Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
HockeyHovet

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av HockeyHovet »

roj skrev:Privat personer kan inte anmäla spelare för sånt som händer på planen!!
Nej men man kan sätta press på beslutsfattare!!! Figren gjorde det avgörande målet när han borde fått ett matchstraff för påkörning av domarjäveln W Edqvist även kallad Djurgårdshataren!!

Avgå Hardy, vet du överhuvudtaget vad timeout är???
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

Caveman skrev:
Daniel942 skrev:
Caveman skrev:
Wikegård, den clownen ska hålla sin käft, vad fan har den pajasen lyckats med?
Mycket.
Det han säger är sant ju?
Han har inte lyckats med något på den högsta nivån i Sverige, snorungar brukar tycka att han är häftig och därför "tror" dom att han är en bra hockeycoach, vilket han inte är.
Bra analytiker då.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Caveman skrev:
Daniel942 skrev:
Caveman skrev:
Mycket.
Han har inte lyckats med något på den högsta nivån i Sverige, snorungar brukar tycka att han är häftig och därför "tror" dom att han är en bra hockeycoach, vilket han inte är.
Vi behöver nån som kan visa lite pondus, Wikegård känns som rätt man då.
DIF!
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Daniel942 skrev:
Caveman skrev:
Daniel942 skrev:
Caveman skrev:
Mycket.
Vi behöver nån som kan visa lite pondus, Wikegård känns som rätt man då.
Nej! Han hade DIF när det senast var NHL-strejk och vi har nog aldrig skådat en sådan värdelös coaching som då, ni måste släppa det med att Wikegård är en demontränare, han är ingenting, det finns inte många spelare som har respekt för den tv-clownen.

Det är precis som om jag ska komma farandes med Boork, ut och är huggormar DIF (det är ni väl för unga föt att minnas), nu så är Boork mycket mer meriterad än Wikegård, så lägg av.
Senast redigerad av Caveman den 2012-01-19 22:31:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

Liksom Mäklaren påpekade så är sponsorer och företagskunder viktiga. Drar själv med flertalet men efter senaste matchen mot Timrå blev jag rejält tråkad och ombedd att komma med andra förslag. Undrar starkt över hur ekonomin verkligen ser ut i DIF hockey. Oroar mig men hoppas verkligen jag har fel. Bristande andel företagskunder och medgångssupportrar är livsfarligt för organisationen. Vi DIF-galningar kan inte själv fylla Hovet, dricka all öl och köpa alla anonnsplatser. Det måste bara vända nu snabbt.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Lidingö DIF skrev:Liksom Mäklaren påpekade så är sponsorer och företagskunder viktiga. Drar själv med flertalet men efter senaste matchen mot Timrå blev jag rejält tråkad och ombedd att komma med andra förslag. Undrar starkt över hur ekonomin verkligen ser ut i DIF hockey. Oroar mig men hoppas verkligen jag har fel. Bristande andel företagskunder och medgångssupportrar är livsfarligt för organisationen. Vi DIF-galningar kan inte själv fylla Hovet, dricka all öl och köpa alla anonnsplatser. Det måste bara vända nu snabbt.
Synd att signalerna som skickas tyder på fortsatt mussla från de som bestämmer.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Lidingö DIF skrev:Liksom Mäklaren påpekade så är sponsorer och företagskunder viktiga. Drar själv med flertalet men efter senaste matchen mot Timrå blev jag rejält tråkad och ombedd att komma med andra förslag. Undrar starkt över hur ekonomin verkligen ser ut i DIF hockey. Oroar mig men hoppas verkligen jag har fel. Bristande andel företagskunder och medgångssupportrar är livsfarligt för organisationen. Vi DIF-galningar kan inte själv fylla Hovet, dricka all öl och köpa alla anonnsplatser. Det måste bara vända nu snabbt.
Sponsorer och företagskunder är viktiga men nu så verkar det som om
DIF inte vill ha någon publik överhuvudtaget, det är så jag tolkar det som händer varje match på Hovet, bort med Abbe-Babian så kanske...

Eller, vill dom dit igen, då sponsorer, företagskunder & alla med slips är dom viktigaste "kunderna", isf går DIF hocket i graven. Vad är det för fel på DIF, varför gör man om alla misstag igen, fick dom hybris? DIF hockey kan inte lura DIF publiken länge till, det är dags att vakna.
Senast redigerad av Caveman den 2012-01-19 22:37:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Whatever you want
DIF!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Haha förstod att Caveman var en av de få "coola" rackarna som lekte rövare uppe i klacken mot Skellefteå och några matcher innan :lol:

Tänk att det där kan vara så intressant fortfarande!

Problem ett är Järlan, problem två är Hardy, problem tre är våra inkompetenta fläskisar i Tjärnqvist, Carlsson och Cehlin.
100% DJURGÅRDSJ***L
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Tycker det är backsidan som är största problemet, Holmqvist, Klubertanz och bom-bom är ju bland dom sämre defensiva backar man kan hitta, blir så jävla lack när backarna bromsar in vid ett nerlägg i egen zon när man är först på pucken, är dom rädda för att bli proppade eller???
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

#10 skrev:Tycker det är backsidan som är största problemet, Holmqvist, Klubertanz och bom-bom är ju bland dom sämre defensiva backar man kan hitta, blir så jävla lack när backarna bromsar in vid ett nerlägg i egen zon när man är först på pucken, är dom rädda för att bli proppade eller???
Klart de är rädda. Det är nästan alla chipsveka svenska hockeylirare idag.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Var fan är de sakliga intervjuerna? Går inte att hitta någonstans? "Varför gick det som det gick?", "Vad ska ni göra för att det inte ska upprepas" osv. Fattas ju bara att det kommer ett reportage om Claessons kepsar eller Kempes tv-spel nu snart!
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:Var fan är de sakliga intervjuerna? Går inte att hitta någonstans? "Varför gick det som det gick?", "Vad ska ni göra för att det inte ska upprepas" osv. Fattas ju bara att det kommer ett reportage om Claessons kepsar eller Kempes tv-spel nu snart!
hardy har i alla fall talat ut efter kvällens våldtäkt.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Magnutz skrev:
Jockmaniac skrev:Var fan är de sakliga intervjuerna? Går inte att hitta någonstans? "Varför gick det som det gick?", "Vad ska ni göra för att det inte ska upprepas" osv. Fattas ju bara att det kommer ett reportage om Claessons kepsar eller Kempes tv-spel nu snart!
hardy har i alla fall talat ut efter kvällens våldtäkt.
Hardy talar inte ut, han flyr frågorna med svar en materialare kunde kommit med. Jag vill ha konkret, vad gör ni om dagarna för att förbättra erat spel? Han är huvudansvarig hockeytränare, han ska sitta med svaren vi andra "dödliga" inte kan ge.
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-01-19 23:03:49, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
ozzle

Inlägg av ozzle »

"Fem noll igen,de é kris, sparka sparka, sparka hardy hårt."
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Skriv svar