Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
...för såna har vi så få av idag?isolerad skrev:I dagens SvD stod det att hagos trodde på mer speltid och en mer framträdande roll i Mora. I DIF är han rädd för att bli en defensiv center verkar det som.
Lite kluven vad gäller Hagos. Grym spelare och allt det där. Men han blandade upp starka känslor under slutspelet mot Timrå under lockout säsongen, mest tack vare sitt förlutna i allmänna ik...
Känns som vi börjar få in lite för många spelare som har sympatier hos våra lillebröder och lirar där det finns bäst pröjs för stunden.
Lycka är att vara djurgårdare
-
Money makes the world go round, the world go round. Money makes the world go round, the world go round.
Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money...
Kan inte påstå att jag är speciellt förvånad!
Undrar just när nästa tråd kommer upp om hur Tjärnqvist pissar på Djurgår´n?
Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money...
Kan inte påstå att jag är speciellt förvånad!
Undrar just när nästa tråd kommer upp om hur Tjärnqvist pissar på Djurgår´n?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nä, nu blir jag fan förbannad. Fyfan ska ryssj****rna sno alla svenskar, måste alla svenskar gå efter plånboken. De lönerna spelarna får i Sverige är fan inte dåliga, det är bara det att ryssarna betalar dubbelt upp. Fyfan jag kokar nu, det skulle inte förvåna mig om Hagos står redo att skriva på för DIF för att sedan svara i mobilen där någon jävla
St Petersburg eller Moskva är och erbjuder 200 Miljarder spänn.
Far åt helvete Ryska Ligan!!!

100% DJURGÅRDSJ***L
- Remy Lebeau
Håller med!Jockmaniac skrev:Nä, nu blir jag fan förbannad. Fyfan ska ryssj****rna sno alla svenskar, måste alla svenskar gå efter plånboken. De lönerna spelarna får i Sverige är fan inte dåliga, det är bara det att ryssarna betalar dubbelt upp. Fyfan jag kokar nu, det skulle inte förvåna mig om Hagos står redo att skriva på för DIF för att sedan svara i mobilen där någon jävla
Skulle inte förvåna mig att de dubbla erbjudandet till Hagos.
När de får höra att han är på väg till Es istället.

De får ju betala dessa jävla höga/sjuka löner, för vem fan vill bo i Ryssland???
There is no I in TEAM!!!!
-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: ????
Det var bara en ironi från Remy Lebeau. När han kom till DIF för x antal år sedan ansågs han vara en "skicklig kanadick som representerat det kanadensiska landslaget många gånger och som var jobbig att möta"...djjjj skrev:Var står det ntt om Ryan Savoia?
...mmm sure. Kontraktet bröts väl ganska tidigt om jag inte minns fel?
Blue Brigade Sthlm
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur f-n kan man välja Mora framför Mesta Mästarna ?
Hagos väljer Mora framför Djurgården....
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001