KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
AVGÅ ALLA
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Kristofer Ottosson har haft chans att "avgöra" den här matchen två gånger. MED TVÅ ÖPPNA MÅL. SOM HAN MISSAT.
Seriöst, vad i helvete håller han på med?
Seriöst, vad i helvete håller han på med?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Ryktena säger ju att Otto lägger av om vi stannar i ES. Killen vill ta ett avslutningsår i AS. Syns tydligt...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Deras målvakt ska ha löneökning, MVP och en avsugning av Järlefelts fru. Det förtjänar han.
-
F-n vi spelar ju ut skitlaget i sista. Vi borde ha vunnit med minst två mål. Otto måste sätta frispelningen av Mackan. Dåligt av Otto.
Otto, vilken jävla målskytt! Snälla rara..
Bra match av DIF tycker jag, nu maste vi ta extra poangen
Det är fan inte nog efter denna säsong tänkte Otto.... För i helvetes Jävla jävel
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Fan mackan är ju super het... stannar in i typ 3 min och äger. Synd att det inte blir mål :/
Tänk 19.59 modo!!
Rögle - Timrå 0-3
- Jim Morrison
En poäng är bättre än noll, men två poäng är bättre än en.
Riktigt bra match av DIF. Kristofer Ottosson, Christian Eklund och David Printz förstör. Dom ska få gå hem enligt mig.
Riktigt bra match av DIF. Kristofer Ottosson, Christian Eklund och David Printz förstör. Dom ska få gå hem enligt mig.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-03-22 21:16:54, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det blir 1 poäng sanna mina ord. Wesslau är iskall och kommer inte rädda puckarna.
Vi skulle haft tre poäng idag. Fy fan vad dåligt. Blir så jävla frustrerad så det är inte helt klokt. Timrå håller på och leker hem det här. Djurgårn åker ut, fy fan vad ni förtjänar det!
Blir det straffar vinner vi... det är fan Örebro!oskais skrev:Det blir 1 poäng sanna mina ord. Wesslau är iskall och kommer inte rädda puckarna.