Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Sjukt. Satt och funderade på Warg i somras. Men ja det kan ju vara något uppköp jämfört med Lorito som verkar på tok för ofysisk för SHL.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ha ha ha. Jocke: ”Men där vi befinner oss nu med vårt spel behöver vi bli starkare i vårt puckinnehav i anfallszonen, samt mer aggressiva i vårt presspel och närkampsspel. Vi behöver helt enkelt spelare som är beredda att ta på sig "blåstället"
Det är alltså typ Hank som saknas. Vilken clownfabrik det här har blivit.
Men bra med Warg. Skägg etc.
Det är alltså typ Hank som saknas. Vilken clownfabrik det här har blivit.
Men bra med Warg. Skägg etc.
Warg+Andersen?
Ersättare till lorito? ( Eklund har spelat 9 snart)
Måånga spekulationer och funderingar, tänk om Warg kan presenteras redan imorgon och spela på tisdag?
Ersättare till lorito? ( Eklund har spelat 9 snart)
Måånga spekulationer och funderingar, tänk om Warg kan presenteras redan imorgon och spela på tisdag?
Även om Warg är klar, kan väl vi väl inte ersätta en forward med en back? Warg borde klassas som ersättare för Ekberg.
Förväntar mig att en ny spetspelare är klar som ersättare för Lorito annars är det ju helt sinnesjukt att man sparkar en forward när skadeläget är som det är.
Förväntar mig att en ny spetspelare är klar som ersättare för Lorito annars är det ju helt sinnesjukt att man sparkar en forward när skadeläget är som det är.
Dom har nog bättre koll på skadeläget bland forwards än vi har, sen är ju juniorerna bättre än Lorito varit, han väger ju lättare än en fjäder i sarghörnen och vågar ju inte gå på puck där, helt rätt att avbryta med honomwardo skrev: ↑2021-10-31 15:58:06 Även om Warg är klar, kan väl vi väl inte ersätta en forward med en back? Warg borde klassas som ersättare för Ekberg.
Som jag har hatat Warg när vi mött Örebro…. Just för att han är på gränsen hela tiden. Hoppas han isf inte kommer in i vårt alibiförsvarande utan är just sådär grisig!
Undrar om jag varit med om en spelare som kommit så mycket på mellis någonsin i dif… i alla situationer. Synd med en sån floppvärvning, dock bra att avsluta när det inte funkar!#10 skrev: ↑2021-10-31 16:01:48Dom har nog bättre koll på skadeläget bland forwards än vi har, sen är ju juniorerna bättre än Lorito varit, han väger ju lättare än en fjäder i sarghörnen och vågar ju inte gå på puck där, helt rätt att avbryta med honomwardo skrev: ↑2021-10-31 15:58:06 Även om Warg är klar, kan väl vi väl inte ersätta en forward med en back? Warg borde klassas som ersättare för Ekberg.
-
Betalar vi inget för att bryta kontraktet? Eller innebär det här en kostnad för oss att han lämnar i förtid.
Säkert en kostnadGrabben från Söder skrev: ↑2021-10-31 16:32:22 Betalar vi inget för att bryta kontraktet? Eller innebär det här en kostnad för oss att han lämnar i förtid.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns elakt, men oj vad skönt att vi bröt med Lorito.
Våra juniorer har varit klart bättre, match efter match. Finns absolut ingen anledning att ha bleka nordamerikaner i laget.
Har inte sett mer ointresserad spelare på år och dar.
Våra juniorer har varit klart bättre, match efter match. Finns absolut ingen anledning att ha bleka nordamerikaner i laget.
Har inte sett mer ointresserad spelare på år och dar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hade ju inte gråtit blod om Carey fick lämna också.
Warg låter ju mycket spännande!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Warg är spännande, precis vad vi behöver i vårat läge i det bakre ledet.
Frågan är om Jocke börjat få lite signaler angående Eklund, väldigt märkligt att låta Lorito lämna nu när det endast är 3 matcher kvar till uppehållet. Varför inte vänta en vecka trots att han har varit dålig? Vi har ju inga forwards kvar typ?
Frågan är om Jocke börjat få lite signaler angående Eklund, väldigt märkligt att låta Lorito lämna nu när det endast är 3 matcher kvar till uppehållet. Varför inte vänta en vecka trots att han har varit dålig? Vi har ju inga forwards kvar typ?
Bye bye, Lolita.