Det är så mycket som är konstigt just nu...
Förra säsongen var det total kaos, där kan vi snacka om att det fanns noll harmoni i gruppen, har vi det nu? Är det något vi inte vet?
Eller är det så att alla är supernöjda med Fagervall? Spelare, ledare, KG, alla tycker gruppen är fantastisk? Då är ju något annat fel.
Speliden? Vems är den? Blev ju ingen större skillnad med Holmqvist, tror ingen på iden? Kan dom inte hantera den? Vilket vore konstigt med dom spelare vi har. Är det en så pass dålig spelide att den helt enkelt inte funkar? Så många frågor så lite svar.
Som jag sa igår, när vi gång efter gång spelar fast oss i egen zon så motståndarna får överbelasta och återta kontrollen, då måste det ju antingen vara fel på speliden eller så följer inte spelarna den eller så klarar dom inte av den. Jag vetifan men någonstans är det grus i maskineriet.
Om jag läser allas tankar känns det som en blandning av allt: Spelide, för lite vilja, coachning, inställning etc etc.
Vad man ska göra åt det? Det vetifan, kanske man ska kicka Fagervall då, eller inte, kommer det ändra något om det är spelarna det är fel på?
Varsågoda, ett inlägg helt utan svar