föreldrar.robin_dif skrev:De lutar åt Djurgården för att Hagso har sagt det eller för att hans föräldrar bor i stockholm?blårandigt skrev:morsan känner hagos personligen![]()
(Hans föreldrar bor i barkarby. 1-2 mil väster om sthlm)
Så de lutar väl åt djurgården.
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Va? Det stavas föräldrar om det är det du vill påpeka.blårandigt skrev:föreldrar.robin_dif skrev:De lutar åt Djurgården för att Hagso har sagt det eller för att hans föräldrar bor i stockholm?blårandigt skrev:morsan känner hagos personligen :lol:
i
-
HAHA, lite komik var det i det där sammanhanget! Hahahaisolerad skrev:Va? Det stavas föräldrar om det är det du vill påpeka.blårandigt skrev:föreldrar.robin_dif skrev:De lutar åt Djurgården för att Hagso har sagt det eller för att hans föräldrar bor i stockholm?blårandigt skrev:morsan känner hagos personligen![]()
Hmm, nästa gång borde jag kanske läsa hela inlägget. Jag trodde jag hade läst det tidigare, men tydligen inte. Jag ber om ursäkt för mitt påpekande, blårandigt.stolpskott skrev:HAHA, lite komik var det i det där sammanhanget! Hahahaisolerad skrev:Va? Det stavas föräldrar om det är det du vill påpeka.blårandigt skrev:föreldrar.robin_dif skrev:De lutar åt Djurgården för att Hagso har sagt det eller för att hans föräldrar bor i stockholm?blårandigt skrev:morsan känner hagos personligen :lol:
Jag behöver nog sova. Godnatt.
i
- blårandigt
HAHAHAHAH!isolerad skrev:Hmm, nästa gång borde jag kanske läsa hela inlägget. Jag trodde jag hade läst det tidigare, men tydligen inte. Jag ber om ursäkt för mitt påpekande, blårandigt.stolpskott skrev:HAHA, lite komik var det i det där sammanhanget! Hahahaisolerad skrev:Va? Det stavas föräldrar om det är det du vill påpeka.blårandigt skrev:föreldrar.robin_dif skrev: De lutar åt Djurgården för att Hagso har sagt det eller för att hans föräldrar bor i stockholm?
-
HAHAHAHAH! W0rd!blårandigt skrev:HAHAHAHAH!isolerad skrev:Hmm, nästa gång borde jag kanske läsa hela inlägget. Jag trodde jag hade läst det tidigare, men tydligen inte. Jag ber om ursäkt för mitt påpekande, blårandigt.stolpskott skrev:HAHA, lite komik var det i det där sammanhanget! Hahahaisolerad skrev:Va? Det stavas föräldrar om det är det du vill påpeka.blårandigt skrev: föreldrar.
- blårandigt
- blårandigt
-
Jag är perssonligen inte rädd för att vi ska åka ur elitserien...
men sammtidigt tror jag inte heller vi tar oss till slutspel...i sånna fall blir det dom 2 sissta plattserna vi slåss om = 7-8
och om vi ska ha någn spettsforward så varför inte titta till finska ligan??
Vi kör bara med svenskar som typ håller allsvensk klass = Danielsson Fredrik Ericson .. medans timrå kör med finska landslaget!!
+ var det inte vi som hadde en bra start förra året som vi inte hafft sedan många år??
men sammtidigt tror jag inte heller vi tar oss till slutspel...i sånna fall blir det dom 2 sissta plattserna vi slåss om = 7-8
och om vi ska ha någn spettsforward så varför inte titta till finska ligan??
Vi kör bara med svenskar som typ håller allsvensk klass = Danielsson Fredrik Ericson .. medans timrå kör med finska landslaget!!
+ var det inte vi som hadde en bra start förra året som vi inte hafft sedan många år??
- Killer Kennholt
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men Jere har väl problem med droger å sånt va? Har för mig att ja läst det. Tror inte DIF vill ha hit en sådan personlighet. Men hockeymässigt en väldigt bra back.Pepp91 skrev:Marknaden finns fortfarande om man vill ha spetsar. 1 forward som söker ny klubb i Europa är Glen Metropolit, och så har Jere Karalahti (en finsk right skytt som ligger på samma nivå som Marusak, har dessutom mycket landslagsspel i bagaget) fortfarande inget nytt kontrakt.
Killer Kennholt Skjuter För Döda