Skriver under på allt du precis sa.Jockmaniac skrev:Jävla aikare med Ölvestad i spetsen. Du är ett svin och känner mig våldtagen efter att ha köpt ditt snack om Djurgårdssympatier. Ottosson likaså, anledningen till att du lirat här så länge är att ingen annan vill ha ditt fula tryne i truppen. Är det någon jävla idiot härinne som nu tänker gå på nästa hemmamatch, så hoppas jag det är för att svina så mycket som möjligt. Kasta kattskit i Djurgårdsbåset, skita på stolarna eller storma isen!
Ni är inte värda ett piss jag skäms över att överhuvudtaget följt er och hoppas ni alla råkar så illa ut som det bara går.
Är det nu nån jävla pisshög härinne som försöker tagga igång folk med nått jävla lögninlägg om hur mycket finare och bättre vi är, hur mycket vi betyder för dem, så är du inte mer värd än spelare och ledare i mina ögon. De bryr sig inte ett skit om oss, jag bryr mig inte om dem. De förtjänar karriäravslutande skador och jag hatar varenda en mer än Aik.
Trodde aldrig jag skulle få se något så jävla illa någonsin. De har våldtagit varenda betalande åskådare och en skriftlig jävla ursäkt är en början, men ni kommer aldrig vinna tillbaka mig. Så fan heller att jag tar en kopp kaffe med Breivik eller Stalin.
Önskar er all olycka när ni möter Bajen Fans om ett par säsonger
PINSAMMA DJURGÅRN
KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Fy fan, har aldrig mått så här dåligt som jag gör nu. Vill bokstavligen bara spy på det här jävla patetiska laget. Finner inte ord för hur pinsamt det här är. Tack för att ni spelare och ledare pissar ner oss fans återigen. Tack.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nervös eller inte, så dåligt som de lirade i tredje så dåligt är det fan inte okej att lira. Det var inte vanliga slarvpass, de sålde sig som prosituerade, vände upp rumpan. Sen skiter jag i nervositet, de ska fan likförbannat kunna STÅ UPP.Jim Morrison skrev:Dom spelar en jävla sport. Dom livnär sig på att åka skridskor och lira puck. Människor? Vad fan snackar du om? Så jävla pinsamt. Det är en jävla hobby som dom livnär sig på. Dumma människor som inte hade klarat sig i livet annars.DIF_Soldier skrev:Det är människor vi pratar om. De är skitnervösa. Det måste raderas och laget måste få glädje och hopp.Jim Morrison skrev:Allting Jimmie Ölvestad någonsin har gjort för den här klubben raderas nu. Din vidriga förrädare. Hur känns det att spela "din klubb" ur elitserien? Samma gäller Nilson, Ottosson, Tjärnqvist och varenda jävla kotte i laget
Skiter fullständigt i spelarna egentligen men det är det här vi är fast med. Vi måste hålla ihop.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Jim Morrison
Jag lovar. Hör jag en enda intervju när någon säger "bara att ta nya tag" eller något i den stilen kommer jag att flippa. Om intervjuaren på difhockey.se ser detta så kan du väl ge dom en lavett när dom ger det media-tränade svaret och be om ett nytt.
Fy fan.
Fy fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Tycker att Mackan, Jimmie och Daniel Tjärnqvist var skitkassa idag. Fattar inte hur de kan ha fått spela i NHL alla tre.
Daniel Brodin var nog bäst idag eller minst dålig iaf.
Det ser ut som att vi får spela i AS nästa säsong.
Wesslau var heller inte bra, borde ha tagit det andra och sista målet.
Daniel Brodin var nog bäst idag eller minst dålig iaf.
Det ser ut som att vi får spela i AS nästa säsong.
Wesslau var heller inte bra, borde ha tagit det andra och sista målet.
Djurgården Hockey kan dra åt helvete! Vi åker ur elitserien och som grädde på moset vinner säkert Gnihet sm-guld.
Ska man hitta något positivt så kommer en nedflyttning resultera i en sanering av föreningen. Våran första line tjänar säkert mer än hela piss-Rögle. Alla sopor till spelare, våran pajas till sportchef, styrelse, ja alla ska BORT.
Det viktiga ska vara representera Djurgården, inte lönechecken.
Ska man hitta något positivt så kommer en nedflyttning resultera i en sanering av föreningen. Våran första line tjänar säkert mer än hela piss-Rögle. Alla sopor till spelare, våran pajas till sportchef, styrelse, ja alla ska BORT.
Det viktiga ska vara representera Djurgården, inte lönechecken.
Håller fullständigt med..DIF_Soldier skrev:Det är människor vi pratar om. De är skitnervösa. Det måste raderas och laget måste få glädje och hopp.Jim Morrison skrev:Allting Jimmie Ölvestad någonsin har gjort för den här klubben raderas nu. Din vidriga förrädare. Hur känns det att spela "din klubb" ur elitserien? Samma gäller Nilson, Ottosson, Tjärnqvist och varenda jävla kotte i laget
Skiter fullständigt i spelarna egentligen men det är det här vi är fast med. Vi måste hålla ihop.
Kan man skylla allt på att DIF underskattade motståndet eller att vi behövde denna förlust för att vakna nu.
Annars ser ja inget ljus alls i denna tunnel som jag befinner mig i..
Det jag retar mig mest på och blir så förbannad på är deras jävla inställning och spel inför sista perioden då man leder med ett jävla mål.
Detta har hänt varje gång under säsongen, man tycker att ngn gång borde de fan förstå.
Trodde ändå lite på att Challe hade snackat och lärt spelarna ngt under uppehållet här.
Men ingenting. Det är samma jävla räddharar och bambi på skridskorna fortfarande.
DIF mot Allsvenskt spel 2012/2013 och en lång tid framöver....
Det jag retar mig mest på och blir så förbannad på är deras jävla inställning och spel inför sista perioden då man leder med ett jävla mål.
Detta har hänt varje gång under säsongen, man tycker att ngn gång borde de fan förstå.
Trodde ändå lite på att Challe hade snackat och lärt spelarna ngt under uppehållet här.
Men ingenting. Det är samma jävla räddharar och bambi på skridskorna fortfarande.
There is no I in TEAM!!!!
Wesslau bär ingen skuld i dagens förlust. Det är utespelarna som inte har ett rätt. I egen zon är det så sjukt passivt att man tror att spelarna är invalida narkoleptiker hela högen. Mackan, Honken och Claesson är sämst. Gustafsson och Kyle inte mycket bättre.
Hela Djurgården äcklar mig. Jag orkar fan inte längre...
- Jim Morrison
Driver du? Om man släpper in fyra mål så bär man någon jävla skuld. Han viker ned sig när det gäller som mest. FYRA mål.kaminor skrev:Wesslau bär ingen skuld i dagens förlust. Det är utespelarna som inte har ett rätt. I egen zon är det så sjukt passivt att man tror att spelarna är invalida narkoleptiker hela högen. Mackan, Honken och Claesson är sämst. Gustafsson och Kyle inte mycket bättre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Driver du? Om man släpper in fyra mål så bär man någon jävla skuld. Han viker ned sig när det gäller som mest. FYRA mål.kaminor skrev:Wesslau bär ingen skuld i dagens förlust. Det är utespelarna som inte har ett rätt. I egen zon är det så sjukt passivt att man tror att spelarna är invalida narkoleptiker hela högen. Mackan, Honken och Claesson är sämst. Gustafsson och Kyle inte mycket bättre.
För att varenda utespelare står helt still och bara tittar på.
- Jim Morrison
Wesslau har kallats "elitseriens bästa målvakt" av folk här. Då tar man vissa puckar man 'inte' ska ta.kaminor skrev:Jim Morrison skrev:Driver du? Om man släpper in fyra mål så bär man någon jävla skuld. Han viker ned sig när det gäller som mest. FYRA mål.kaminor skrev:Wesslau bär ingen skuld i dagens förlust. Det är utespelarna som inte har ett rätt. I egen zon är det så sjukt passivt att man tror att spelarna är invalida narkoleptiker hela högen. Mackan, Honken och Claesson är sämst. Gustafsson och Kyle inte mycket bättre.
Sluta, 2-2 var direkt jävla pinsamt av Wesslau.. En puck som knappt har styrfart, längs med isen, vid stolpen ska inte gå in om han så spelar 0 mot 5.kaminor skrev:
Wesslau gör sin sämsta match för säsongen vid sämsta tänkbara tillfälle.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det ska fan inte skyllas på någonting. Hör jag någon jävla ursäkt för varför dessa "spelare" inte klarar av enkel klubba puck som en amatör gör så kommer jag ta första tåget upp till personen och trycka upp en jävla kaktus i anus på densamma.Bigge skrev:Kan man skylla allt på att DIF underskattade motståndet eller att vi behövde denna förlust för att vakna nu.
Be om ursäkt Challe och berätta exakt hur jävla uselt alla spelade och hur du ska göra för att få alla att bete sig som hockeyspelare. Kollektiv bestraffning? Jag bryr mig inte, häng upp alla i Globens tak och säkerhetslina? Jag bryr mig inte om någon "faller bort" kuppen nu handlar det om att betala ett pris som inte den minsta flicka i truppen är beredd att betala.
100% DJURGÅRDSJ***L