Ja förstog det. Man hade absolut inte tackat nej. En annan håller på att uppdaterar twitter för att kolla rykten. Men tvärtyst..
Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
-
Men iom att Sillyn ibland är galen. Så vi spinner vidare lite.benganfs skrev: ↑2024-02-02 14:47:43Ja förstog det. Man hade absolut inte tackat nej. En annan håller på att uppdaterar twitter för att kolla rykten. Men tvärtyst..
Vad talar för då?
Det ryktas att han vill till Europa.
Han är kompis med "Bengan".
Han har tjänat sina pengar genom åren. Och det faktum att han vunnit det största man kan göra som hockeyspelare, att detta kan vara en rolig utmaning? Spela här i 2 månader och sedan i Schweiz något år?
Jag menar, även om Jordie Benn inte är lika stor så hade han kunnat spela i SHL eller Schweiz. Men han gick till Hockeyallsvenskan.
Aja, den som lever får se.
Blir det Phil Kessel eller Felix Olsson från Tingsryd, hehe
Kessel - Kruger - Klasen, hade suttit fintNattuggla_ skrev: ↑2024-02-02 14:59:45Men iom att Sillyn ibland är galen. Så vi spinner vidare lite.benganfs skrev: ↑2024-02-02 14:47:43Ja förstog det. Man hade absolut inte tackat nej. En annan håller på att uppdaterar twitter för att kolla rykten. Men tvärtyst..
Vad talar för då?
Han har tjänat sina pengar, så om han ska hit och spela så känns chansen ganska stor att han inte gör skillnad på om det är 150k eller 300k i månaden. Och det faktum att han vunnit det största man kan göra som hockeyspelare, att detta kan vara en rolig utmaning? Spela här i 2 månader och sedan i Schweiz något år?
Jag menar, även om Jordie Benn inte är lika stor så hade han kunnat spela i SHL eller Schweiz. Men han gick till Hockeyallsvenskan.

-
Ja, man får ju känslan att Wiktor Nilsson får svårt att behålla platsen i förstakedjanTobbis skrev: ↑2024-02-02 15:02:14Kessel - Kruger - Klasen, hade suttit fintNattuggla_ skrev: ↑2024-02-02 14:59:45Men iom att Sillyn ibland är galen. Så vi spinner vidare lite.
Vad talar för då?
Han har tjänat sina pengar, så om han ska hit och spela så känns chansen ganska stor att han inte gör skillnad på om det är 150k eller 300k i månaden. Och det faktum att han vunnit det största man kan göra som hockeyspelare, att detta kan vara en rolig utmaning? Spela här i 2 månader och sedan i Schweiz något år?
Blir det Phil Kessel eller Felix Olsson från Tingsryd, hehe![]()

Hårfin skillnad. Ja alltså om namnet Kessel är på vår radar så säljer ja min sambo och mitt hus. Skänker det ja har till insamlingen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-02 14:59:45Men iom att Sillyn ibland är galen. Så vi spinner vidare lite.benganfs skrev: ↑2024-02-02 14:47:43Ja förstog det. Man hade absolut inte tackat nej. En annan håller på att uppdaterar twitter för att kolla rykten. Men tvärtyst..
Vad talar för då?
Han har tjänat sina pengar genom åren. Och det faktum att han vunnit det största man kan göra som hockeyspelare, att detta kan vara en rolig utmaning? Spela här i 2 månader och sedan i Schweiz något år?
-
Lova inte för mycket. Hänga med Hörnqvist en vår i Stockholm. Samt lira hockey!benganfs skrev: ↑2024-02-02 15:09:46Hårfin skillnad. Ja alltså om namnet Kessel är på vår radar så säljer ja min sambo och mitt hus. Skänker det ja har till insamlingen.Nattuggla_ skrev: ↑2024-02-02 14:59:45Men iom att Sillyn ibland är galen. Så vi spinner vidare lite.
Vad talar för då?
I podden Rinkside, påstår dom att Kalmar vill sälja spelare. Vem skulle kunna vara intressant där. Förutom forwarden som spelar back!?
Olhaver i Tingsryd?
Längesedan sillyn var så het.
Phil Kessel? Det kan inte hända. Eller?
Jobba in den nu Hörnqvist!
Phil Kessel? Det kan inte hända. Eller?
Jobba in den nu Hörnqvist!
-
Hade varit fin. Ryktas på flera olika håll till andra klubbar, däribland SHL och HV71 faktiskt, som lånade in honom.
Minns du Douglas Murrays solomål i Hockeyallsvenskan? Allt är därmed möjligt.
Men alltså Phil Kessel…
En forumsanning som snart börjar blir lite väl het härinne.
Chilla en gnutta.
En forumsanning som snart börjar blir lite väl het härinne.
Chilla en gnutta.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
I Sportbladets plus-artikel säger de att om Frölunda hittar en back att plocka in får vi möjligheten att köpa loss PJ.
-
Har inte Kessel kritat på än, isåfall bara en tidsfråga 

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klasen e klar var ju en klassiker. Ända tills han var just…. Klar.