Skadetråden
Re: Skadetråden
Roligt att Dick är en mediafavorit, bra för DIF eftersom han har en helt korrekt DIF-attityd.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Helt korrekt. Ironiskt med tanke på att vissa gillar att trycka på att han är Aikare. Han har mer DIF i sitt sätt att vara på isen än del flesta i det här laget.sensei skrev:Roligt att Dick är en mediafavorit, bra för DIF eftersom han har en helt korrekt DIF-attityd.
Hoppas dicken avgör i morgon, fyfan vad gött det skulle vara...från pappaledighet till matchvinnare.
Gick Berglund ut idag?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fick väldigt ont och låg ned i båset efter att själv tacklat en motståndare.gaspo skrev:Gick Berglund ut idag?
Återvände dock och spelade klart matchen.
Säg den glädje som varar
Ok tack!DIF_Soldier skrev:Fick väldigt ont och låg ned i båset efter att själv tacklat en motståndare.gaspo skrev:Gick Berglund ut idag?
Återvände dock och spelade klart matchen.
-
Förstår inte hur Josefsons 8-10 veckor från början av oktober kan bli comeback 21/12. Samt att det går enligt plan.
Enligt plan borde snarare vara början av dec.
- MarcusDaze
Runt jul kommunicerades det från första början?South_Exil skrev:Förstår inte hur Josefsons 8-10 veckor från början av oktober kan bli comeback 21/12. Samt att det går enligt plan.
-
8-10 veckor från början av oktober.
Sedan har det varit tyst. Vad jag sett.
Nu är det till jul. Typ 12 veckor... ändå går det bra säger man?!https://www.difhockey.se/artikel/hnaqak ... nsen-borta
Nu är det till jul. Typ 12 veckor... ändå går det bra säger man?!https://www.difhockey.se/artikel/hnaqak ... nsen-borta
MarcusDaze skrev:Runt jul kommunicerades det från första början?South_Exil skrev:Förstår inte hur Josefsons 8-10 veckor från början av oktober kan bli comeback 21/12. Samt att det går enligt plan.
- MarcusDaze
8-10 veckor blir då alltså mellan den 5e och 19e December. Blir det 10 veckor och den 19e så köper jag argumentet runt jul. Annars håller jag med dig.South_Exil skrev:8-10 veckor från början av oktober.
Nu är det till jul. Typ 12 veckor... ändå går det bra säger man?!https://www.difhockey.se/artikel/hnaqak ... nsen-bortaMarcusDaze skrev:Runt jul kommunicerades det från första början?South_Exil skrev:Förstår inte hur Josefsons 8-10 veckor från början av oktober kan bli comeback 21/12. Samt att det går enligt plan.
Status på Strandberg? Haga hade väl hjärnskakning, men har han inte haft några innan brukar det vara max två veckors frånvaro. Ibland bara en!
-
https://hockeynews.se/articles/11500/Manijock skrev:Status på Strandberg? Haga hade väl hjärnskakning, men har han inte haft några innan brukar det vara max två veckors frånvaro. Ibland bara en!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Haga tillbaks ikväll
Strandberg. Inom 1 vecka
Och med lite tur och att det går lika bra så är rycktet från JJ själv att han kan va spelklar om 10-14 dagar !!!!!!!!
Finns ingen källa som jag kan ge er men därifrån jag fock det borde det vara mycket hög trovärdighet !!!!!!
Strandberg. Inom 1 vecka
Och med lite tur och att det går lika bra så är rycktet från JJ själv att han kan va spelklar om 10-14 dagar !!!!!!!!
Finns ingen källa som jag kan ge er men därifrån jag fock det borde det vara mycket hög trovärdighet !!!!!!
JJ tränar redan på is så det är nog helt upp till honom när han känner att han kan spela.Support 81 skrev:Haga tillbaks ikväll
Strandberg. Inom 1 vecka
Men bättre att skynda långsamt. Säsongen är lång.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Gäller i de flesta fall. Men med tanke på att Josef bara kan fundera på att spela match och skada sig, så är det skitsamma. Han snavar väl på någons tandskydd och får klubban in i munnen, ner i magsäcken och spräcker den.Praetori skrev: JJ tränar redan på is så det är nog helt upp till honom när han känner att han kan spela.
Men bättre att skynda långsamt. Säsongen är lång.