Glömde helt bort att det var match redan idag. Så inför tisdagens match(hejdå aik) så kommer det att komma upp två " frågeomgångar" vilket innebär att man kan kamma hem hela tolv poäng.
Eftersom jag missade förra omgången har jag nu gjort en liten special.
Det är två olika frågeställningar, där den första är ja och nej frågor men där du som mest kan sammla ihop fem poäng, men
den andra är mer svåra frågor men då kan du kamma hem sammanlagt nio poäng.
I ert PM skriver ni vilken frågeställning ni väljer och så svarar ni på frågorna.
lilleman:
Är inte helt överens med din rättning. Fick bara 1 p senaste omgången trots rätt på fråga nr 1 och sedan hade jag rätt på Axelsson som målskytt vilket borde resultera i 2p till.
Hade 12 p innan rättning.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:lilleman:
Är inte helt överens med din rättning. Fick bara 1 p senaste omgången trots rätt på fråga nr 1 och sedan hade jag rätt på Axelsson som målskytt vilket borde resultera i 2p till.
BOMBOM BOUCHARD skrev:lilleman:
Även den bäste gör misstag
Det är nu ändrat!
Tackar så mycket. Kan vara viktiga poäng när allt ska summeras.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
crike skrev:BomBom du gjorde helt rätt med den andra tråden
För övrigt, full pott idag, bör ge iaf ett lyft i tabellen
Tack, kändes som att den behövde ett lyft
Jag missade på en fråga, blev ju inte fullsatt.
Så 4 nya fräscha poäng. Satte du 9p eller 5p? Bra jobbat i vilket fall.
5p, trodde dock ända tills jag såg vad du skrev att det var som vanligt, dvs 6p Aja, spanade in SAIKs hemsida och såg att dom hade en del ståplats kvar, här tar man till alla medel man kan, tom gå in på en så rutten sida
Ställningen och frågorna uppdaterade!
Imorgon kan vara sista gången innan finalen så utslagsfrågan är där om det blir så att Saik vinner och två personer eller fler hamnar på samma poäng.