Vart har du hört det? Lirat med Gunler iallfall.GULD skrev: ↑2026-08-04 22:01:25 Dök upp ett Namn som vi tydligen äv mycket intreserade av
https://www.eliteprospects.com/player/3 ... rind-amour
Silly Season 2026/27
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Man är mer sugen på farsan. Bra gener iaf.GULD skrev: ↑2026-08-04 22:01:25 Dök upp ett Namn som vi tydligen äv mycket intreserade av
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
En defensiv center? Är det kryckan som händer upp skridskorna på hyllan och vi vill bredda centersidan?GULD skrev: ↑2026-08-04 22:01:25 Dök upp ett Namn som vi tydligen äv mycket intreserade av
Silly Season 2026/27
Nu även på Silly XOsten östlund skrev: ↑2026-08-04 22:07:17Vart har du hört det? Lirat med Gunler iallfall.GULD skrev: ↑2026-08-04 22:01:25 Dök upp ett Namn som vi tydligen äv mycket intreserade av
The DIF ONE
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
London knights över att spela till sig en ordinarie SHL plats…Osten östlund skrev: ↑2026-08-04 22:05:47 Men nu kan han och Djurgårdens sportsliga avdelning tvingas ut på marknaden igen för att fylla på laget – och det handlar återigen om en yngre spelare som lämnar klubben.
Enligt uppgifter till Hockeynews kommer Marcus Nordmark att flytta över till Nordamerika redan nu. 18-åringen draftades, precis som Viggo Björck, nu i somras på plats nummer 28 i första rundan av Anaheim Ducks.
Och enligt uppgifterna har det tagits ett beslut att Nordmark ska fortsätta sin karriär i den kanadensiska juniorligan i klassiska London Knights.
- diftobbe89
Silly Season 2026/27
Låt pojkvasken dra. Han är ändå inte tillräckligt bra för göra stark avtryck redan nu och hans fokus är inte DIF, vi är bara en liten avstickare på vägen för honom. Satsa på någon som vill vara här och som fokuserar på våran säsong som kommer. Vilken spelare som helst i HA kan ersätta Nordmark så det är inga problem. Bort.
Spela fult
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
Om vi nu är och rycker i amour så bör det innebära att det är en av två spelare som ska in. Amour är ingen poängspelare och naturlig center. Läste på carolina Hurricanes hemsida att dom såg han som en tung och duktig defensiv center, bra pk och stark på tekningar. Motsatsen till poängstark vinge.
Utifrån vad som verkar finnas så hoppas jag på ett år med ty Rattie. Bör vara rätt stabila 15-20 kassar från honom. Precis vad vi behöver
Utifrån vad som verkar finnas så hoppas jag på ett år med ty Rattie. Bör vara rätt stabila 15-20 kassar från honom. Precis vad vi behöver
Silly Season 2026/27
Nej inte en defensiv center till..... vi behöver en vass ytter forward.
- diftobbe89
Silly Season 2026/27
Skrev nytt tvåårsavtal i Maj med kommentar:
– Det ska bli väldigt kul att få ta klivet från J20 till A-laget! Jag ser verkligen fram emot att kliva ut inför ett fullsatt Hovet och Avicii Arena i höst, hälsar han.
Djurgården Hockey
Nu är ju det här en nobody visserligen men jag stör mig på fenomenet, helt förvirrade själar. Krita avtal, lämna, säga en sak, mena en annan. Äckligt fenomen överlag som sprider sig.
– Det ska bli väldigt kul att få ta klivet från J20 till A-laget! Jag ser verkligen fram emot att kliva ut inför ett fullsatt Hovet och Avicii Arena i höst, hälsar han.
Djurgården Hockey
Nu är ju det här en nobody visserligen men jag stör mig på fenomenet, helt förvirrade själar. Krita avtal, lämna, säga en sak, mena en annan. Äckligt fenomen överlag som sprider sig.
Spela fult
- Art Vandelay
Silly Season 2026/27
Visar också på att ett kontrakt uppenbarligen inte är värt någonting.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-04 22:51:54 Skrev nytt tvåårsavtal i Maj med kommentar:
Djurgården Hockey
- diftobbe89
Silly Season 2026/27
Inte ett skit. Plus att du som individ uppenbarligen är ganska skamlös och smutsig.Art Vandelay skrev: ↑2026-08-04 22:57:22Visar också på att ett kontrakt uppenbarligen inte är värt någonting.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-04 22:51:54 Skrev nytt tvåårsavtal i Maj med kommentar:
Djurgården Hockey
Viggo-gate blev jag inte ens irriterad på, han var för jävla bra helt enkelt och har bevisat det. Men sånna som Nordmark och Linus Eriksson, bara skicka fanskapen.
Spela fult
Silly Season 2026/27
Eller så har man i diskussionen med MDB kommit fram till att det skulle bli sparsamt med tid här kontra någon annanstans? Klart kontrakt kan brytas om båda parter är överens.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-04 23:05:20Inte ett skit. Plus att du som individ uppenbarligen är ganska skamlös och smutsig.Art Vandelay skrev: ↑2026-08-04 22:57:22Visar också på att ett kontrakt uppenbarligen inte är värt någonting.diftobbe89 skrev: ↑2026-08-04 22:51:54 Skrev nytt tvåårsavtal i Maj med kommentar:
Djurgården Hockey
Viggo-gate blev jag inte ens irriterad på, han var för jävla bra helt enkelt och har bevisat det. Men sånna som Nordmark och Linus Eriksson, bara skicka fanskapen.
Det som är mest skamlöst är ju hur vissa, utan insyn, sitter och kastar skit över något man inte har 100% vetskap om. Speciellt när det är riktat mot (unga) individer som är Djurgårdare.
In Wikegård we trust!