Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Ta gärna hem mackan, men köp en back till först..
Honken-Boumedienne
Falk-Printz
Lassen-Eklund
Om Falken stannar på back så ser det inte illa ut trots allt!
Falk-Printz
Lassen-Eklund
Om Falken stannar på back så ser det inte illa ut trots allt!
- Jim Morrison
Jag är nästan 100% säker att Mackan kommer att spela för Djurgården den här säsongen. Jag följer hans camp noga och har sett båda matcher han har spelat. Ärligt talat så håller han inte på NHL nivå längre. I alla fall inte i en top6 roll som han ville ha. Mackan kommer inte att spendera en säsong i NHL och spela i fjärdelinan, aldrig.
Han har sin familj i Stockholm och så fort campet är över kommer han nog hit. Hoppas jag.
Han har sin familj i Stockholm och så fort campet är över kommer han nog hit. Hoppas jag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Låter bra. Får vi hem Mackan kommer jag gå omkring med ett stort märkligt leende a la en nyförälskad i minst en vecka.Jim Morrison skrev:Jag är nästan 100% säker att Mackan kommer att spela för Djurgården den här säsongen. Jag följer hans camp noga och har sett båda matcher han har spelat. Ärligt talat så håller han inte på NHL nivå längre. I alla fall inte i en top6 roll som han ville ha. Mackan kommer inte att spendera en säsong i NHL och spela i fjärdelinan, aldrig.
Nu har mitt hopp tänts på nytt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ser han ut som han gjode i slutet av elitserieslutspelet och i vm?Jim Morrison skrev:Jag är nästan 100% säker att Mackan kommer att spela för Djurgården den här säsongen. Jag följer hans camp noga och har sett båda matcher han har spelat. Ärligt talat så håller han inte på NHL nivå längre. I alla fall inte i en top6 roll som han ville ha. Mackan kommer inte att spendera en säsong i NHL och spela i fjärdelinan, aldrig.
Man tackar inte nej till Mackan!BOMBOM BOUCHARD skrev:Låter bra. Får vi hem Mackan kommer jag gå omkring med ett stort märkligt leende a la en nyförälskad i minst en vecka.

Men det är väl ändå en back vi behöver? Kanske dags att plocka ner någon till forward förutom Falken på backplats?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Blir inte Ragge kry snart behöver vi köpa ny back, helt klart.tomten skrev:Man tackar inte nej till Mackan!BOMBOM BOUCHARD skrev:Låter bra. Får vi hem Mackan kommer jag gå omkring med ett stort märkligt leende a la en nyförälskad i minst en vecka.
Men det är väl ändå en back vi behöver? Kanske dags att plocka ner någon till forward förutom Falken på backplats?
Sedan väntar jag med spänning på hur Lassen håller i Elitserien.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12016
Vi skulle behöva en sån här, som inte är rädd för att ta utvisningar......

Expert.
- DIF_Soldier
Vi skulle behöva en back eller center, inte en LW.SirDIFalot skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12016
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Haha, vet inte om du förstod att jag skojade.DIF_Soldier skrev:Vi skulle behöva en back eller center, inte en LW.SirDIFalot skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12016
Över 500 utvisningsminuter på 43 matcher vill väl inget lag ha.
Expert.
- DIF_Soldier
Subtil ironi fungerar allt som oftast inte i skrivform.SirDIFalot skrev:Haha, vet inte om du förstod att jag skojade.DIF_Soldier skrev:Vi skulle behöva en back eller center, inte en LW.SirDIFalot skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12016
Säg den glädje som varar
-
Är inte det förortslaget som är helt jävla galna?SirDIFalot skrev:Haha, vet inte om du förstod att jag skojade.DIF_Soldier skrev:Vi skulle behöva en back eller center, inte en LW.SirDIFalot skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12016
För övrigt hatar jag Martin Thörnberg över allt annat.
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nej som 30 första omgångarna av Elitserien.tomten skrev:Ser han ut som han gjode i slutet av elitserieslutspelet och i vm?Jim Morrison skrev:Jag är nästan 100% säker att Mackan kommer att spela för Djurgården den här säsongen. Jag följer hans camp noga och har sett båda matcher han har spelat. Ärligt talat så håller han inte på NHL nivå längre. I alla fall inte i en top6 roll som han ville ha. Mackan kommer inte att spendera en säsong i NHL och spela i fjärdelinan, aldrig.
Dvs han står stilla på isen.
Marcus Nilsson spelade inte mot NYR natten mot Fredag ???????
Nu börjar man hoppas på riktigt

Jo, det gjorde han, Mackan har spelat i dom 2 första matcherna. Men man kan naturligtvis fortsätta att hoppas....janne08 skrev:Marcus Nilsson spelade inte mot NYR natten mot Fredag ???????