Manijock skrev: ↑2021-10-29 15:58:34
Vinge skrev: ↑2021-10-29 14:56:59
Andersen senast i Brynäs? 1 poäng på 40+ matcher....
Om vi inte lärde av värvningen av Ingman, från samma klubb , som vi gjorde "förra veckan", så är det enbart ett bevis på att Jocke ska BORT.
Kommer han är det ett jäkla SKÄMT , värvad av ett ännu större skämt! EXKAT VAD tillför han jämfört med tex Hedström, som varit mest stabil, om man räknar både offensivt och defensivt. (Ja , jag vet, Johansson är bättre offensivt)
Vem fan bryr sig om poängskörden på en jävla back i nuläget? Problemet vi har är att ingen back klarar av att räkna till tre. Inte att ingen kan skjuta eller passa. Vill gärna ha EN back som kan markera som random div 7-spelare.
Jojo, det tycker väl alla
Det stora brister i markering och DÅLIG spelförståelse, framförallt vad gäller försvars spelet.
Det är FÖR dåligt och kommer INTE (!) kunna lösas av träning !! möjligen kan Hedström och ev Johansson bli bättre o bättre redan i år, lära sig av att spela shl.
Men Bengtsson Ingman, Brännstam, Ekberg,, Den fjärde jr backen, OCH JA, ÄVEN ANDREASEN , är för dåliga. Dom är F Ö R dåliga för shl.
Men du tror att Andresen skulle göra det bra hos oss?

Mmmm

Troligt !!
För att han kan vad ? Knuffa undan spelare framför mål? Ska han bara stå framför mål då, så fort han rör på skridskorna kommer han likt alla andra kassa backar dif har , titta på Ekberg tex !! gå bort sig DUKTIGT i markeringsspelet.
Ska han stå och knuffa på domaren i sarg hörnet då eller ? Kanske ge speakerbåset en omgång med klubban ?
Kan dra en jämförelse, jag väger 98kg tränat i hela mitt liv på gym, nu kör jag bara fyra ggr veckan sen jag passera 35. Jag skulle kunna knuffa undan de flesta shl forwards framför mål, då jag helt enkelt är mycket starkare och väger mer. Och jag kan åka skridskor på div 3 nivå. Men inte fan skulle jag kunna leva på det, inte ens i elitseriens/shls sämsta backuppställning EVER , BY FAR . Så nej, vi behöver inga ytterst medelmåttiga backar bara för de kan flytta på en spelare, det krävs hjärna och stor talang och. Dvs inte Andresen.
Förstår du nu? han är för dålig !!
Vi behöver TVÅ NYA TOPP FEM ( HEST TOPP FYRA) backar. Inte botten skrapet av de som så gärna vill kalla sig shl spelare. Läs Andersen.....
Och ja, det är jävligt svårt att hitta.
Men Jocke har med hans dåliga omdöme och pappersflis-hjärna

sett till att sätta oss i denna extremt svåra situation.
Han SKA bort. Enda (!!) anledningen att han är kvar är att styrelsen gullar med honom, håller honom om ryggen . Pinsamt att se faktiskt. Mest för dom och Jocke.