xxwinniehxx skrev:En ny back och eller/målvakt får nog ses som prio ett. Lill-riddarn har aldrig känts, och kommer nog tyvärr aldrig kännas, som den täta och trygga målvakten man vill ha i ett hockeylag som vill ligga skapligt högt upp i en serie.
Men om Mackan inte vill juda till sig alltför mycket i lön, så visst.
Om Stefan Persson (eller sonen) läser det här nu; Tellan, Stappel och Mackan!! TACK!
Fan va irriterande med folk som ska börja snacka judas jämt hit och dit! Har man ett marknadsvärde så har man, och han ville ju spela i NHL för att dels spela i världens bästa liga igen, och dels för att försäkra sig inför framtiden rent ekonomiskt. Man kan ju för fan inte acceptera vad som?
Jag tror att Mackan skulle tillföra riktigt mycket. Jag tror att han, efter sitt nederlag "over there", är jävligt taggad för att göra en bra säsong trots allt. DIF behöver ju en ledare på isen så som det ser ut nu, och jag tror att han kommer kunna tillföra en jävla massa ledarskap både i omklädningsrummet och på isen. Jag tror inte hellre på att de andra spelarna skulle resonera "puhhh.. nu kommer 4an in och reder ut det här..", utan jag tror att de andra spelarna mer blir inspirerade av hans närvaro.
Nya tag mot Luleå!