Tyvär skulle inte den rubriken förvåna mig...du glömde nytt ställ.Staten skrev:DIFHOCKEY.se imorgon;
Järlefelt: "Nuvarande lag ska ta oss tillbaks"
KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Vi får nog se flertalet namn lämna. Av olika orsaker. Vissa för att vi inte kommer att ha råd med dem, andra för att de vill spela mot ES-motstånd eller annat. HA lockar inte. Måste kännas som att vara tillbaka i J20 igen. Unkna omklädningsrum, dåliga isar, etc.spocksbeard skrev:Tyvär skulle inte den rubriken förvåna mig...du glömde nytt ställ.Staten skrev:DIFHOCKEY.se imorgon;
Whiskey vare ja.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Att du ens nämner ordet "medgång" i ditt patetiska jävla inlägg får det att koka i mig. Hur i helvete kan du ens försöka att antyda till att personer här är medgångsfans? Varje jävla match har vi stöttat - trots att det har sett så jävla dåligt ut. Varje jävla match har vi sjungit och varje jävla match har vi trott. Jag tänker inte stötta en förening som är så inkompetent styrd av två idioter som Janne Järlefelt och Mats Larsson. Det finns inte på kartan. Och nämner du medgång på det här forumet igen, när vi ligger tvåa i publikligan trots att vi ÅKT UR, vet jag inte vad jag gör.Blueberry hill skrev:" ALLTID OAVSETT " är den stolta devisen för många. Se till att den efterlevs nu när den behövs som bäst i hockeyn. Är stolt DIF sedan ca 40 år tillbaka trots att jag inte bor i huvudstad. Vi är jättemånga på " vischan " som är Djurgårdare och lider nu.
Hot om att den och de ska läxas upp och den eller de ska avgå är patetiskt.
Alla har nog gjort så gått de kunnat men laget är inte bättre just nu.
När alla har sansat sig så tror jag nog att DIF hockey kommer igen.
Är säker på att vi får ihop ett slagkraftigt och vältränat lag nästa år, så stort varumärke har DIF.
Följ nu slagordet " ALLTID OAVSETT " Det behövs nu som mest, inte bara i medgångens rus.
DIF SMÅLAND
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
mm kör på oban här ...vad kör du för whisky?Magnutz skrev:Vi får nog se flertalet namn lämna. Av olika orsaker. Vissa för att vi inte kommer att ha råd med dem, andra för att de vill spela mot ES-motstånd eller annat. HA lockar inte. Måste kännas som att vara tillbaka i J20 igen. Unkna omklädningsrum, dåliga isar, etc.spocksbeard skrev:Tyvär skulle inte den rubriken förvåna mig...du glömde nytt ställ.Staten skrev:DIFHOCKEY.se imorgon;
Whiskey vare ja.
Chill. Ta det lugnt. Earth Hour börjar nu. Då släcks ljusen för hela Sverige, inte bara för oss.Jim Morrison skrev:Att du ens nämner ordet "medgång" i ditt patetiska jävla inlägg får det att koka i mig. Hur i helvete kan du ens försöka att antyda till att personer här är medgångsfans? Varje jävla match har vi stöttat - trots att det har sett så jävla dåligt ut. Varje jävla match har vi sjungit och varje jävla match har vi trott. Jag tänker inte stötta en förening som är så inkompetent styrd av två idioter som Janne Järlefelt och Mats Larsson. Det finns inte på kartan. Och nämner du medgång på det här forumet igen, när vi ligger tvåa i publikligan trots att vi ÅKT UR, vet jag inte vad jag gör.Blueberry hill skrev:" ALLTID OAVSETT " är den stolta devisen för många. Se till att den efterlevs nu när den behövs som bäst i hockeyn. Är stolt DIF sedan ca 40 år tillbaka trots att jag inte bor i huvudstad. Vi är jättemånga på " vischan " som är Djurgårdare och lider nu.
Är säker på att vi får ihop ett slagkraftigt och vältränat lag nästa år, så stort varumärke har DIF.
Följ nu slagordet " ALLTID OAVSETT " Det behövs nu som mest, inte bara i medgångens rus.
DIF SMÅLAND
Hmm. har nog bara Bushmills hemma. Duger för effekt, vilket är primärsyftet. Oh, dimma, jag omfamnar dig.spocksbeard skrev:mm kör på oban här ...vad kör du för whisky?Magnutz skrev:Vi får nog se flertalet namn lämna. Av olika orsaker. Vissa för att vi inte kommer att ha råd med dem, andra för att de vill spela mot ES-motstånd eller annat. HA lockar inte. Måste kännas som att vara tillbaka i J20 igen. Unkna omklädningsrum, dåliga isar, etc.spocksbeard skrev:Tyvär skulle inte den rubriken förvåna mig...du glömde nytt ställ.Staten skrev:DIFHOCKEY.se imorgon;
Whiskey vare ja.
- Jim Morrison
Visst. Men MEDGÅNG?Magnutz skrev:Chill. Ta det lugnt. Earth Hour börjar nu. Då släcks ljusen för hela Sverige, inte bara för oss.Jim Morrison skrev:Att du ens nämner ordet "medgång" i ditt patetiska jävla inlägg får det att koka i mig. Hur i helvete kan du ens försöka att antyda till att personer här är medgångsfans? Varje jävla match har vi stöttat - trots att det har sett så jävla dåligt ut. Varje jävla match har vi sjungit och varje jävla match har vi trott. Jag tänker inte stötta en förening som är så inkompetent styrd av två idioter som Janne Järlefelt och Mats Larsson. Det finns inte på kartan. Och nämner du medgång på det här forumet igen, när vi ligger tvåa i publikligan trots att vi ÅKT UR, vet jag inte vad jag gör.Blueberry hill skrev:" ALLTID OAVSETT " är den stolta devisen för många. Se till att den efterlevs nu när den behövs som bäst i hockeyn. Är stolt DIF sedan ca 40 år tillbaka trots att jag inte bor i huvudstad. Vi är jättemånga på " vischan " som är Djurgårdare och lider nu.
DIF SMÅLAND
"Följ nu slagordet " ALLTID OAVSETT " Det behövs nu som mest, inte bara i medgångens rus. "
Vilken jävla MEDGÅNG?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Ja dricker man så man ser dubbelt tror man det blev 2-2 idag istället..Magnutz skrev:Hmm. har nog bara Bushmills hemma. Duger för effekt, vilket är primärsyftet. Oh, dimma, jag omfamnar dig.spocksbeard skrev:mm kör på oban här ...vad kör du för whisky?Magnutz skrev:Vi får nog se flertalet namn lämna. Av olika orsaker. Vissa för att vi inte kommer att ha råd med dem, andra för att de vill spela mot ES-motstånd eller annat. HA lockar inte. Måste kännas som att vara tillbaka i J20 igen. Unkna omklädningsrum, dåliga isar, etc.spocksbeard skrev:Tyvär skulle inte den rubriken förvåna mig...du glömde nytt ställ.Staten skrev:DIFHOCKEY.se imorgon;
Whiskey vare ja.
Re: Re: KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Jag är med dig. Men är alltför själatrött för ilska just nu. Jag är just nu alldeles tom, ladies and gentlemen.Jim Morrison skrev:Visst. Men MEDGÅNG?Magnutz skrev:Chill. Ta det lugnt. Earth Hour börjar nu. Då släcks ljusen för hela Sverige, inte bara för oss.Jim Morrison skrev:Att du ens nämner ordet "medgång" i ditt patetiska jävla inlägg får det att koka i mig. Hur i helvete kan du ens försöka att antyda till att personer här är medgångsfans? Varje jävla match har vi stöttat - trots att det har sett så jävla dåligt ut. Varje jävla match har vi sjungit och varje jävla match har vi trott. Jag tänker inte stötta en förening som är så inkompetent styrd av två idioter som Janne Järlefelt och Mats Larsson. Det finns inte på kartan. Och nämner du medgång på det här forumet igen, när vi ligger tvåa i publikligan trots att vi ÅKT UR, vet jag inte vad jag gör.Blueberry hill skrev:" ALLTID OAVSETT " är den stolta devisen för många. Se till att den efterlevs nu när den behövs som bäst i hockeyn. Är stolt DIF sedan ca 40 år tillbaka trots att jag inte bor i huvudstad. Vi är jättemånga på " vischan " som är Djurgårdare och lider nu.
DIF SMÅLAND
"Följ nu slagordet " ALLTID OAVSETT " Det behövs nu som mest, inte bara i medgångens rus. "
Vilken jävla MEDGÅNG?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Motgångare. Mest användare online den dagen vi vart klara för kval.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Lidingö DIF
Håller helt med. Vafan yrar du om Blueberry Hill? Vi ger upp våra jävla liv och pengar för detta hockeylag så snacka inte en massa skit. DIF Hockey har en ledning som inte klarar uppgiften. Resultatet har visat detta med fruktansvärd tydlighet. Det ska inte hotas, det ska inte kränkas, men att inte kräva omedelbara åtgärder (ikväll) är idiotiskt.Jim Morrison skrev:Att du ens nämner ordet "medgång" i ditt patetiska jävla inlägg får det att koka i mig. Hur i helvete kan du ens försöka att antyda till att personer här är medgångsfans? Varje jävla match har vi stöttat - trots att det har sett så jävla dåligt ut. Varje jävla match har vi sjungit och varje jävla match har vi trott. Jag tänker inte stötta en förening som är så inkompetent styrd av två idioter som Janne Järlefelt och Mats Larsson. Det finns inte på kartan. Och nämner du medgång på det här forumet igen, när vi ligger tvåa i publikligan trots att vi ÅKT UR, vet jag inte vad jag gör.Blueberry hill skrev:" ALLTID OAVSETT " är den stolta devisen för många. Se till att den efterlevs nu när den behövs som bäst i hockeyn. Är stolt DIF sedan ca 40 år tillbaka trots att jag inte bor i huvudstad. Vi är jättemånga på " vischan " som är Djurgårdare och lider nu.
DIF SMÅLAND
Denna skuta kan inte vända.
DEN HAR SJUNKIT!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Lidingö DIF
Vi har åkt ur Elitserien! Detta är en historisk bragd. Likt alla bragder bör en såpass viktig punkt i historien som denna förevigas. Alla vill vi bli ihågkommna för något stort vi ådstakommit under våran livstid och det finns flertalet personer i ledningen som kan känna sig delaktiga i denna bragd. Dessa personer bör därför i denna ålder av Internet tilldelas sin alldeles egna plats av eloge förevigad när man Googlar deras namn. Inga personangrepp, ingen tvetalan. Bara fakta.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Janne påminner mycket om denna kapten som satte båten på grund i Italien.Lidingö DIF skrev: Denna skuta kan inte vända.
DEN HAR SJUNKIT!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag har inte ens fattat det än. Tror att det kommer dröja ett bra tag innan man tar in detta.
Vad har dessa idioter gjort med vår fina förening? Fy fan, ni ska ut med huvudet före era jävla as..
Nu ska jag dränka mig i massa alkohol! Hej
Vad har dessa idioter gjort med vår fina förening? Fy fan, ni ska ut med huvudet före era jävla as..
Nu ska jag dränka mig i massa alkohol! Hej
- minalman
KS: Leksands IF - Djurgårdens IF, 31/3 - 2012.
Hela grejen bottnar i lagbygget. Vi spelar ett schackspel med många bönder (juniorerna) en häst (Tim), en jävla massa torn som bara kan gå rakt ner i hörnen, men ingen dam som är allround, ingen löpare som kan skära rakt in mot mål och framförallt ingen kung som kan ingjuta lugn i gruppen. De lag vi mött har varit välbalanserade och haft alla nödvändiga pjäser på plats. Lagbygget är Hardys och Järlans fel. Hardy och Järlan är styrelsens fel. Avgå!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)