Vete fan om han får ut så mycket. Men Pettersen är klart bättre än Costmar Grewe Brodin. Säger i sig inte jättemycket. Jag vet.
En till skämmig sopa som aldrig varit på Hovet.....
Grewe och brodin är ju egentligen inte dåliga breddspelare men har gått troll i laget. Grewe har ju haft dispyt med Kimby förr och Kimbys favorit Costmar får ju spela oavsett hur värdelös han är.
Ursäkta, dom är urdåliga alla du nämner i den meningen
Det är din åsikt men man måste se nyktert på vart problemet är och det är inte grewe eller brodin utan hur Kimby coachar. T.o.m ylönen ledsnade på det och ville lämna frivilligt.
Och det är din åsikt att inte Grewe och Brodin är för dåliga för shl, vem vet
Daven skrev: ↑2026-01-24 20:41:20
Sanny säger att vi behöver vinna fyra matcher till för att klara oss. Klarar vi att vinna 4 av 13? Jag är fan inte så säker.
Utan tvekan det sämsta skit jag skådat i svensk hockey. Försvinn ditt skämmiga fanstyg
Men hallå, han kämpar ju faktiskt hårt.
Vete fan om han får ut så mycket. Men Pettersen är klart bättre än Costmar Grewe Brodin. Säger i sig inte jättemycket. Jag vet.
Du tror det. Bosatt i innerstan i 30+ år. Så har varit på Hovet. Vet om din förkärlek till en utav dessa spelare men att säga att Pettersen är sämre är idioti.
Du är rätt ensam om den åsikten.
Grewe är bra, farlig, speciellt för egna spelare.
Men.du får ha din åsikt.
Din sopa
Daven skrev: ↑2026-01-24 20:41:20
Sanny säger att vi behöver vinna fyra matcher till för att klara oss. Klarar vi att vinna 4 av 13? Jag är fan inte så säker.
Möjligen efter förlängning/straffar. Men inte trepoängare.
Sjuka är att vi gör noll mål igen på hemmaplan... hur jävla vidrigt är det inte att gå hem från Hovet, match efter match, utan att fått ens se ETT ynkligt mål för sitt lag? Det är helt sjukt hur värdelöst vår anfall är... Utan Hellberg hade vi legat så rock bottom sist att vi flyttat ner till Div1 istället för HA efter säsongen.
Herregud vad uselt vi spelar, har aldrig sett något liknande av ett DIF lag och då har man hunnit se några matcher på 40+ år.
Kommer fan inte våga gå på fler hemmamatcher denna säsong, orkar inte sitta där och se 0 mål och bara massa glada jävlar som ylar i Hovets lilla bortahörn.
Godnatt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Grewe och brodin är ju egentligen inte dåliga breddspelare men har gått troll i laget. Grewe har ju haft dispyt med Kimby förr och Kimbys favorit Costmar får ju spela oavsett hur värdelös han är.
Ursäkta, dom är urdåliga alla du nämner i den meningen
Det är din åsikt men man måste se nyktert på vart problemet är och det är inte grewe eller brodin utan hur Kimby coachar. T.o.m ylönen ledsnade på det och ville lämna frivilligt.
Och det är din åsikt att inte Grewe och Brodin är för dåliga för shl, vem vet
Fortfarande inte dem som är problemet bra eller dåliga för shl avgör inte jag. Man kan nästan tro du är från Skellefteå
Senast redigerad av vr6power den 2026-01-24 20:53:57, redigerad totalt 1 gånger.
Man satt nästan och hoppades på att Thore skulle presenteras i periodpausen, men inte ens det hade hjälpt. Det är en svår sits vi satt oss i. Det är inte så att vi saknar en Messias(Han står förövrigt redan i målet). Det är den generella skicklighetsnivån som är för låg.
Blomgren, skitbra plusminus spelare för en 4:de som ska spela noll-noll, men just nu är i en första med en Klasen som tyvärr passerat sitt bäst före. Visst det var hans första match så vi får ge honom lite tid, men det är fortfarande alarmerande.
Hur mycket man än gillar Costmar så är han för dålig, Rensfeldt för långsam & Brodin inte tillräckligt eldig för en 4:de.
MEP är okej, men tror tyvärr vi inte betalar för okej. Holm betalar vi för mycket för. Ingen aning om vad han tjänar, men för mycket.
Lindström är osynlig. Kanske bra för en defensiv back, men hade mer förhoppningar om att han skulle vara vår defensiva general. Scissons är en skicklig spelare, tyvärr inte särskilt smart vilket gör att han sätter sig i knepiga situationer lite då och då.
Och Kruger, min kapten. Har det lite svårt där ute. Inte dålig, men ganska trubbig. Just nu hade jag spelat Palve med Eklund och Frondell.
Så det är inte så lätt att värva oss ur det här. Dels för att det knappt finns spets på marknaden och dels för att det inte finns någon tydlig brist. Det vi verkligen inte behöver är en till spelare till 4:de kedjan.
captcash skrev: ↑2026-01-24 20:48:09
Sjuka är att vi gör noll mål igen på hemmaplan... hur jävla vidrigt är det inte att gå hem från Hovet, match efter match, utan att fått ens se ETT ynkligt mål för sitt lag? Det är helt sjukt hur värdelöst vår anfall är... Utan Hellberg hade vi legat så rock bottom sist att vi flyttat ner till Div1 istället för HA efter säsongen.
Herregud vad uselt vi spelar, har aldrig sett något liknande av ett DIF lag och då har man hunnit se några matcher på 40+ år.
Kommer fan inte våga gå på fler hemmamatcher denna säsong, orkar inte sitta där och se 0 mål och bara massa glada jävlar som ylar i Hovets lilla bortahörn.
Har spelarna och staben förtroende för varandra är det skadligt att sparka någon. Har de inte det borde Wiken agerat för länge sedan. Jag har hittat 3 kanske 4 matcher som vi borde kunna vinna men frågan är om det räcker.
Jag har inga stora förhoppningar på säsongen. Vi är nykomlingar. Knappast SHL-mässiga och det egentliga kravet är att inte åka ur. Klarar vi det tycker jag ingen behöver få sparken.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.