Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Forsbacka Karlsson kanske?
Hårt arbetande, ska var bra i egen zon, intensiv spelstil, kan gå som center, från Sthlm och väl tillgänglig? Till tredje eller fjärde isåfall.
Hårt arbetande, ska var bra i egen zon, intensiv spelstil, kan gå som center, från Sthlm och väl tillgänglig? Till tredje eller fjärde isåfall.
Lexingarna verkar ha en del som lurkar på vårat forum. Det verkar som att det var mer känsligt att vi tog upp det än själva inlånet i sig.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
"superstars" forum, ty jag är också en lurker av diverse SHL-lags sociala flöden.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är ju pinsamt att läsa på Bajens forum, dom verkar inte alls vara så förbannade på inlåningen.
Skulle jag se en råtta lånas in för att spela i DIF skulle jag givetvis kräva folks avgång.

DIF!
Superstars forum var det nån sjuk bugg i så kunde(som tur är kanske) inte läsa det. Jag skulle också bli galen. Tycker inte vi ska värva från råttorna även på vanliga kontrakt heller. Då får de ta en karantän i nån annan klubb ett par år först.Daniel942 skrev: ↑2021-11-05 11:48:50Är ju pinsamt att läsa på Bajens forum, dom verkar inte alls vara så förbannade på inlåningen.
Skulle jag se en råtta lånas in för att spela i DIF skulle jag givetvis kräva folks avgång.![]()
Espen Knutsen tränare nästa säsong?
Pennan om han får gå från FBK?
Pennan om han får gå från FBK?
Nån mer än jag som kan offra sin högra stortå för att få hem William Eklund? San jose måste ta ett beslut nu. Låt han få ett år till i DIF. Bara skicka hem honom.b
Han har ju spelat sina 9 matcher nu så Sharks måste fatta ett beslut. Tror DIF väntar på det innan man ersätter Lorito
Alltid ------- Oavsett
- Harmageddon
Intressant att Eklund fått en egen tråd på Sharks forum.
Jargon said: ↑
I really don't see a world where they send this kid back. He's finding his game, he doesn't look lost out there and I think once he pots a goal or two and/or finds chemistry with someone, he's going to break out. I know some people want to hold him 'til the youth movement in a year, but I think the youth movement has arrived and Eklund is a big part of it.
EditAgreed. He's not putting up the points yet but he's doing the right things. The production will come sooner than later.
Jargon said: ↑
maybe we can have Kane have to take care of Eklund all season like that high school project where you have to bring around a bag of flour and pretend it’s a baby? You know, learn some responsibility.TheBeard said: ↑
What if he can only find chemistry with ‘Vander?
Senast redigerad av Harmageddon den 2021-11-05 16:07:35, redigerad totalt 1 gånger.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Exakt. Tror dock inte han ersätts om Öhgren tar en plats. Tror vi värvar i januari om vi inte får nån skada.
När exakt måste San jose ta ett beslut?EspenK skrev: ↑2021-11-05 15:56:16Exakt. Tror dock inte han ersätts om Öhgren tar en plats. Tror vi värvar i januari om vi inte får nån skada.
Spelar han fler än 9 matcher aktiveras hans första kontraktsår (3 år till rookielön i NHL), så det finns inget exakt datum annat än nästa gång han ställs på isen i NHL. De kan förstås låna ut även efteråt, men bränner de ett kontraktsår ska det mycket till för en utlåning.Daven skrev: ↑2021-11-05 18:09:27När exakt måste San jose ta ett beslut?EspenK skrev: ↑2021-11-05 15:56:16Exakt. Tror dock inte han ersätts om Öhgren tar en plats. Tror vi värvar i januari om vi inte får nån skada.
Hade velat se reaktionerna här om trollet Sandberg kom in på lån
Hade ju även varit stor humor varje gång han rörde pucken under match

Hade ju även varit stor humor varje gång han rörde pucken under match