Hur fasen kan man välja Luleå över Iowa Stars???
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Re: Hagos väljer Luleå?
http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=67 ... rkiv=False
Är säkert genom den länken, om man ska ta alla Hagos agent snackat med så blir det ett antal klubbar. 4 Elitserielag som är intresserade (kan vara fler han snackat med) plus ett antal lag från Nordamerika.
Är säkert genom den länken, om man ska ta alla Hagos agent snackat med så blir det ett antal klubbar. 4 Elitserielag som är intresserade (kan vara fler han snackat med) plus ett antal lag från Nordamerika.
-
Bäcker ska väll spela utomlands efter denna säsongen?Pepp91 skrev:Är det inte mera troligt att det blir Falk som får gå efter den här säsongen?Remy Lebeau skrev:Tror mycket på Bäcker faktiskt. Lite synd dock, att han med stor sannolikhet lämnar oss efter säsongen som kommer.
Någon skribent skrev det här inne är jag säker på

Bara hoppas på en usel säsong av honom då, så skriver han ett 3-års kontrakt med oss så har vi honom säkrad!stolpskott skrev:Bäcker ska väll spela utomlands efter denna säsongen?Pepp91 skrev:Är det inte mera troligt att det blir Falk som får gå efter den här säsongen?Remy Lebeau skrev:Tror mycket på Bäcker faktiskt. Lite synd dock, att han med stor sannolikhet lämnar oss efter säsongen som kommer.

seriöst? Bäcker e bra men inte oersättbar. Skulle gärna se Bäcker fortsätta i DIF men om han skulle dra så skulle han nog bli ersatt ganska fort med en likvärdig centerPepp91 skrev:Bara hoppas på en usel säsong av honom då, så skriver han ett 3-års kontrakt med oss så har vi honom säkrad!stolpskott skrev:Bäcker ska väll spela utomlands efter denna säsongen?Pepp91 skrev:Är det inte mera troligt att det blir Falk som får gå efter den här säsongen?Remy Lebeau skrev:Tror mycket på Bäcker faktiskt. Lite synd dock, att han med stor sannolikhet lämnar oss efter säsongen som kommer.
- Remy Lebeau
Pär vill själv utomlands, för att tjäna mer pengar. Förstår honom.Crashmash skrev:DIF som inte vill ha honom eller han som inte vill vara kvar? Eller menar du på grund av om Hagos kommer? Jag gillar när han snackar värmländska tillsammans med stockholmska, skön blandning.Remy Lebeau skrev:Tror mycket på Bäcker faktiskt. Lite synd dock, att han med stor sannolikhet lämnar oss efter säsongen som kommer.
Men man ska aldrig säga aldrig, men då får DIF allt ge honom ett bättre kontrakt än det han har nu.
Tycker personligen att Bäcker är underskattad. Han städar undan bra efter Linkans och Bengans offensiva turer.
-
-
Engqvist är Center det är korrekt! Vilket jag tycker att han ska vara i den femman han spelar i. Morten borde vara forward, sen Engqvist smarthet bakåt.Fricke skrev:Engqvist är väl egentligen center också?jensa öhling skrev:Bäcker är duktig, men långt ifrån någon spelare vi står och faller med. Särskilt om vi nu får in Hagos också.
- Christopher J
- Ritterwand
Hagos är grymt duktig defensivt. Han och Falk borde hålla landslagsklass i numerärt underläge. Han är inte oäven offensivt heller, på elitserienivå i alla fall. Visst, Hagos är inte nån finlirare, men det är en väldigt bra hockeyspelare.Stocky skrev:Jag hoppas på någon annan än Hagos. Tycker inte han är någon att pynta granen med direkt.
Han har väl fortfarande kontrakt med Köln?Joas skrev:Jag sätter min slant på att Rudslätt kommer tillbaka.
Ja men nu är det en målskytt vi ska leta efter i mitt tycke ialf, spelare som är duktiga hemmåt tycker jag vi har. Framåt där imot är det bara Linkan och Hörnqvist.Ritterwand skrev:Hagos är grymt duktig defensivt. Han och Falk borde hålla landslagsklass i numerärt underläge. Han är inte oäven offensivt heller, på elitserienivå i alla fall. Visst, Hagos är inte nån finlirare, men det är en väldigt bra hockeyspelare.Stocky skrev:Jag hoppas på någon annan än Hagos. Tycker inte han är någon att pynta granen med direkt.
Han har väl fortfarande kontrakt med Köln?Joas skrev:Jag sätter min slant på att Rudslätt kommer tillbaka.