Lite galet där va? Det är Chris brorsa Jack (FBK) som leder poängligan i ET... Chris har väl gjort fyra poäng eller något. Möjligtvis har han imponerat stort, det vet jag inte.
Däremot kan det kanske vara värt att nämna Antti Erkinjuntti som har bäst poängsnitt bland topp-7 poänggörare än så länge med 9 poäng på fyra matcher.
Lite galet där va? Det är Chris brorsa Jack (FBK) som leder poängligan i ET... Chris har väl gjort fyra poäng eller något. Möjligtvis har han imponerat stort, det vet jag inte.
Däremot kan det kanske vara värt att nämna Antti Erkinjuntti som har bäst poängsnitt bland topp-7 poänggörare än så länge med 9 poäng på fyra matcher.
Född till sportchef.
En till sak..
Markus Kankaanperä #12 är väl inte svensk? Även om han är från Skellefteå så är jag ganska säker på att han inte är svensk.
Sedan är google-translate lite lömskt. Ibland översätter den namn också.
Kankaanperä i google translate blir "Tyg Stern" av någon anledning...
Markus Kankaanperä #12 är väl inte svensk? Även om han är från Skellefteå så är jag ganska säker på att han inte är svensk.
Sedan är google-translate lite lömskt. Ibland översätter den namn också.
Kankaanperä i google translate blir "Tyg Stern" av någon anledning...
Född till sportchef.
Tar gärna en skadeuppdatering idag, på måndag och dagen innan match.
Född till sportchef.
När kommer spelarprofilbilderna upp och när får man se lagbilden?
- SirDIFalot
DIF fotbolls twitter har uppdaterat dagligen hur många biljetter som är sålda till derbyt. Idag "26155 sålda" exempelvis.
Jag tror verkligen DIF hockey hade tjänat på att ha gjort något likadant inför en sån stor grejj som premiären. Att konstant rapportera om hur många biljetter som är sålda skapar hype och intresse.
Jag tror verkligen DIF hockey hade tjänat på att ha gjort något likadant inför en sån stor grejj som premiären. Att konstant rapportera om hur många biljetter som är sålda skapar hype och intresse.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fast samtidigt, det funkar bra på derbyt just för att det säljer på bra. Säljer det inte på bra tror jag det har motsatt effekt.SirDIFalot skrev:DIF fotbolls twitter har uppdaterat dagligen hur många biljetter som är sålda till derbyt. Idag "26155 sålda" exempelvis.
DIF!
- SirDIFalot
En premiär säljer alltid bra. Om den haussas upp på rätt sätt.Daniel942 skrev:Fast samtidigt, det funkar bra på derbyt just för att det säljer på bra. Säljer det inte på bra tror jag det har motsatt effekt.SirDIFalot skrev:DIF fotbolls twitter har uppdaterat dagligen hur många biljetter som är sålda till derbyt. Idag "26155 sålda" exempelvis.
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Agree.SirDIFalot skrev:En premiär säljer alltid bra. Om den haussas upp på rätt sätt.Daniel942 skrev:Fast samtidigt, det funkar bra på derbyt just för att det säljer på bra. Säljer det inte på bra tror jag det har motsatt effekt.SirDIFalot skrev:DIF fotbolls twitter har uppdaterat dagligen hur många biljetter som är sålda till derbyt. Idag "26155 sålda" exempelvis.
Förstår inte varför man inte släpper biljetterna till en premiär så fort säsongen är avslutad? Då har man ju hela sommaren på sig att sälja den.
DIF!
- SirDIFalot
Jag har aldrig fattat varför man inte kan signa upp sig på säsongskort till nästa säsong under pågående slutspel. Hade aik haft en lista utanför klacksektionen där man kunde skriva upp sig på säsongskort för 1000-1500 kr (eller vad fan de har som pris) där i slutspelet deras första säsong så hade de fan sålt extremt bra. Man behöver ju inte betala eller så. Bara anmäla sig så får man hem en faktura sen. Har man väl fått hem en sån så backar man ju inte ur senare..Daniel942 skrev:Agree.SirDIFalot skrev:En premiär säljer alltid bra. Om den haussas upp på rätt sätt.Daniel942 skrev:Fast samtidigt, det funkar bra på derbyt just för att det säljer på bra. Säljer det inte på bra tror jag det har motsatt effekt.SirDIFalot skrev:DIF fotbolls twitter har uppdaterat dagligen hur många biljetter som är sålda till derbyt. Idag "26155 sålda" exempelvis.
Förstår inte varför man inte släpper biljetterna till en premiär så fort säsongen är avslutad? Då har man ju hela sommaren på sig att sälja den.
Summa summarum, pågår det en rejäl slutspelshype så gör att man kan anmäla sig till säsongskort redan nästa säsong redan då.
Expert.
Sedan när är en av Ölvestads egenskaper att han är spelskicklig? Yasmine måste ha sett något som ingen annan tidigare har skådat.
Okej, han är inte usel med klubban, men att beskriva Jimpa som spelskicklig känns väldigt skevt.
I övrigt en ganska trivsam intervju.
Okej, han är inte usel med klubban, men att beskriva Jimpa som spelskicklig känns väldigt skevt.
I övrigt en ganska trivsam intervju.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Om rubriken lyder ''Tre snabba frågor till Tim Eriksson'', så ska det väl vara tre frågor och inte två frågor + ett påstående?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.