K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Vi får liksom inte det där mentala övertaget som en ledning ska innebära - när minuterna går sjunker underlägeskänslan in i huvudet på luleåspelarna - nu får de en relativt enkel mental resa som bara gynnar dom.
Jag vet att luleå spelar bäst just nu, men jag har ändå en bra känsla. Jag kan inte motivera varför, men min känsla är bra.
Jag vet att luleå spelar bäst just nu, men jag har ändå en bra känsla. Jag kan inte motivera varför, men min känsla är bra.
Säg den glädje som varar
Som någon sa för några veckor sen... Hannula är uppenbart alldeles för bra för den här ligan. Jag tror han gör avgörande målet.
- reservjesus
Vilken mail har canal +?
clowns to the left of me, jokers to the right
nånstans i deras jävla arbetsbeskrivning måste det stå att de ska sakligt och proffsigt samt alltid opartiskt rapportera sportevenemang (bortsett från rena landskamper).. Det här är olidligt. Strax efter jag skrivit här omd et ska en av kommentatorerna om en luleespelare: "Oh se så bra han gör det där!!!" det var inget speciellt luleespelaren gjorde och det mynnade ut i ingenting. Herregud. Jag kommer driva en återbetalning på det här och bråkar de ska jag kräva alla matcher jag sett. För detta har pågått i varenda sändning jag köpt av dem. KÖPT.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Haha vad fan är det med er.
Hoppas inte laget lägger lika stor vikt som er på kommentatorer, domare och annan skit. Jag tycker f.ö. att domarna varit skitbra de senaste matcherna. De blåser knappt några utvisningar utan låter spelarna kriga - underbart.
Sen blev jag sjukt glad när jag såg att det var Hannula som kom fri, en riktig klasspelare som man visste skulle göra någon form av klassavslut och det blev det också. Synd att vi alltid släpper in ett mål så fort vi gjort ett mål.
Tycker det ser ganska dåligt ut inför sista perioden och det blir nog ganska slumpartat. Får hoppas turen är på vår sida idag!

Hoppas inte laget lägger lika stor vikt som er på kommentatorer, domare och annan skit. Jag tycker f.ö. att domarna varit skitbra de senaste matcherna. De blåser knappt några utvisningar utan låter spelarna kriga - underbart.
Sen blev jag sjukt glad när jag såg att det var Hannula som kom fri, en riktig klasspelare som man visste skulle göra någon form av klassavslut och det blev det också. Synd att vi alltid släpper in ett mål så fort vi gjort ett mål.
Tycker det ser ganska dåligt ut inför sista perioden och det blir nog ganska slumpartat. Får hoppas turen är på vår sida idag!
http://www.canalplus.se/kundtjanstreservjesus skrev:Vilken mail har canal +?
Helt rätt. Alla som kollar, maila och sett press på dem. Tvinga dem att betala tillbaka.reservjesus skrev:Vilken mail har canal +?
Avgå Jocke.
- SkönaDjurgårn
Magnutz, luuuuuugn nu. Ta ett chillpill (läs: shellpill). 

- Lee Harvey Oswald
Luleå gör sin bästa match, bra tajming tyvärr & vi bör vara otroligt tacksamma för att det står 2-2 inför 3:e.
DIF ser tröttkört ut & saknar helt klart tempo i spelet.
Ledande spelare som Tjärnqvist, Nilson & framför allt Ottosson ser väldigt gamla ut en sån här dag, tyvärr....
Ledande spelare som Tjärnqvist, Nilson & framför allt Ottosson ser väldigt gamla ut en sån här dag, tyvärr....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Var det någon som såg vad som hände i luleås hörn? En DIF spelare åkte och tacklade Niinimaa (siktade på knät) och sedan slår enligt min pappa Niinimaa DIF spelaren. Såg dock inte det, och såg inte vem det var som tacklade.
jag vill kunna ha ljudet på när jag ser på hockey. Det går inte på canal +. Det dödar mina nerver. De håller ju på lhf.SkönaDjurgårn skrev:Haha vad fan är det med er.![]()
-
Sitter på nålar. Hopp och förtvivlan. Tror vi tar detta, Norman sätter den runt 12 minuter in i 3e
Vi saknar Jimmie. Nu har vi återigen INGEN som kan ta hans roll. Det funkar inte. Det blir respass ikdag på grund av lhf's anmälan. Jeezus va jag hatar luleååå...Lee Harvey Oswald skrev:Luleå gör sin bästa match, bra tajming tyvärr & vi bör vara otroligt tacksamma för att det står 2-2 inför 3:e.
En semifinal utan DIF? Nja kanske.
En semifinal med Luleå? Hahah vilken skam för hockeyn. Nej det finns fan inte. (Även om luleå använder alla pajasmetoder de kan för att väcka känslor)
En semifinal med Luleå? Hahah vilken skam för hockeyn. Nej det finns fan inte. (Även om luleå använder alla pajasmetoder de kan för att väcka känslor)
Avgå Jocke.
-
Vi är bäst i tredje perioden. Kom ihåg det.