Vi fattar att du är bjurre.boored skrev:Verkar dra ut över tiden. Blir troligen klart imorgon då!boored skrev:En värvning dom flesta kommer bli väldigt glada över blir klar imorgon enligt mina källor.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Säg den glädje som varar
-
Känner flera bekanta till Kalle. Kan höra runt lite ikväll om vad han har för planer. Jag har dock aldrig sett honom spela speciellt mycket, men det är en bra kille det vet jag.bastis7 skrev:Kalle olsson får inget nytt kontrakt av LHC. Kanske vore något. Av de Lhcvänner jag har, Har jag hört att han jobbar för jävla hårt i varje byte. Sedan har han väl producerat hyfsat med poäng i HA tidigare?
Vet att detta inte är någon säker källa hehe
men en på facebook skrev så här: Obekräftade rykten säger att Holmqvist kommer lira i Tyskland nästa säsong och att Mattias Tjärnqvist är klar för Rögle... Rykterna säger åxå att Fernholm är det kört med då vi åkte ur.. Linkan och Tellqvist lär skriva på om trion Nilson, Ölvestad och Ottosson plitar på.. Vilket antas göras när dom kommit hem från semestern... Kanske inget jätte nytt heller.

Mathias Månsson är bomben!
AVGÅ ALLA!!!
när blir det officiellt då?boored skrev:Mathias Månsson är bomben!
Senast Fredagbastis7 skrev:när blir det officiellt då?boored skrev:Mathias Månsson är bomben!
AVGÅ ALLA!!!
En sammanfattning av den här tråden med andra ord...bastis7 skrev:Vet att detta inte är någon säker källa hehemen en på facebook skrev så här: Obekräftade rykten säger att Holmqvist kommer lira i Tyskland nästa säsong och att Mattias Tjärnqvist är klar för Rögle... Rykterna säger åxå att Fernholm är det kört med då vi åkte ur.. Linkan och Tellqvist lär skriva på om trion Nilson, Ölvestad och Ottosson plitar på.. Vilket antas göras när dom kommit hem från semestern... Kanske inget jätte nytt heller.
i
Han har jag också träffat på krogen för några månader sen, DIF fortsätter på samma spår om du nu inte ljuger...boored skrev:Mathias Månsson är bomben!
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Japp. Hej bjurre!DIF_Soldier skrev:Vi fattar att du är bjurre.boored skrev:Verkar dra ut över tiden. Blir troligen klart imorgon då!boored skrev:En värvning dom flesta kommer bli väldigt glada över blir klar imorgon enligt mina källor.
DIF!
-
- Säsongskort: Ja
På mr madhawk hintas det om Timrå för Månsson.boored skrev:Mathias Månsson är bomben!
- Jim Morrison
Säga vad man vill om Månsson, men om bara en spelare hade reagerat så här efter VÅR nedgradering så... Hjärta.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det står att DIF har tappat Jonas Almtorp? Något klart eller har de bara gjort fel?Stadion skrev:En kortare intervju med Daniel Tjärnqvist:
http://www.eurosport.se/ishockey/elitse ... tory.shtml
är väl underbart om det är santJamakra skrev:Det står att DIF har tappat Jonas Almtorp? Något klart eller har de bara gjort fel?Stadion skrev:En kortare intervju med Daniel Tjärnqvist:
http://www.eurosport.se/ishockey/elitse ... tory.shtml

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Är väl bara den där intervjun i SSK-bloggen där han bekräftade att han var kontraktslös.
De andra som haft kontrakt är väl också det, bara att det inte bekräftats.
De andra som haft kontrakt är väl också det, bara att det inte bekräftats.