förevigtdjurgården skrev:För övrigt, du som undrar. Det är "Snuten är huligan, snuten är huligan, våldtar sin morsa knullar sina barn, snuten är huligan som gjordes om till Domaren är huligan. Ganska kul
Kul? Den behöver, precis som "tjockis-fetto", spolas illa kvickt. Pinsamt som in i h-e. Visst kan de dras på puben, men på läktaren vill man bara plocka fram skämskudden.
Håller verkligen med. Speciellt den här tjockis-fetto... allvarligt? Någon nämnde humor... Vilken särdeles briljant begåvad humor.
Är du själv tjock måntro? Inget fel med pondus...
Nej, men det är helt irrelevant.
Det är en jävla pajasramsa som 14-åringar verkar bli fantastiskt upphetsade av. Men fortsätt skämma ut dig du...
-daniel- skrev:Håller verkligen med. Speciellt den här tjockis-fetto... allvarligt? Någon nämnde humor... Vilken särdeles briljant begåvad humor.
Är du själv tjock måntro? Inget fel med pondus...
Nej, men det är helt irrelevant.
Det är en jävla pajasramsa som 14-åringar verkar bli fantastiskt upphetsade av. Men fortsätt skämma ut dig du...
Haha gulligt att du tar så illa upp
Klart som fan han ska ta illa upp, den är en ren jävla pina som inte hör hemma på vår läktare. Om något är det enbart positivt att sålla ut skitramsor och tänka kvalitet före kvantitet när det gäller sångutbudet, inte sant?
Kan sätta min vänstra lillfingernagel på att du tycker att det är "riktigt fränt" (eller vilka uttryck ni kids än slänger runt) att dra igång "Den som inte hoppar..." efter en seger mot slumpmässigt bonngäng som inte har ett skit med gnaget att göra...
Tjockis - fetto fick mig att sluta gå på matcher. Inte kul för ett fetto som mig att bli påhoppad match efter match med en ramsa riktad mot mig och mitt feta folk. *sadface*
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Det är inte dags att tappa hoppet om vad som ska göras, istället är det dags att sätta ned foten. Allt har gått åt helvete de senaste två åren, allt kan skyllas på "Den som inte hoppar...", i alla fall enligt min empiriska fältundersökning. Foldrar, starkare sång när vi mer erfarna anar att den nalkas eller rentav indirekta hot. Något MÅSTE göras för att bli av med skiten. Det är inte trevligt på något sätt att höra det avskrädet till sång efter en seger.
Det nybakade läktarfolket vill hoppa, kan de inte göra det när de väntar på tuben hem? Var i helvete är deras mentalitet? Det kanske bara är jag och mina förlorade tonår som lever kvar på en DIF-läktare för tio år sedan där ramsorna var hårda, höga samt utan jävla viftande, mummel och allmänt lafs. Å andra sidan var hockeyn inte så jävla mycket stämningsmässigt för tio år sedan, men jag vägrar vara glad för det lilla, framförallt när det sportsliga är åt helvete.
Satt för en gångs skull längst upp till höger om klacken och såg att de 4-5 första raderna ovanför gaten med 2 hängflaggor började hoppa ganska tidigt och synkat. Känns som att det är de som är bovarna.
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Var ju några som försökte med "Alla apor upp och hoppa, hey hey". Lite sorgligt att typ 90% av klacken stod helt tysta och bara stirrade.. Den är ljusår bättre och skönare än gnagarsvinramsan.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!