Jockmaniac skrev:Ni som tar er till Hovet på onsdag är inga riktiga Djurgårdare. Så enkelt är det! Jag är trött på att ledningen samt spelarna pissar oss i ansiktet gång på gång medan vi snällt står kvar och tar emot. Kunnandet att driva en förening finns inte hos Järlefeldt o co. Återigen, så enkelt är det! Dessa människor håller på att förstöra våran klubb och de fattar det inte. De är helt enkelt för jävla dumma i huvudet för att förstå det.
Tänker inte bidra med ett ruttet öre för att skicka Djurgården till allsvenskan, det gör jag bara inte. Jag är för helvete Djurgårdare! Jag anser att de som köper souvenirer, går på matcher och skänker pengar till Djurgården i nuläget är medbrottslingar. Sa det redan innan säsongen, det här är bland det sämsta laget vi haft på länge och det är så snebyggt att det får vilken hockeysupporter som helst att börja gråta. Ledningen har inte kunnandet att se det. De har inte intelligensen för att förstå att, vänta nu muren rasar inte oavsett hur hårt Ölvestad stångar den. Det slog mig när Järlan blev intervjuad i pausen, han får frågan vad som inte fungerar med Djurgården... Han svarar: "Vi gör inte tillräckligt med mål"... Jag var på en hockeymatch för ett tag sen, och en liten pojke på raden framför frågar sin mamma: "Varför gör de inte mål istället för, mamma?". Denna lilla pojke har kommit lika långt i tankebanorna som Järlan, och han har ungefär samma kunnande som Järlan. Fan man skäms ju!
Timrå ska ha respekt, liksom Färjestad. De AGERAR och iom värvningen av Linkan så har nu även TIK sprungit om oss. Vi är härmed sämst i serien och vi fortsätter stödja detta match efter match. Tycker vi ska ge varandra en stor applåd för att vi fortsätter att heila när Hitler åker förbi i sin folkvagn.
Vet inte riktigt hur jag ska göra, maila till Järlefeldt och förmodligen inte få något svar. Eller ringa och riskera att jag gör något personligt påhopp som inte bidrar med något till diskussionen. Har svårt att prata om detta utan att visa känslor, något som våra spelare och ledareborde fundera på. Men som sagt, lön den 25:e var det ja. Och vi betalar snällt ut det månad efter månad till några som prestrerar på samma nivå som ett forumlag skulle göra om vi startade ett. Aikarna sjöng: "Samma klass som Bajen" och jag sjöng med. Tom med råttorna är smartare än vår ledning, hur fan är det möjligt. Föreslår att vi nästa medlemsmöte föreslår att inför nästa säsong i HockeyAllsvenskan börjar med ett IQ-test på alla anställda. Alla med mindre än en sönderknarkad tioåring får inte skriva kontrakt med Djurgården. Tror vi i sådana fall skulle få byta ut rubbet, redan imorgon.
Bland det mest idiotiska inlägget jag någonsin läst här inne, och då har jag läst alla Jojje's absolut dummaste inlägg all-exklusive.
Klart som satan att man är bitter och nästintill absolut hopplös, och vi har precis som du säger all rätt i till att vara det!
Men jag tänker inte vara sämre än dom i båset,på isen,ledningen osv. Jag tänker inte ge upp, tänker inte visa någon snooze-attityd. Gör jag det, är jag inte bättre än någon och då har jag ingen rätt till att klaga heller. För att lägga sig ner på marken pladask, finns inte. Vi é inte ajk.
Hur säsongen än slutar så kommer jag vilja kunna kolla mig själv i spegeln och se stolt på det jag ser, och ingen skam som spelarna/tränarna och allt i det värsta fallet behöver göra. Och det enda sättet jag vet att jag kan göra det, är att jag är där och stöttar laget i mitt hjärta!
Föralltid oavsett...