Jag tror att alla som gick efter tio i sista igår aldrig mer gör det. Inte de närmaste 38 åren i alla fall.
Edit: men om det är vad som behövs för att vända en match får de gärna lämna fler gånger
Kan tolkas som ett lyckat omvänt tifo apropå en helt annan tråd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Så länge det finns liv finns det hopp. Vi hade väl runt 50skott och mer puck i deras zon än vad de hade i vår under 65minuter när det var 10 kvar. Det var bara en tidsfråga tills det skulle släppa.
Ugglan kanske räknar Hari som en bra tacklare för att vara Modoit...
På fullaste allvar att någon ens kan tänka sig att försvara Janos Hari lite just nu är ren och skär parodi. Om Lassen sågades något så in i helvete, vafan är Hari då? Helt meningslös spelare under alla matcher han gjort i DIF. Svårt att se en scenförändring där, och räknar med bänken för honom resten av tiden han är kvar.
Var fan är matchtråden för imorrn? Moderatorerna sover lika djupt som Bohman på femte kassen igår...
Herregud vad vissa går till överdrift i sin kritik här. Ingen spelare är ju så dålig som det sägs här. Märkligt att förväntningarna samtidigt verkar vara så höga när uppfattningen om spelaren är att han är extremt dålig?
Manijock skrev:Ugglan kanske räknar Hari som en bra tacklare för att vara Modoit...
På fullaste allvar att någon ens kan tänka sig att försvara Janos Hari lite just nu är ren och skär parodi. Om Lassen sågades något så in i helvete, vafan är Hari då? Helt meningslös spelare under alla matcher han gjort i DIF. Svårt att se en scenförändring där, och räknar med bänken för honom resten av tiden han är kvar.
Var fan är matchtråden för imorrn? Moderatorerna sover lika djupt som Bohman på femte kassen igår...
Ironiskt att du av alla påstår att det pågår någon "häxjakt" på Tim Eriksson här. "Modellen större" dessutom. Han kommer ju inte ens i närheten av kritiken vissa andra spelare får, då är han ändå en etablerad spelare och inte någon junis.
Förväntningarna på Hari byggdes upp när folk började beskriva honom som skridskoskicklig, teknisk spelare med bra skott, och dessutom en som kunde tackla trots sin ringa storlek. Han har inte uppfyllt en enda av dessa kategorier. Han är relativt stabbig, drällig med pucken, skottet är svårt att analysera då han inte kommit i närheten av ett skottläge än, och om att åka in i en 80 kg pojke och sen ramla räknas som en bra tacklare för sin storlek då ger jag er den.
Skillnad på att få oförtjänt kritik och förtjänt kritik. Tim gör sitt jobb och har saker han är bra på, Janos är faktiskt inte bra på nått. Kalla det en överdrift men vill gärna ha en egenskap han är bra på beskriven för mig + gärna en sekvens när han visat det. Inte bara läsa beskrivningen på Elite Prospects! Det kanske sitter i huvudet fine, men ska vi sitta och vänta på att det kanske släpper för någon som för närvarande knappt platsar i divisionen under? Vad exakt väntar vi på att han ska börja bidra med? Speciellt när han ska konkurrera med Allsvenskans just nu bästa forwardsuppsättning. Han hänger ju för fan inte med!
Tim jagas inte så mycket längre, men han berör det måste man påstå... En sann Djurgårdare!
Senast redigerad av Manijock den 2013-02-12 17:39:21, redigerad totalt 1 gånger.
Manijock skrev:Förväntningarna på Hari byggdes upp när folk började beskriva honom som skridskoskicklig, teknisk spelare med bra skott, och dessutom en som kunde tackla trots sin ringa storlek. Han har inte uppfyllt en enda av dessa kategorier. Han är relativt stabbig, drällig med pucken, skottet är svårt att analysera då han inte kommit i närheten av ett skottläge än, och om att åka in i en 80 kg pojke och sen ramla räknas som en bra tacklare för sin storlek då ger jag er den.
Skillnad på att få oförtjänt kritik och förtjänt kritik. Tim gör sitt jobb och har saker han är bra på, Janos är faktiskt inte bra på nått. Kalla det en överdrift men vill gärna ha en egenskap han är bra på beskriven för mig + gärna en sekvens när han visat det. Inte bara läsa beskrivningen på Elite Prospects!
Tim jagas inte så mycket längre, men han berör det måste man påstå... En sann Djurgårdare!
Tim är ju just nu mitt i inne i en av hans handfull med helt osynliga matcher. Tror det varit 3-4 stycken nu. Så om typ två matcher så blixtrar han nog till med någon läcker assist igen.
Ärligt talat. Har någon påstått att Hari ska vara en bra tacklare? Vem i så fall?
Manijock skrev:Förväntningarna på Hari byggdes upp när folk började beskriva honom som skridskoskicklig, teknisk spelare med bra skott, och dessutom en som kunde tackla trots sin ringa storlek. Han har inte uppfyllt en enda av dessa kategorier. Han är relativt stabbig, drällig med pucken, skottet är svårt att analysera då han inte kommit i närheten av ett skottläge än, och om att åka in i en 80 kg pojke och sen ramla räknas som en bra tacklare för sin storlek då ger jag er den.
Skillnad på att få oförtjänt kritik och förtjänt kritik. Tim gör sitt jobb och har saker han är bra på, Janos är faktiskt inte bra på nått. Kalla det en överdrift men vill gärna ha en egenskap han är bra på beskriven för mig + gärna en sekvens när han visat det. Inte bara läsa beskrivningen på Elite Prospects!
Tim är ju just nu mitt i inne i en av hans handfull med helt osynliga matcher. Tror det varit 3-4 stycken nu. Så om typ två matcher så blixtrar han nog till med någon läcker assist igen.
Ärligt talat. Har någon påstått att Hari ska vara en bra tacklare? Vem i så fall?
Ugglan för bara några meddelanden sen. Sen så minns jag direkt när han kom att han fick samma analys av minst ett par till. En tuffare Tim Eriksson med bättre skott? Please...
Men jaa, Tim är inne i en svag del för att vara honom det köper jag. Men så länge han inte är en säkerhetsrisk bakåt så klagar jag inte. Vilket Tim Eriksson ALDRIG varit!
Ugglan för bara några meddelanden sen. Sen så minns jag direkt när han kom att han fick samma analys av minst ett par till. En tuffare Tim Eriksson med bättre skott? Please...
Exakt så skulle jag nog beskriva honom också. Plus att han har en större förmåga att lyckas vara inblandad i mål och göra poäng.
Exakt så skulle jag nog beskriva honom också. Plus att han har en större förmåga att lyckas vara inblandad i mål och göra poäng.