Remy Lebeau skrev:Ekman är klar för Chimik. Vad betyder det?
– Det betyder att vi måste jobba vidare för att få en kvalitetsforward till truppen.
Alltid något.
Men man kan just undra vad som definierar en kvalitetsforward i deras ögon.
Precis, kallar man Ryman för landslagsmeriterad stjärna i sin liga kan det vara Jörgen Rickmo, Daniel Rafner eller varför inte Ignatovich som är på ingång...
Hellre att de låter bli att värva och därmed sparar pengar och ger yngre egna spelare chansen än att värva en medioker elitseriespelare. Vi har redan tillräckligt av den varan. tänker bland annat på Ask, Danielson, Eklund m.fl.
espen21 skrev:Var kan man läsa att han skrivit 1+1?
Var står det att läsa att det inte är så??
Du vet det? Klart folk reagerar när du är den enda som säger det. Att du inte har en källa gör inte saken bättre.
Men du kanske är granne med Ekman, vad vet jag.
Som jag har påtalat tidigare är jag inte Nisse Ekmans Granne! Men jag upger inte alla mina källor i det här forumet! Dessutom gick jag ut och talade om att DIF inte var pri 1 eller 2 för Nisse!
Om du går tebax och tittar i forumet så skrev jag för längesedan att Nisse Ekman skulle skriva på för en rysk klubb! Men då fantiserade du och många här fortfarande om Nisse! Jag uppger inte mina källor! Och jag har definitivt inte så trovärdiga källor som "Aftonbladet & Expressen" lol som många av ni andra använder er av! (lol)
Senast redigerad av TomyMörth den 2007-08-14 15:26:43, redigerad totalt 1 gånger.
Frasse?! Vet du något om DIF har en forward på ingång?
Har hört att dom letar men du brukar allt som oftast veta vilken.
Ge oss en ledtråd om de nu är nån på ingång.