Du dyker inte upp i slutspelet va? Vem fan vill se ett lag som är sämre än ett fiaskolag.
Jag har funderat lite. Har hört att det finns ett förbannat bra lag i jönköping och ett i linköping. Ska vi göra slag i saken och fixa en bil till deras matcher. Sen kan vi ju alltid se matcherna på hovet då de förnedrar det patetiska laget från stockholm.
Jag har en del kapital. Du vet ju hur serien slutar. Själv är jag inte begåvad med den talangen att se in i framtiden. Men om vi slår oss ihop kan vi göra feta pengar.
Vad säger du mäklarn?
Föressten, inflyttade bönder ska enligt mytologin hålla på bajen. Fast just det, dom har inget hockeylag.
android skrev:Du dyker inte upp i slutspelet va? Vem fan vill se ett lag som är sämre än ett fiaskolag.
Jag har funderat lite. Har hört att det finns ett förbannat bra lag i jönköping och ett i linköping. Ska vi göra slag i saken och fixa en bil till deras matcher. Sen kan vi ju alltid se matcherna på hovet då de förnedrar det patetiska laget från stockholm.
Jag har en del kapital. Du vet ju hur serien slutar. Själv är jag inte begåvad med den talangen att se in i framtiden. Men om vi slår oss ihop kan vi göra feta pengar.
Vad säger du mäklarn?
Föressten, inflyttade bönder ska enligt mytologin hålla på bajen. Fast just det, dom har inget hockeylag.
Du verkar missa att förstå en kapital sak i den här frågan och det är att många här inne med rätta ställer höga krav på DIF. Vi nöjer oss inte med att ha ett medelmåttigt lag som knappt kan hänga kvar i den här serien - vi är för fan Djurgårdens IF - landets mest anrika förening som skall ha ett lag för toppen av serien.
Om du är nöjd med lagets prestation förra säsongen, eller ledningens agerande på försäsongen i år så är det väl roligt för dig, men med de ambitionerna kommer vi snart att slåss mot Nybro Vikings i en uterink nära dig.
android skrev:Du dyker inte upp i slutspelet va? Vem fan vill se ett lag som är sämre än ett fiaskolag.
Vad säger du mäklarn?
Små nybörjartips från en PresidentKiller
1.Ta dig lite tid & tänk över vad du vill ha sagt.
2.Formulera dig nogrant, gärna så att andra än du själv förstår vad du menar.
3.Läs igenom ditt inlägg
4.Posta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vad säger du mäklarn?
Jag kommer, i vanlig ordning, att sitta/stå på Hovet i match efter match och sjunga för mitt älskade DIF. Det är också därför och det faktum att jag lägger tusentals kronor varje år på föreningen som jag känner mig berättigad att kritisera. Och du, kalla mig inte bonde igen.
I am Maria, a Humgarian fan of DIF. I was in Stockholm 2yrs ago on the DIF-Brynas match, that was fantastic!! Can anyone send me tapes of the matches of DIF? of course i pay the postage fee and etc.. i really like icehockey
Läser man hela artikeln så stämmer var enda ord! Hade vi haft den där arenan är jag 100% säker på att vi fortfarande skulle vara ett topplag!
Men som sagt... "vad hände med detta"??
Sebbe G skrev:Läser man hela artikeln så stämmer var enda ord! Hade vi haft den där arenan är jag 100% säker på att vi fortfarande skulle vara ett topplag!
Men som sagt... "vad hände med detta"??
Dif hade stora planer på att ta över fd Sollentunamässan och där bygga en ny arena. Skiss fanns tom. Men bara kostnaden för parkeringen skulle kosta nästan lika mycket som hela Modos nya arena. Så dessa planer gick i stöpet. I alla fall var det den infon vi fick på ett informationsmöte för ett par år sedan.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank