Hemsidan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Förbättra sidan
Har European Trophy gått in i den vanliga säsongen förut? Har inget minne av det.
Expert.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det vet jag inte, men i år gör den det iallfallSirDIFalot skrev:Har European Trophy gått in i den vanliga säsongen förut? Har inget minne av det.

- antti-pekka
- Medlem: Ja, ständig medlem
Slutspelet har väl varit under nåt landslagsuppehåll tidigare? Förra säsongen blev det inget slutspel och därför inte heller något ET-spel under pågående serie.SirDIFalot skrev:Har European Trophy gått in i den vanliga säsongen förut? Har inget minne av det.
- SirDIFalot
Så kan det vara. Minns att BomBom snackade i någon intervju om att det var bra att nå till slutspelet så man kunde toppa formen inför slutspurten på ES typ.antti-pekka skrev:Slutspelet har väl varit under nåt landslagsuppehåll tidigare? Förra säsongen blev det inget slutspel och därför inte heller något ET-spel under pågående serie.SirDIFalot skrev:Har European Trophy gått in i den vanliga säsongen förut? Har inget minne av det.
Expert.
Får upp:
Allmänt fel
SQL ERROR [ mysql4 ]
Can't create/write to file '/home/#sql_564_0.MYI' (Errcode: 13) [1]
Ett SQL-fel uppstod vid hämtning av denna sida. Kontakta forumadministratören om problemet kvarstår.
Om jag försöker ta mig in på "kontrollpanelen".
Edit: Går inte heller att skicka eller se PM.
Allmänt fel
SQL ERROR [ mysql4 ]
Can't create/write to file '/home/#sql_564_0.MYI' (Errcode: 13) [1]
Ett SQL-fel uppstod vid hämtning av denna sida. Kontakta forumadministratören om problemet kvarstår.
Om jag försöker ta mig in på "kontrollpanelen".
Edit: Går inte heller att skicka eller se PM.
Född till sportchef.
Det var en uppehållsvecka mitt i säsongen där ET slutspelet gick förra året. Men eftersom vi inte tog oss dit berörde det oss inte, utan vi fick den där extra veckan till träning.SirDIFalot skrev:Så kan det vara. Minns att BomBom snackade i någon intervju om att det var bra att nå till slutspelet så man kunde toppa formen inför slutspurten på ES typ.antti-pekka skrev:Slutspelet har väl varit under nåt landslagsuppehåll tidigare? Förra säsongen blev det inget slutspel och därför inte heller något ET-spel under pågående serie.SirDIFalot skrev:Har European Trophy gått in i den vanliga säsongen förut? Har inget minne av det.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
När hade man tänkt uppdatera juniorsidorna med spelprogram för träningsmatcher och seriespel? Kan ju inte vara det mest tidskrävande jobbet man kan tänka sig...
Utan att han någon styrande makt så har jag ett förslag för den här tråden:
Låt det här vara en tråd där man kan ge feedback. Tråden heter "Förbättra sidan" och DIFhockey refererad ju faktiskt hit och VILL ha förslag. Försök därför hålla den här tråden fri från uttalanden som "Gnäll inte, gör det bättre själv då".
Anser även att samma sak ska gälla i DIF-TV tråden som faktiskt heter förslag och önskemål.
Låt det här vara en tråd där man kan ge feedback. Tråden heter "Förbättra sidan" och DIFhockey refererad ju faktiskt hit och VILL ha förslag. Försök därför hålla den här tråden fri från uttalanden som "Gnäll inte, gör det bättre själv då".
Anser även att samma sak ska gälla i DIF-TV tråden som faktiskt heter förslag och önskemål.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Jimmy Peterson
- Kontakt:
Tyvärr tar detta en del tid i anspråk. Dessutom ska vi byta webbplattform vilket innebär att många saker kommer att få vänta till vi är igång med den. Han som har jobbat med juniorsidan tidigare har dessutom inte möjlighet att göra det längre, så vi kommer att söka efter någon som vill uppdatera juniorsidan framöver.Fubar skrev:När hade man tänkt uppdatera juniorsidorna med spelprogram för träningsmatcher och seriespel? Kan ju inte vara det mest tidskrävande jobbet man kan tänka sig...
- SirDIFalot
Funkar fortfarande inte.SirDIFalot skrev:Det funkar inte att gå in på bloggen för mig.
Funkar det för er andra? Vill läsa skadeuppdateringen...
Expert.
Fungerar inte för mig hellerSirDIFalot skrev:Funkar fortfarande inte.SirDIFalot skrev:Det funkar inte att gå in på bloggen för mig.
- Frasse
Nej det fungerar inte att komma åt bloggen.Axel_K skrev:Fungerar inte för mig hellerSirDIFalot skrev:Funkar fortfarande inte.SirDIFalot skrev:Det funkar inte att gå in på bloggen för mig.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- SirDIFalot
DIF Fotboll och DIF Hockey har släppt ett kombikort tillsammans. Det görs reklam för det på fotbollens hemsida men inte hockeyns?
Ska man tolka det som att hockeyn inte har något intresse av att sälja de biljetterna? Allvarligt talat. Upp med en artikel. Copy-paste:a bara DIF fotbolls artikel om det är så jobbigt.
Ska man tolka det som att hockeyn inte har något intresse av att sälja de biljetterna? Allvarligt talat. Upp med en artikel. Copy-paste:a bara DIF fotbolls artikel om det är så jobbigt.
Expert.
- reservjesus
Bloggen fungerar inte för mig heller, har inte gjort på 2 dagar.
clowns to the left of me, jokers to the right