Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Peterzon skrev:Om det nu är en center vi får. Så skulle ja gärna se att dom flyttar ner Falken på backenOch sen ta vi bort Fredrik Ericsson helt, det är min önskan nu
Varför göra en seg backbesättning ännu segare?
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Nog för att falken kanske är seg, men falken håller iaf eliteserie klass till skillnad på Ericsson,pekka21 skrev:Peterzon skrev:Om det nu är en center vi får. Så skulle ja gärna se att dom flyttar ner Falken på backenOch sen ta vi bort Fredrik Ericsson helt, det är min önskan nu
Varför göra en seg backbesättning ännu segare?
-
Re: Stockhoms bekanting på väg in ?
Frasse skrev:Självklart så vet jag vem det handlar om, annars hade jag inte gått ut med "nyheten".Rocker skrev:Vet du vem det är? Du som brukar ha grym koll...Frasse skrev:Ryktet säger att en ny spelare med Stockholms anknytning kan vara på väg in.
Dock så lär han förbli "namnlös" innan allt är klart .....
Är spelaren från sverige över huvvud taget??
om du nu vet så mkt vet du jju detta?? inte sannt

Ja Frasse, Det borde vara nästa ledtråd!
Kommer spelaren från Sverige eller något annat land?
Det luktar fan Hagos enligt mig...
Hagos tillbringar just nu tid hos sina föräldrar i Järfälla, norr om Stockholm.
- Det är skönt att vara hemma och hälsa på, men nu vill jag snart ha klart med en klubb, gärna i veckan. Jag börjar vara trött på att träna på egen hand.
Kommer spelaren från Sverige eller något annat land?

Det luktar fan Hagos enligt mig...
Hagos tillbringar just nu tid hos sina föräldrar i Järfälla, norr om Stockholm.
- Det är skönt att vara hemma och hälsa på, men nu vill jag snart ha klart med en klubb, gärna i veckan. Jag börjar vara trött på att träna på egen hand.
Djurgår'n tills jag dör!
-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e577204.ab
Inte nr 1 på min lista - Ekman, Tjärnqvist (frisk) och även Samuelsson var före - men inte desto mindre ett etablerat namn med internationell erfarenhet och välomvittnade kvalitéer som jag tror vi kommer ha stor nytta av. Vi borde faktiskt ligga bäst till av intresseklubbarna.
Inte nr 1 på min lista - Ekman, Tjärnqvist (frisk) och även Samuelsson var före - men inte desto mindre ett etablerat namn med internationell erfarenhet och välomvittnade kvalitéer som jag tror vi kommer ha stor nytta av. Vi borde faktiskt ligga bäst till av intresseklubbarna.
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Som någon sade så är ju Hagos ingen poängmaskin, men det är fortfarande en riktigt bra spelare som säkerligen kommer spela i landslaget i vinter om allt går som det ska. Om han kommer till oss får vi väl hoppas att hans arbete över hela planen kan ge utrymme till hans kedjekamrater och på så sätt få igång poängproduktionen i en annan kedja än Linkans.
Correctomundo! Kunde inte skrivit det bättre självDiffe89 skrev:Som någon sade så är ju Hagos ingen poängmaskin, men det är fortfarande en riktigt bra spelare som säkerligen kommer spela i landslaget i vinter om allt går som det ska. Om han kommer till oss får vi väl hoppas att hans arbete över hela planen kan ge utrymme till hans kedjekamrater och på så sätt få igång poängproduktionen i en annan kedja än Linkans.

-
Visst, men nu vet vi att så inte blir fallet. En evighetsmaskin a´la Hagos kan inte vara fel. Hellre en sådan än en endimensionell spelare som Brendel som bara kan göra mål om han är på det humöret och som vägrar jobba defensivtErik Kloth skrev:Ekman hade varit perfekt!
Senast redigerad av Bautabröl den 2007-08-16 10:23:10, redigerad totalt 1 gånger.
- Remy Lebeau