Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013

Inlägg av Morwin »

Manijock skrev:
Kentta skrev:Får väldigt äckliga flashbacks från förra året..
Smaka på denna, förra säsongen spelade vi bättre....
haha vart spelade vi bättre ?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

#10 skrev:
Nummer19 skrev:Varför bänkar vi inte Timmy P? Är det för att han har ett "C" på bröstet?
Ok, kanske Gustavsson skulle bänkas före eller????
Timmy har varit vår sämsta back under hela säsongen, så nej.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Kentta »

Men bänka hit och bänka dit, vem fan ska få mer speltid istället då? Granath är ju darrigare än ett jävla löv, Arnesson flyger som en vante vid närkamper, dom enda två som jag litar på är Holm och Lidström, och dom kan ju inte spela hela matchen.
Marre Greenleaf

Inlägg av Marre Greenleaf »

Nej detta var vekt. Varför blir det så svårt för dem att prestera så fort det verkligen gäller?

Laget har ingen glöd och när de försöker visa glöd så drar de på sig utvisningar.
Sluta tyck synd om er själva! Åk skridskor, tacklas, skjut! Spela hockey för helvete!
Bamsefar

Inlägg av Bamsefar »

Orkar inte riktigt skriva en ordentlig sågning, men jag förväntar mig att hela laget (minus #9 och Chet) åker på löneavdrag samt får gå hem till Stockholm.

Inlägg av #10 »

Jim Morrison skrev:
#10 skrev:
Nummer19 skrev:Varför bänkar vi inte Timmy P? Är det för att han har ett "C" på bröstet?
Timmy har varit vår sämsta back under hela säsongen, så nej.
Ja men då bänkar vi den som varit dålig tidigare och inte den som var totalt usel denna match?? Eller???
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Tråkiga jävla svar av Tony. Synd.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Jepe
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jepe »

Vi måste ha mer disciplin än såhär! Ölvestad, Kalus och Sörensens utvisningar är så sjukt dåliga! När domaren är så kass som han är så är det så onödigt att bjuda på sånna utvisningar! Hur många ggr ger man 5-3 i det läget vi får?

Ottosson är den enda som får fullt godkänt idag, Chet tätt följt.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Jepe skrev:Vi måste ha mer disciplin än såhär! Ölvestad, Kalus och Sörensens utvisningar är så sjukt dåliga! När domaren är så kass som han är så är det så onödigt att bjuda på sånna utvisningar! Hur många ggr ger man 5-3 i det läget vi får?

Ja, Ölvestad bör skämmas att han tar den utvisningen som den Djurgårdare han är. Skämmes tamejfan.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Helt sjukt, vi har kämpat oss tillbaka som krigare under Zabels styre, och när det gäller som mest så pissar spelarna på sig och missar varenda jävla livlina. Det är så sorgligt att det gör ont.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Nyberabb

Inlägg av Nyberabb »

lägg ner laget, onödigt och ha ett falskt elitlag i en korpenserie
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Jepe skrev:Vi måste ha mer disciplin än såhär! Ölvestad, Kalus och Sörensens utvisningar är så sjukt dåliga! När domaren är så kass som han är så är det så onödigt att bjuda på sånna utvisningar! Hur många ggr ger man 5-3 i det läget vi får?

Sen fattar jag inte varför Zabel inte tar timeout i början av tredje när man märker att vi tappat spelet totalt! Var exakt samma mot SSK!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Nääee, nu ska jag dricka öl.

Ha det gott bröder.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Buford skrev:Man måste fundera på hur det är ställt i DIF, då Zabel sade inför 3:e perioden att han inte såg någon glöd i ögonen på spelarna. I en sådan här viktig match är ju det för fan en skyldighet att visa glöd.
Tycker synd om Zabel. Har och göra med ett gäng kärringar som föredrar en lina på krogen över en lina på isen. En kväll hemma hos fågelholken Gustafsson och lira "vem kan pricka käften på Erik med en burk persikor", ett spännande spel anpassat för alla åldrar så länge man har en inkompetent hockeyback i förrådet att ta fram.

Morwin: Vi hade bättre backuppsättning. Tar emot att säga men visst fan är det sant. Pest eller kolera, Kyle eller Gustafsson?

Timmy har varit bättre än Erik de senaste 15 matcherna ungefär så nej på en bänkning av honom. Lägsta nivån på Timmy är dålig, men Eriks är värre än katastrof. Kan vara det värsta jag sett på så hög nivå!
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

#10 skrev:
Ööööööööööh, verkligen inte. Skämtar du?

Timmy P har varit våran överlägset sämsta back denna säsong, samtidigt som Erik G har varit en av de bättre. Stundtals även den överlägset bästa backen till och med.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Skriv svar