espen21 skrev:Var kan man läsa att han skrivit 1+1?
Var står det att läsa att det inte är så??
Du vet det? Klart folk reagerar när du är den enda som säger det. Att du inte har en källa gör inte saken bättre.
Men du kanske är granne med Ekman, vad vet jag.
Som jag har påtalat tidigare är jag inte Nisse Ekmans Granne! Men jag upger inte alla mina källor i det här forumet! Dessutom gick jag ut och talade om att DIF inte var pri 1 eller 2 för Nisse!
Om du går tebax och tittar i forumet så skrev jag för längesedan att Nisse Ekman skulle skriva på för en rysk klubb! Men då fantiserade du och många här fortfarande om Nisse! Jag uppger inte mina källor! Och jag har definitivt inte så trovärdiga källor som "Aftonbladet & Expressen" lol som många av ni andra använder er av! (lol)
Du skriver som en fjunig tonåring, villket bidrar till att du låter mindre trovärdig.
Men vi får se med tiden om du har rätt eller inte.
"Daniel Tjärnqvist har också uppvaktats från Djurgårdens sida och där är det lika oklart som tidigare vad gäller honom.
- Varken vi eller honom vet vad som händer där. Han håller på att rehabilitera sin skada hos vår naprapat. Men i och med att vi redan har backsidan klar skulle han bli en fin bonus. I första hand är det som sagt en forward vi söker. "
Det tyder på att han fick/skrev på ett träningskontrakt med DIF, om han kan spela i höst så ska han alltså spela med DIF?
Crashmash skrev:"Daniel Tjärnqvist har också uppvaktats från Djurgårdens sida och där är det lika oklart som tidigare vad gäller honom.
- Varken vi eller honom vet vad som händer där. Han håller på att rehabilitera sin skada hos vår naprapat. Men i och med att vi redan har backsidan klar skulle han bli en fin bonus. I första hand är det som sagt en forward vi söker. "
Det tyder på att han fick/skrev på ett träningskontrakt med DIF, om han kan spela i höst så ska han alltså spela med DIF?
Om man ska tro en tidigare artikel.
Nej den artikeln syftade på att han spelar i DIF om det blir Elitserien. Han sa aldrig att NHL var uteslutet.
Övriga elitserieklubbar är ute ur bilden.
– Om jag får chansen att träna med Djurgården, då spelar jag så klart med dem om jag stannar i elitserien. Det är helt emot mina principer att först få hjälp där och sedan gå till en annan klubb. Så kan man inte göra. Inte jag i alla fall.
NHL då?
– Det har jag inte ens funderat på. Jag vill bli frisk först så får jag fundera på det sedan.
espen21 skrev:Var kan man läsa att han skrivit 1+1?
Var står det att läsa att det inte är så??
Du vet det? Klart folk reagerar när du är den enda som säger det. Att du inte har en källa gör inte saken bättre.
Men du kanske är granne med Ekman, vad vet jag.
Som jag har påtalat tidigare är jag inte Nisse Ekmans Granne! Men jag upger inte alla mina källor i det här forumet! Dessutom gick jag ut och talade om att DIF inte var pri 1 eller 2 för Nisse!
Om du går tebax och tittar i forumet så skrev jag för längesedan att Nisse Ekman skulle skriva på för en rysk klubb! Men då fantiserade du och många här fortfarande om Nisse! Jag uppger inte mina källor! Och jag har definitivt inte så trovärdiga källor som "Aftonbladet & Expressen" lol som många av ni andra använder er av! (lol)
Du skriver som en fjunig tonåring, villket bidrar till att du låter mindre trovärdig.
Men vi får se med tiden om du har rätt eller inte.
Ojoj! Är så trött på ditt skitsnack! Sluta citera andra tidningar och medier! Kom med något nytt istället! Bidrag med något istället för att skriva vad Aftonbladet & Expressen skriver! Förövrigt har jag följt DIF sen 1978
Crashmash skrev:Remy Lebeau: Så var det ja, tack för infon. Men man kan ju alltid hoppas
EDIT: Tellan får hård konkurrens i Phoenix. Auld värvades inatt och innan dess David Aebischer.
Ja, jag såg också det. Sänder väl kanske inte direkt de signaler som Tellan vill ha.
Tommymörth: Hur vore det om du började uppföra dig? Maken till mer omogen människa har jag aldrig sett på detta forum.
Om du vill mig något skicka då ett Pm, så folk slipper läsa en massa skit.
EDIT: Låter spännande. Hoppas personligen på Hagos.
Crashmash skrev:Remy Lebeau: Så var det ja, tack för infon. Men man kan ju alltid hoppas
EDIT: Tellan får hård konkurrens i Phoenix. Auld värvades inatt och innan dess David Aebischer.
Varken Aebischer, Auld eller Tellan håller klass nog att vara förstamålvakt om man kollar till de senaste säsongerna. Förmodligen blir Aebisher 1:a och Tellan kommer att konkurera med Auld om vem som ska vara backup.