Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Linkans inlägg på Twitter.
fredrik bremberg ? @fbremberg Svar Retweeta Favoritmarkera · Öppna
@Fimpen20 tja kul kampanj! Det värmer att läsa alla Djurgårdares inlägg, upp till Dif att ordna det år er. Hoppas vi syns på hovet! #Dif
Med andra ord, KOM igen nu Djurgården. Signa!
@Fimpen20 tja kul kampanj! Det värmer att läsa alla Djurgårdares inlägg, upp till Dif att ordna det år er. Hoppas vi syns på hovet! #Dif
floor15 skrev:Linkans inlägg på Twitter.
Det värmer ju att han vill tillbaka "Hoppas vi syns på hovet!"
Personligen skulle jag inte har några problem om Linkan fick den största löneposten i laget. Det är han värd med tanke på att han i princip räddade oss tre säsonger i rad och hur ledningen har behandlat honom de senaste två åren.
Fixa DIF!
Fixa DIF!
i
+1isolerad skrev:Personligen skulle jag inte har några problem om Linkan fick den största löneposten i laget. Det är han värd med tanke på att han i princip räddade oss tre säsonger i rad och hur ledningen har behandlat honom de senaste två åren.
Fixa DIF!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
"upp till DIF" kan betyda mycket... Tolkar det som att Linkan vill spela i DIF och meddelat sina slutgiltiga lönekrav och det, nu är upp till DIF att gå med på det eller inte.
Skulle inte tolka det som det gamla vanliga, "Linkan gör vad som helst för att komma tillbaka och vill gärna spela gratis för DIF men om det inte blir av betyder det att DIF inte gillar honom"
Skulle inte tolka det som det gamla vanliga, "Linkan gör vad som helst för att komma tillbaka och vill gärna spela gratis för DIF men om det inte blir av betyder det att DIF inte gillar honom"
Expert.
Enligt Hockey-Pappan får Printz inget nytt kontrakt. Tycker han är en av få som vi borde kämpa för att behålla.
http://hockey-pappan.blogspot.com/2012/ ... l?spref=tw
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Förmodligen så kostar en defensiv back av hans kvalité alldeles för mycket i allsvenskan. Defensiva backar borde gå att hitta billigt.DIFnacka skrev:Enligt Hockey-Pappan får Printz inget nytt kontrakt. Tycker han är en av få som vi borde kämpa för att behålla.
Expert.
Men är det inte lite märkligt att de flesta rykten är backar som inte får förlängt? Snart börjar man sätta i halsen här 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Är rätt så logiskt med tanke på hur det sett ut den här säsongen. Backspelet är största anledningen att vi spelar i Allsvenskan nästa säsong.seppuko skrev:Men är det inte lite märkligt att de flesta rykten är backar som inte får förlängt? Snart börjar man sätta i halsen här
Dock hade jag gärna sett att Printz blev kvar.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Ja, ska vi ha Claesson och Gustafsson och de andra kvar?! Rulla bort säger jag.seppuko skrev:Men är det inte lite märkligt att de flesta rykten är backar som inte får förlängt? Snart börjar man sätta i halsen här
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag tycker Holm och Lennhammer gärna får stannaMagnutz skrev:Ja, ska vi ha Claesson och Gustafsson och de andra kvar?! Rulla bort säger jag.seppuko skrev:Men är det inte lite märkligt att de flesta rykten är backar som inte får förlängt? Snart börjar man sätta i halsen här
136_Djurgårdare skrev:Är rätt så logiskt med tanke på hur det sett ut den här säsongen. Backspelet är största anledningen att vi spelar i Allsvenskan nästa säsong.seppuko skrev:Men är det inte lite märkligt att de flesta rykten är backar som inte får förlängt? Snart börjar man sätta i halsen här
Dock hade jag gärna sett att Printz blev kvar.
Ja det är väl bara Printz och Gustafsson som var fysiska i våran backuppsättning den här säsongen. Hoppas vi får en back som är som Tollefsen. En back som kan stå upp för sitt lag. det tycker jag vi saknat sedan Ragge lämnade.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ääääh, trist...DIFnacka skrev:Enligt Hockey-Pappan får Printz inget nytt kontrakt. Tycker han är en av få som vi borde kämpa för att behålla.

Säg den glädje som varar
Printz har nog för höga lönekrav. O det e inte svårt o hitta backar i hans kaliber!
Daniel Brodin Påväg till Hv71
AVGÅ ALLA!!!