Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Jag tänker gå på nästa hemmamatch för att hylla Challe när hans tröja åker upp i taket men sen blir det inget mer besök på Hovet förns det börja hända saker. Jag är så jävla trött på det här nu.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lär dig visa lite forumetikett för fan.Bjurre skrev: Nöjd nu?
DIF!
Najs den där snor jag och lägger upp på FB!ozzle skrev:
Hardy, du äcklar mig. Kan inte fatta att han återigen får pissa oss rakt i ansiktet!
För en punkt? kåken nu eller?Daniel942 skrev:Lär dig visa lite forumetikett för fan.Bjurre skrev: Nöjd nu?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Kan Hardy bara avgå? Jag precis som alla andra förstår att vi blir inget topplag iår, men har vi kvar Hardy blir det KS och allsvenskan nästa år. Det är jag fan nästan villig att sätta en peng på..
-
Har nu mailat Järlan med ett formellt klagomål på Hardys beteende gentemot media och oss, samt ett par saker till såsom insynen i verksamheten osv. Jag hoppas att jag får svar men har inge direkta förhoppningar! Sticka huvudet i sanden är Djurgårdsledningens nya arbetsfilosofi uppenbart.
100% DJURGÅRDSJ***L
Låter som en utmärkt idé.Rufus skrev:Najs den där snor jag och lägger upp på FB!ozzle skrev:
Hardy, du äcklar mig. Kan inte fatta att han återigen får pissa oss rakt i ansiktet!
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Inte så länge till. DIF hockey bryr sig inte om sina supportrar, det har dom nu bevisat.Mäklaren skrev:LHC har precis värvat Patrick Yetman, eftersom de fick EN skada.
I DIF försvinner nyckelspelare efter nyckelspelare, men ingenting händer. Bajen-Janne sitter samtidigt på kontoret och hävdar att marknaden är tom. Jaha, det är ju oerhört konstigt att den är tom när man låter alla andra klubbar värva de bra spelarna. Idiot.
Det här skämtet till patetiska skitförening slutar aldrig att förvåna. Man spelar seriens överlägset tråkigaste och sämsta hockey, under en hel säsong, men har inte förändrat NÅGONTING. Man har tamigfan inte ens bytt krökarkväll från lördag till fredag. Man försöker inte ens vinna längre.
Stora, feta chipslackade slantar betalas varje månad ut till tröga mediokerspelare utan någon som helst spetskompetens. Samtidigt lyfter man inte ens ett finger för att försöka hitta en konstruktiv lösning för båda parter, för att frigöra pengar och få till en förändring. Inte ett satans jävla skit gör man. Det man gör är att komma med hånfulla idiotiska uttalanden om att ''detta lag skall vända skeppet''. Snacka om att pissa Sveriges bästa hockeypublik i ansiktet.
Man spelar en back som Erik Gustafsson mest av alla idag. Istället för att värva en stabil rutinerad herre, så lirar man hellre en massa juniorer för att senare kunna skryta om att man minsann har ''en fantastisk juniororganisation''. För fan, det är elitidrott vi pratar om. Det ska vara underhållning. Våra sponsorer vill inte se ett jävla daltande, de vill se GULD. Inget annat. Inte konstigt att en av huvudsponsorerna har börjat att tröttna rejält.
Nu är jag på allvar riktigt jävla pissless. Gå och gräv ner er för fan, feta jävla idiotet!
Det är ett jävla gnäll på Hardy när det är Järlan & Tommy som bör stå till svars. Snart orkar Järlan inte ens åka till Södertälje för att värva, då blir det värvningar från Bajen Fans istället.
Wikegård om DIF 2011/2012
Det är definitivt dags att öppna upp denna slutna verksamhet. På min uppmaning om detta blev det ett svävande svar - det har föreningen inte råd med nu. öppna kort, dialog med supportrarna, visa att vi betyder något mer än bara pengar in.
Det är definitivt dags att öppna upp denna slutna verksamhet. På min uppmaning om detta blev det ett svävande svar - det har föreningen inte råd med nu. öppna kort, dialog med supportrarna, visa att vi betyder något mer än bara pengar in.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Wikegård, den clownen ska hålla sin käft, vad fan har den pajasen lyckats med?Magnutz skrev:Wikegård om DIF 2011/2012
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Mycket.Caveman skrev:Wikegård, den clownen ska hålla sin käft, vad fan har den pajasen lyckats med?Magnutz skrev:Wikegård om DIF 2011/2012
Det han säger är sant ju?
DIF!
Oavsett hans sportsliga meriter har en bra tankar och teorier. Jag gillar karln och håller hans kunnande högt.Caveman skrev:Wikegård, den clownen ska hålla sin käft, vad fan har den pajasen lyckats med?Magnutz skrev:Wikegård om DIF 2011/2012
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Wikegård skulle få fart på den här föreningen helt solklart... Slut på konservatism och trångsynthet! Nytänk och rakhet, precis som det Djurgården jag än gång förälskade mig i!
100% DJURGÅRDSJ***L
Han har inte lyckats med något på den högsta nivån i Sverige, snorungar brukar tycka att han är häftig och därför "tror" dom att han är en bra hockeycoach, vilket han inte är.Daniel942 skrev:Mycket.Caveman skrev:Wikegård, den clownen ska hålla sin käft, vad fan har den pajasen lyckats med?Magnutz skrev:Wikegård om DIF 2011/2012
Det han säger är sant ju?
Vilket kunnande har Wikegård, upplys mig.
Senast redigerad av Caveman den 2012-01-19 22:26:14, redigerad totalt 1 gånger.