Jag menar är det ekonomiskt så tror jag vi är många som gärna ställer upp.Knickedick skrev: ↑2024-10-23 13:16:14Ut med namnet så bidrar vi med en insamlingkevinha skrev: ↑2024-10-23 13:03:18 Håll i hatten... Kommande vecka kan det trilla in två riktigt bra värvningar om min källa har rätt... han säger att det hänger lite på en ekonomisk fråga för en och den andra lite beroende på hur den här veckan går.. Jag försökte få ut mer info men han vill inte ge mig mer.. håll tummarna, Min tanke är att det trillar in en målvakt och en back. om ni minns vad jag skrev för ca en månad sedan så får vi förhoppningsvis svar på detta.. Not.Hammarlund 7,e back ikväll......
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Jag har ingen aning om namn. Som sagt så pressar jag honom ofta men han ger mig inte mer än han ger haha. Dock tror jag målvaktfrågan gäller Rautio eller Ortio. Back har jag ingen aning om, men förutsätter en topp 4 back.Knickedick skrev: ↑2024-10-23 13:16:14Ut med namnet så bidrar vi med en insamlingkevinha skrev: ↑2024-10-23 13:03:18 Håll i hatten... Kommande vecka kan det trilla in två riktigt bra värvningar om min källa har rätt... han säger att det hänger lite på en ekonomisk fråga för en och den andra lite beroende på hur den här veckan går.. Jag försökte få ut mer info men han vill inte ge mig mer.. håll tummarna, Min tanke är att det trillar in en målvakt och en back. om ni minns vad jag skrev för ca en månad sedan så får vi förhoppningsvis svar på detta.. Not.Hammarlund 7,e back ikväll......
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Kan det ha rört sig om förlängningen med Krogdahl?? Eller är det ytterligare en back som ska in?kevinha skrev: ↑2024-10-23 13:21:58Jag har ingen aning om namn. Som sagt så pressar jag honom ofta men han ger mig inte mer än han ger haha. Dock tror jag målvaktfrågan gäller Rautio eller Ortio. Back har jag ingen aning om, men förutsätter en topp 4 back.Knickedick skrev: ↑2024-10-23 13:16:14Ut med namnet så bidrar vi med en insamlingkevinha skrev: ↑2024-10-23 13:03:18 Håll i hatten... Kommande vecka kan det trilla in två riktigt bra värvningar om min källa har rätt... han säger att det hänger lite på en ekonomisk fråga för en och den andra lite beroende på hur den här veckan går.. Jag försökte få ut mer info men han vill inte ge mig mer.. håll tummarna, Min tanke är att det trillar in en målvakt och en back. om ni minns vad jag skrev för ca en månad sedan så får vi förhoppningsvis svar på detta.. Not.Hammarlund 7,e back ikväll......
Silly Season 2024/25
Ortio har kontrakt november ut tror jag ? bara hoppas det gäller Kiviaho eller Ortio och inte Rautiokevinha skrev: ↑2024-10-23 13:21:58Jag har ingen aning om namn. Som sagt så pressar jag honom ofta men han ger mig inte mer än han ger haha. Dock tror jag målvaktfrågan gäller Rautio eller Ortio. Back har jag ingen aning om, men förutsätter en topp 4 back.Knickedick skrev: ↑2024-10-23 13:16:14Ut med namnet så bidrar vi med en insamlingkevinha skrev: ↑2024-10-23 13:03:18 Håll i hatten... Kommande vecka kan det trilla in två riktigt bra värvningar om min källa har rätt... han säger att det hänger lite på en ekonomisk fråga för en och den andra lite beroende på hur den här veckan går.. Jag försökte få ut mer info men han vill inte ge mig mer.. håll tummarna, Min tanke är att det trillar in en målvakt och en back. om ni minns vad jag skrev för ca en månad sedan så får vi förhoppningsvis svar på detta.. Not.Hammarlund 7,e back ikväll......
-
Silly Season 2024/25
Positiva nyheter. Kan omöjligt falla på det ekonomiska! Bara ställ frågan till supportrarna!fryppe skrev: ↑2024-10-23 13:42:22Ortio har kontrakt november ut tror jag ? bara hoppas det gäller Kiviaho eller Ortio och inte Rautiokevinha skrev: ↑2024-10-23 13:21:58Jag har ingen aning om namn. Som sagt så pressar jag honom ofta men han ger mig inte mer än han ger haha. Dock tror jag målvaktfrågan gäller Rautio eller Ortio. Back har jag ingen aning om, men förutsätter en topp 4 back.Knickedick skrev: ↑2024-10-23 13:16:14Ut med namnet så bidrar vi med en insamlingkevinha skrev: ↑2024-10-23 13:03:18 Håll i hatten... Kommande vecka kan det trilla in två riktigt bra värvningar om min källa har rätt... han säger att det hänger lite på en ekonomisk fråga för en och den andra lite beroende på hur den här veckan går.. Jag försökte få ut mer info men han vill inte ge mig mer.. håll tummarna, Min tanke är att det trillar in en målvakt och en back. om ni minns vad jag skrev för ca en månad sedan så får vi förhoppningsvis svar på detta.. Not.Hammarlund 7,e back ikväll......
Silly Season 2024/25
Enligt Expressens uppgifter lutar det åt att det blir spel i Bratislava för Henri Kiviaho.
Silly Season 2024/25
Skönt. Att satsa allt på en kille som gjort tre bra matcher bara för att han aldrig tidigare spelat i Sverige känns oseriöst när man verkar ha ett beprövat (och därmed tråkigt) alternativ i Ortio.
-
Silly Season 2024/25
Japp han bland annat!DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-23 13:01:52Bild på Ortio också.peter johansson skrev: ↑2024-10-23 12:37:00Ja han är med på en lista som dom har inte konstigt alls med tanke på att Tjomme är i klubben!Osten östlund skrev: ↑2024-10-23 12:10:19 Aftonbladet, leksand.
Är det mini fimpen dom försöker sno?
Är han med på deras lista?
Silly Season 2024/25
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... dium=share
Obs, nu är det jag som spekulerar vilt och framför mina egna tankar utan några belägg. Jag tror Klasen hart gjort sitt. Låter som en dålig bortförklaring, eller en sanning med modifikation där just den dåliga kondisen, egentligen är något annat.
Om det nu mot förmodan är kondisen är det ju inget quickfix. Är den så dålig att han blir petad pga detta, är han ju inte tillbaka på ett antal månader.
Har han inte gjort jobbet under sommaren då fysen är det enda att fokusera på gällande hockeyn, tvivlar jag isf på att han fixar det nu.
Dessutom, varför dra detta kortet nu, 10 matcher in i säsongen, detta måste ju staben varit varse om tidigare.
Jag får vibbar av att det är något annat. Tycker detta påminner mig mycket om hur soppan med L. V.dell starta.
Obs, nu är det jag som spekulerar vilt och framför mina egna tankar utan några belägg. Jag tror Klasen hart gjort sitt. Låter som en dålig bortförklaring, eller en sanning med modifikation där just den dåliga kondisen, egentligen är något annat.
Om det nu mot förmodan är kondisen är det ju inget quickfix. Är den så dålig att han blir petad pga detta, är han ju inte tillbaka på ett antal månader.
Har han inte gjort jobbet under sommaren då fysen är det enda att fokusera på gällande hockeyn, tvivlar jag isf på att han fixar det nu.
Dessutom, varför dra detta kortet nu, 10 matcher in i säsongen, detta måste ju staben varit varse om tidigare.
Jag får vibbar av att det är något annat. Tycker detta påminner mig mycket om hur soppan med L. V.dell starta.
Silly Season 2024/25
Alltså klasen har varit extra trött iår, har sett ett antal ggr när han ska backchecka hem så ”ramlar” han, tror han har fuskat med fysen iår.Rolv skrev: ↑2024-10-24 16:12:09 https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... dium=share
Silly Season 2024/25
Ja det känns som att någonting inte står rätt till här..Rolv skrev: ↑2024-10-24 16:12:09 https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... dium=share
-
Silly Season 2024/25
Tror Clara hamnar hos oss. Är ett såll i SHL!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Vill man ens ha honom? Testades ju aldrig ifjol. Fick typ 12-14 skott per match.
Expert.
Silly Season 2024/25
Återstår att se om Wiken är så pass dum att han tar in en ännu yngre målvakt. Det vi behöver är en stabil och beprövad som håller i ett slutspel med.SirDIFalot skrev: ↑2024-10-24 20:58:05Vill man ens ha honom? Testades ju aldrig ifjol. Fick typ 12-14 skott per match.
-
Silly Season 2024/25
SirDIFalot skrev: ↑2024-10-24 20:58:05Vill man ens ha honom? Testades ju aldrig ifjol. Fick typ 12-14 skott per match.
Sett honom för lite. Men dom tjatar om att han är en stor talang. Samt lyckades med uppgiften förra säsongen!