Ingen aning, ser honom aldrig. Menlös och fruktansvärt begränsad spelare så inte så konstigt kanske!DIF_Soldier skrev:När bidrog Tim Eriksson med något senast?
Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Spela fult
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Då har alla fyra poäng#10 skrev:Håll nu detta så vi iaf får 1 pinne.
Jag sa det innan Foppa på Viasat.
Senast redigerad av minalman den 2013-03-05 21:22:22, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Var det inte några som dissade att vi satt ner?
4 min hitintills från Örebro
4 min hitintills från Örebro
Tror Fimpen gjorde ett allvarligt försök när han täckte slagskottet där med ansiktet men det verkar ju inte hjälpa.minalman skrev:Jag är gråtfärdig. Orkar inte med den här djävla sporten längre. Kan man lobotomera bort hockeyintresset?

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
PP är fortfarande urkasst. Jag vidhåller trots målet att Honken inte bör spela i den spelformen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kolla lite på AIK, har samma effekt som lobotomiminalman skrev:Jag är gråtfärdig. Orkar inte med den här djävla sporten längre. Kan man lobotomera bort hockeyintresset?

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Måndag? Låter som om någon redan har tagit till flaskan här. Vad jag vet är det Tisdag idag.Rix skrev:Sprit hjälper en del iaf, men vetefan om man får vara full på en måndag hahaminalman skrev:Jag är gråtfärdig. Orkar inte med den här djävla sporten längre. Kan man lobotomera bort hockeyintresset?!

Just nu 3 lag på 4 poäng och Örebro på 3.#10 skrev:Håll nu detta så vi iaf får 1 pinne.
Senast redigerad av Isabo den 2013-03-05 21:25:03, redigerad totalt 1 gånger.
Isabo skrev:Just nu 4 lag på 4 poäng och Örebro på 3.#10 skrev:Håll nu detta så vi iaf får 1 pinne.
Fyra lag har fyra poäng.Men det femte laget Örebro har tre?
Ja lyckas vi med att råna Örebro på en poäng i denna match ska vi vara riktigt glada.
Och ärligt talat blir jag mycket glad om vi får en poäng borta mot Örebro och Karlskoga.
Och ärligt talat blir jag mycket glad om vi får en poäng borta mot Örebro och Karlskoga.
Boeman skrev:Isabo skrev:Just nu 4 lag på 4 poäng och Örebro på 3.#10 skrev:Håll nu detta så vi iaf får 1 pinne.
Fyra lag har fyra poäng.Men det femte laget Örebro har tre?
Ändrade precis. Är nog mer tröttmössa ikväll än vad jag trodde

En poäng minst!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Märkligt att det blev direkt när Bremberg gick ut...Mäklaren skrev:PP är fortfarande urkasst. Jag vidhåller trots målet att Honken inte bör spela i den spelformen.
Expert.
Fyfan va nervöst detta är.
Vinn det i övertid nu då!
Vinn det i övertid nu då!
Sv: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Ska vi ta första segern i OT för säsongen? Vore skönt, då går vi i topp!