lilleman skrev:För fan gubbar. Nu är ni lite väl taskiga mot mig här va
Sådär skriver jag inte, jag kritiserar laget men på ett liiiiiiiiiiiiiiiiite mer sansat sätt än flera andra då jag, personligen, tycker att det drar ner nivån på forumet. Jag är egentligen sjukt förbannad efter en sån här förlust men jag tar ett såkallat " chillpill" (sjukt fult uttryck förövrigt) och tänker att vi shell overcome detta.
Shellpill.
HOHOHO ahhh jag klarar inte mer.
F.ö. hör det till spå-tråden....
Haha..
"Lefflans spåblogg - här förutspår jag alla resultat korrekt. I efterhand."
Så här ser man ut när man inte har många joule kvar i kroppen... eller watt eller ... energi.. Bänka killen ett tag.. innan han tappar skägget och blir galen.
Jepe skrev:En fråga, hade vi några backar med i spel idag? Såg väldigt tomt ut framför vårat mål hela matchen.
BomBom, Lassen, O Eklund, Dödströtte Kronwall... nån junis?! Spelade Falk back idag? Skitsamma. De kunde lika gärna stannat hemma.
Jo tack jag såg tyvärr dessa herrar.... Herr Falk spelade back och jag måste säga att jag är orolig för denna man. Visserligen spelade alla backar som skadeskjutna getter idag men skulle nog hellre se Falk på en centerplats istället för på backen när Holmqvist kommer tillbaka.
Magnutz skrev:Så här ser man ut när man inte har många joule kvar i kroppen... eller watt eller ... energi.. Bänka killen ett tag.. innan han tappar skägget och blir galen.
Alla ska se dödströtta ut efter matcherna. Hellre det en att de joggar till omklädningsrummet med bensin kvar i tanken.
Klart att en 28-årig Kronwall ska klara av att spela 23 minuter per match om Ragge och Magnus Johansson som är 10 år äldre klarar det. De spelade ju dessutom ännu mer.
Magnutz skrev:Så här ser man ut när man inte har många joule kvar i kroppen... eller watt eller ... energi.. Bänka killen ett tag.. innan han tappar skägget och blir galen.
Alla ska se dödströtta ut efter matcherna. Hellre det en att de joggar till omklädningsrummet med bensin kvar i tanken.
Klart att en 28-årig Kronwall ska klara av att spela 23 minuter per match om Ragge och Magnus Johansson som är 10 år äldre klarar det. De spelade ju dessutom ännu mer.
Jodå, men alla är inte såna till spelstilen verkar det som. Kronwall har gått från lugn och säker till slarvig/hafsig och ovårdad. Jag tror att han inte var/är van att spela såpass mycket och spela så hårt för att kompensera..
Helt otroligt, 27 sidor varav 80% är ren dynga. Kass bortamatch av DIF men allt är inte svart eller vitt.
När man kallar Hardy för fitta har man gått för långt.
Klart man blir besviken i stridens hetta men tänk över era inlägg lite för helvete. Forumet har ju sjunkit som en sten de senaste veckorna.
Henkos skrev:Forumet har ju sjunkit som en sten de senaste veckorna.
Det märks att du är relativt ny på forumet, för att inget kommer någonsin att slå säsongen 2008/2009. Det var fina tider det med Montén i spetsen! Fan va mycket skit han fick då, ha ha
Men alltså, alla forum exploderar när det går dåligt. Det är ju ingen världsnyhet precis.
SirDIFalot skrev:
Det roliga här var att det där inte är en bild tagen EFTER matchen, utan EFTER UPPVÄRMNINGEN. Kronwall är sliten. Rejält sliten....
SirDIFalot skrev:
Det roliga här var att det där inte är en bild tagen EFTER matchen, utan EFTER UPPVÄRMNINGEN. Kronwall är sliten. Rejält sliten....
Precis. Kronwall dräller med puckarna som ett litet barn på knatteträningen. Det gör inte en fräsch Kronwall men en på gränsen till slutkörd Kronwall gör det. Bevisligen. Låt honom odla chipstuttar och se på lite film ett par veckor. Det skulle han må prima fint av.