Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Enligt Expressen är vi intresserade av Figren!
bastis7 skrev:Enligt Expressen är vi intresserade av Figren!
Och som skrivits tidigare även av Scooter. http://www.expressen.se/kvallsposten/sp ... tteroligt/
Re: Sv: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första in
undra vad vi ska ha han tillbastis7 skrev:Enligt Expressen är vi intresserade av Figren!

Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Enligt youtube så ryktas Linus Klasen till DIF
- ALLTID DIF
länk ?DIFtomppa skrev:Enligt youtube så ryktas Linus Klasen till DIF
menar du den me Garpen ? http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/64342
ALLTID DIF skrev:länk ?
Är du ny eller?ALLTID DIF skrev:länk ?DIFtomppa skrev:Enligt youtube så ryktas Linus Klasen till DIF
menar du den me Garpen ? http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/64342

Detta är ju en större klassiker än Kalle Anka på julafton!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vi är intresserade av alla som har utgående verkar det som. Dimridåer av Jocke?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Finns väl tyvärr en risk att många lämnar. Vi har många på utgående kontrakt och toppspelare som skulle kunna lämna oavsett, typ Sallinen och Sörensen.mb81 skrev:Vi är intresserade av alla som har utgående verkar det som. Dimridåer av Jocke?
Expert.
Tror jag också.SirDIFalot skrev:Finns väl tyvärr en risk att många lämnar. Vi har många på utgående kontrakt och toppspelare som skulle kunna lämna oavsett, typ Sallinen och Sörensen.mb81 skrev:Vi är intresserade av alla som har utgående verkar det som. Dimridåer av Jocke?
Sörensen och Alvarez har jag redan räknat bort. Sallinen och Lehtonen känns väldigt osäkert. Även Anderson och kanske tom Thoresen försvinner. Sen vet man ju inte vad tankarna är med Hage, Hank. Ahlén och Lundberg.
Är typ bara Ljungh och Brodin som känns säkra bland forwardsen.
Kollar nu på LHC mot Rögle och vill gärna se Patrick Cehlin i Djurgårdströjan igen! Vilken lirare, synd att han har kontrakt med Rögle till 2017, eller kan vi värva han ändå? 

Hoppas verkligen inte vi har tänkt att signa Lehtonen till nästa säsong!mb81 skrev:Tror jag också.SirDIFalot skrev:Finns väl tyvärr en risk att många lämnar. Vi har många på utgående kontrakt och toppspelare som skulle kunna lämna oavsett, typ Sallinen och Sörensen.mb81 skrev:Vi är intresserade av alla som har utgående verkar det som. Dimridåer av Jocke?
Sörensen och Alvarez har jag redan räknat bort. Sallinen och Lehtonen känns väldigt osäkert. Även Anderson och kanske tom Thoresen försvinner. Sen vet man ju inte vad tankarna är med Hage, Hank. Ahlén och Lundberg.
Beror på vad han kostar men jag har inget mot att ha kvar honom till rätt pris.bastis7 skrev:Hoppas verkligen inte vi har tänkt att signa Lehtonen till nästa säsong!mb81 skrev:Tror jag också.SirDIFalot skrev:Finns väl tyvärr en risk att många lämnar. Vi har många på utgående kontrakt och toppspelare som skulle kunna lämna oavsett, typ Sallinen och Sörensen.mb81 skrev:Vi är intresserade av alla som har utgående verkar det som. Dimridåer av Jocke?
De har en grundscouting på 50-60 spelare, har Jocke sagt. Ringer en journalist och frågar om Figren så står han garanterat med på denna lista. Sedan om han är i topp tio av de mest intressanta forwardsen eller namn nummer 59 på listan, det är står osagt.mb81 skrev:Vi är intresserade av alla som har utgående verkar det som. Dimridåer av Jocke?
"Han (Peppe Lundh) ingår i en grovscouting på 50-60 spelare och passar in i den profilen vi söker. Alla Djurgårdskillar som finns ute i landet är spelare som ingår inom den rekryteringsprofilen vi har, säger DIF-sportchefen."
Inget nytt egentligen, Alvarez är i valet och kvalet kring framtiden (DIF eller Malmö).
http://bloggar.expressen.se/ek/2016/02/ ... aktslaget/
http://bloggar.expressen.se/ek/2016/02/ ... aktslaget/
Victory is sweetest when you've known defeat.