DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av SirDIFalot »

Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Expert.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Det är ju detta som vi vill att alla ska fatta.. Sånt här skadar mer än det hjälper. DIF ska tydligen böta för pyrot vid derbyt också.. så det är inte mycket, förutom MP, som talar för DIF Fotboll just nu...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Magnutz skrev:
SirDIFalot skrev:Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Det är ju detta som vi vill att alla ska fatta.. Sånt här skadar mer än det hjälper. DIF ska tydligen böta för pyrot vid derbyt också.. så det är inte mycket, förutom MP, som talar för DIF Fotboll just nu...
Helt fel sätt att försöka påverka hur ett lag eller staben runt laget skall se ut.
Väldigt tråkigt för Stefan men för Djurgården så kan hans hans avhopp faktiskt vara positivt.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Frasse skrev:
Magnutz skrev:
Helt fel sätt att försöka påverka hur ett lag eller staben runt laget skall se ut.
Väldigt tråkigt för Stefan men för Djurgården så kan hans hans avhopp faktiskt vara positivt.
Jo, jag hoppas! Det slutar jag aldrig göra och för att citera en känd film: Hope is a good thing. maybe the best of things and no good thing ever dies.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Kaos. :(
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

kaminor skrev:Kaos. :(
Kaoz heter det
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Nyförvärv på gång:
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan ... arv-skeraj
Vad hette han nu igen?... :roll:
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:Nyförvärv på gång:
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan ... arv-skeraj
Vad hette han nu igen?... :roll:
Lite olyckligt att de har så svåra namn. Skippen får han heta då.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

BRA RAJA!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Kämpa Djurgår'n! Se till att stänga det här nu då. Katastrof om det skulle rinna laget ur händerna...
Användarvisningsbild
Enbom

DIF Fotboll

Inlägg av Enbom »

Finns inte en chans att vi släpper det här. Synd att Raja klev av. Hoppas det inte är allvarligt, och in med gruskungen Youssef.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

De har ju spelat i Real Madrid... :roll:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Skönt med en vinst. Det var säsongens första - må den smitta av sig och bli fler än en.
Användarvisningsbild
Enbom

DIF Fotboll

Inlägg av Enbom »

Tycker det bådar gott ändå. Spelet var fortfarande dåligt, men med lite tid så kommer MP:s sätt att spela fotboll sätta sig hos spelarna med. En rolig självförtroendeboost nu vore ifall dom gör slarvsylta av IFK Luleå nu till veckan. 3-4 måls vinst, gärna hattrick för Kennedy vore trevligt.
Användarvisningsbild
zOscaR

Inlägg av zOscaR »

Jävligt skönt! Ännu skönare med Dembo i klacken efter matchen! :)
Skriv svar