Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Själv hoppas jag på Jacob Josefson. Hoppas att han tröttnat "over there" och vill tillbaka. Oscar Möller kom hem i ett liknande läge, så helt omöjligt är det nog inte.
Samuelsson för en billig peng skulle jag ta helt klart men jag har väldigt svårt att se att han skulle vara billig. Vi behöver i första hand lägga pengar på en riktigt stark förstacenter annars får vi problem.
Jacob är polarens kusin och han är inte sugen på att återvända till Sverige just nu.. det blir mer NHL/AHL fighting, alt så drar han nog till KHL.. så Jacob kan vi glömma!rikkard skrev:Själv hoppas jag på Jacob Josefson. Hoppas att han tröttnat "over there" och vill tillbaka. Oscar Möller kom hem i ett liknande läge, så helt omöjligt är det nog inte.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ett rykte om att en forward princip klar. Men inte ett knyst om vem det kan vara.
Vem vet? Kanske det är Peter Mueller som är klar? Eller självaste Martin Strandfeldt?fidyekcoh skrev:Ett rykte om att en forward princip klar. Men inte ett knyst om vem det kan vara.

-
Det vore fantastiskt om vi lyckades sno honom framför näsan på Vita Hästen! En riktig signal mot alla andra lagen i ligan att vi blir att räkna med.Rocky3000 skrev:Vem vet? Kanske det är Peter Mueller som är klar? Eller självaste Martin Strandfeldt?fidyekcoh skrev:Ett rykte om att en forward princip klar. Men inte ett knyst om vem det kan vara.

Varför snackar folk om Olausson, finns det någon substans i det?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Verkligen inte.Staten skrev:Varför snackar folk om Olausson, finns det någon substans i det?
Expert.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Ingen säger ju att han ryktas hit heller. Mer att man VILL ha honom hit. Precis som alla andra vill ha Engqvist, Kronwall eller Murray.Staten skrev:Varför snackar folk om Olausson, finns det någon substans i det?
Och där blev Englund klar för 2 år. Mycket bra Challe. Mycket bra.
Visst ska det in ytterligare en back?ciirree skrev:Och där blev Englund klar för 2 år. Mycket bra Challe. Mycket bra.
Många unga, lovande backar i vår uppställning. Hoppas det räcker. Vitalt att vi får in en sista erfaren och skicklig back nu så ser backuppsättningen okej ut.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Det hoppas jag.Mattebo skrev:Visst ska det in ytterligare en back?ciirree skrev:Och där blev Englund klar för 2 år. Mycket bra Challe. Mycket bra.
I intervjun med Challe så tyckte jag att han nämnde både Englund och AOM sen i slutet typ nåt liknande: "Den sista backen vi får in vill vi ska bidra med erfarenhet tillsammans med Nordlund"
Nåt sånt tror jag han sa!
24 timmar sedan ett Twitter-rykte. Släpp bomben DIF!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vet inte varför. Men DIF verkar gilla att hålla på nyheter. (Troligt att fyra spelare blev klara exakt samma dag tidigare liksom)Enbom skrev:24 timmar sedan ett Twitter-rykte. Släpp bomben DIF!
Expert.