Haha, iskallt!Gripen skrev:Hur är det med Lasse Anrell ? jag har för mig att hans kontrakt går ut till sommarn. Tänk vad bra det skulle vara, han kan ju allt. Om säcken är sjuk tar Lasse över, om någon back har hals ont hoppar Lasse in som doktor och fixar halsen alternativt spelar etc etc...
Tror att jag ska föreslå det för styrelsen i DIF !!!
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu när det snurrat i media kan jag meddela att jag viste att Ragge var så gott som klar för DIF under det sista transferfönstret. Han hade med MYCKET stor sannolikhet förstärkt laget inför slutspurten av grundserien och sluspelet om han inte fått den där pucken i ansiktet.Bladman skrev:Skulle vara helt jävla underbart om Ragge kom tillbaka!
MYCKET stor sannolikhet att han kritar på nu istället...
Synd att Nord lagt av. Ett av de bästa backpar vi någonsin haft Ragge-Nord
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Andy skrev:Nu när det snurrat i media kan jag meddela att jag viste att Ragge var så gott som klar för DIF under det sista transferfönstret. Han hade med MYCKET stor sannolikhet förstärkt laget inför slutspurten av grundserien och sluspelet om han inte fått den där pucken i ansiktet.Bladman skrev:Skulle vara helt jävla underbart om Ragge kom tillbaka!
Ja Nord och Ragnarsson kommer man ihåg med välbehag
Särskilt säsongen 94/95
-
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säg inte sådär, jag får bara ångest. Med Ragge i laget hade vi legat på en stabil slutspelplats nu.Andy skrev:Nu när det snurrat i media kan jag meddela att jag viste att Ragge var så gott som klar för DIF under det sista transferfönstret. Han hade med MYCKET stor sannolikhet förstärkt laget inför slutspurten av grundserien och sluspelet om han inte fått den där pucken i ansiktet.Bladman skrev:Skulle vara helt jävla underbart om Ragge kom tillbaka!
Sjunger avgå Johnny...
-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ok, det var det jag misstänkte. Vågat gjort ändå, trodde han skulle vänta och se om SSK gick upp först. Annars får han fortsätta och dominera allsvenskan...kul...robin_dif skrev:Glöm Gråhns!
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=155885

Blue Brigade Sthlm