-daniel- skrev:Jockmaniac skrev:
Jag menar att om Hardy(som knappast de senaste säsongerna gjort sig känd för att bänka spelare hit och dit, och göra drastiga förändringar), skulle bänka samtliga spelare som såg skakiga ut så hade Marcus Nilson inte fått spelat mer efter sin första period. Vilket var tur att han fick göra, då han som resten av laget spelade upp sig senare!
Tillräckligt tydligt?
Förstod mycket väl vad du menade, men förstår inte vad du får allt ifrån. #4 var en av få som verkligen försökte redan från början och såg rapp ut. Således hade Hardy fått bänka hela laget om du nu skall vara sån.
Däremot håller jag med dig fullt ut om Honken, som gjorde en bra match.
Hela laget var under isen i första, framförallt förstakedjan. Tredje och fjärde försöker och fick mycket slit utträttat, vilket räcker för dem. Andra kedjan underprestrerade hela matchen, men vill ha lite tålamod med Norman o C/o, tyckte ändå man såg en del bra tendenser i deras spel. De är dessutom briljanta skridskoåkare samtliga, kan bli vassa!
Men första var under all kritik i första perioden. Men det var även de som spelade upp sig mest, vilket jag är oerhört glad för. Men man ska inte bara försöka slå enkla pass, man ska tamefan lyckas med dem också på den här nivån(se D. Tjärnqvist). Det gjorde framförallt inte Mackan i första. Men onödigt att hålla kvar där med tanke på att samtliga förutom just Tjärnqvist Sr(plus Wesslau) underprestrerade då!
Honken var efter Tjärnqvist och Holm våran bästa back om man frågar mig. Fattar inte hetsen mot honom alls faktiskt!