Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
Jag finner inga ord. Kan inte ta in det här. Helt otroligt, i en säsong där allting talade emot oss. S24 måste lägga upp matchen, eller någon!!!
It's easier to be an asshole to words than to people
Bästa är fortfarande Adam r " Det skulle vara det bästa som finns, att slå ut AIK i kvalserien. Det skulle vara väldigt kul, hoppas verkligen att det blir så. " 
Skickat från min C6603 via Tapatalk

Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jag var aldrig orolig
VI ÄR TILLBAKA!
Fan vad jag älskar Djurgårdens IF.
Kommer ta ett tag att verkligen förstå vad som hänt. Just nu känns det fan inte på riktigt.
ÄLSKAR ER ALLA!
Fan vad jag älskar Djurgårdens IF.
Kommer ta ett tag att verkligen förstå vad som hänt. Just nu känns det fan inte på riktigt.
ÄLSKAR ER ALLA!
Är det här en dröm?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En fruktansvärt nervös upplösning.
Sedan glädjetårar.
Just nu...Oförmåga att förstå.
Lättnad.
Analys:
Följde båda matcherna samtidigt. Och en sak är säker. Ikväll var äntligen hockeygudarna på vår sida.
Ett stort tack till Daniel Larsson, vilken match han gör. Aik laget vek ned sig fullständigt där ett tag. Nylander gjorde allt han kunde för att skapa Rbk chanser. Larssons ilska och skrik mot egna båset vid 1-3 målet kommer jag aldrig att glömma.
Sedan bara ren och skär hockeyporr att få se kvällens största hjältar motta hyllningar från världens bästa fans.
Jag blev ikväll tio år yngre av ren glädje.
Men mest av allt lättnad. Jag vågar inte riktigt tro att det är sant eller jag kan helt enkelt inte ta in det. Måste nog sova på saken. Kanske jag förstår det bättre när jag vaknar.
Sedan glädjetårar.
Just nu...Oförmåga att förstå.
Lättnad.
Analys:
Följde båda matcherna samtidigt. Och en sak är säker. Ikväll var äntligen hockeygudarna på vår sida.
Ett stort tack till Daniel Larsson, vilken match han gör. Aik laget vek ned sig fullständigt där ett tag. Nylander gjorde allt han kunde för att skapa Rbk chanser. Larssons ilska och skrik mot egna båset vid 1-3 målet kommer jag aldrig att glömma.
Sedan bara ren och skär hockeyporr att få se kvällens största hjältar motta hyllningar från världens bästa fans.
Jag blev ikväll tio år yngre av ren glädje.
Men mest av allt lättnad. Jag vågar inte riktigt tro att det är sant eller jag kan helt enkelt inte ta in det. Måste nog sova på saken. Kanske jag förstår det bättre när jag vaknar.
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2014-04-07 21:28:23, redigerad totalt 1 gånger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Känns av någon anledning bättre än en massa SM-guld. DIF ska inte spela i någon gärdsgårdsserie! Så jävla bra krigat allihop, tack! Forumfolket äger!
Då ses vi i vida arenaBlueberry hill skrev:Grattis DIF Hockey och alla supportrar därute, nästa år får man åka till Växjö istället för Karlskrona och Oskarshamn, det ska bli underbart !
DIF Småland

- SkönaDjurgårn
En sak till: HÖR NI ATT NI ÅKER UR?
Lite surt för nu missar man väl viasat å får välja cmore i stället?
Kommer sakna visats komentatorer
MEN FAN DET KAN JA LEVA MED

MEN FAN DET KAN JA LEVA MED

- SkönaDjurgårn
Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - Västerås IK 7/4 2014
(Tack också)SkönaDjurgårn skrev:En sak till: HÖR NI ATT NI ÅKER UR?
Älskar er alla. Lyckligaste dagen i mitt liv.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tornberg var helt bedrövad. Hade svårt att hålla uppe snacket efter matchen.GT-Micke skrev:Lite surt för nu missar man väl viasat å får välja cmore i stället?
MEN FAN DET KAN JA LEVA MED![]()
![]()
![]()
![]()
Han såg riktigt ledsen ut och vissa kommentarer genomsyrades av missunnsamhet.
Trodde jag aldrig om honom. Har alltid tyckt bra om honom.
Har faktiskt inte saknat cmores sändningar heller.
Men nu när vi är i SHL får man väl bita ihop.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Dags att säga upp viaplay abonnemanget då...
Jag var helt hundra på att jag bara skulle känna en stor lättnad när vi till slut gick upp igen men det sprack ju lite lätt. Vet inte om jag riktigt fattat det ännu att det är faktiskt sant!
MOT GULD 17!
PS Honken jag älskar dig!
Jag var helt hundra på att jag bara skulle känna en stor lättnad när vi till slut gick upp igen men det sprack ju lite lätt. Vet inte om jag riktigt fattat det ännu att det är faktiskt sant!
MOT GULD 17!
PS Honken jag älskar dig!