Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Det mest troliga är att vissa kommer bli besvikna om man nu har blåst upp bubblan så satans mycket som den här tråden har gjort.
Men jag kan försäkra er om att det är en bra spelare som varit tämligen framgångsrik under sin karriär. Anledningen till att det är en bomb är väl framförallt för att det är hyfsat otippat.
Men jag kan försäkra er om att det är en bra spelare som varit tämligen framgångsrik under sin karriär. Anledningen till att det är en bomb är väl framförallt för att det är hyfsat otippat.
-
ja.Ja-ke den andre skrev:Det där med att Hardy alltid gillat honom var lite intressant. Spelade Hardy Lilja mycket i landslaget när han var förbundskapten?
Det lär väl vara Lilja då :/
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
- SirDIFalot
Japp.-daniel- skrev:Det mest troliga är att vissa kommer bli besvikna om man nu har blåst upp bubblan så satans mycket som den här tråden har gjort.
Hoppas dock DIF kan gå ut med det officiellt så man kan få diskutera det öppet.

Expert.
Hur är egentligen statusen med Daniel Tjärnqvist? Känns som att det inte blir av eftersom att vi försöker ta in denna "bomb". Ska vi ha in både Tjärnqvist och Bomben så måste vi peta Claesson.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
Haha? Han skulle ju vara typ ES bästa back om han kom hit. Men visst ":/". Är det där förväntningarna ligger så blir besvikelsen enorm.diffanss skrev:Det lär väl vara Lilja då :/
Expert.
- Ja-ke den andre
Jag satsar min pung på Lilja.
Nog för att det inte är Lidas eller Kronwall, men om man blir besviken på denna värvning om den går i lås, så är man inte frisk.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Lilja vore ett kanonförvärv. Nån måste stå upp mot Laraque...
-
Nej man vet alldrigkenny skrev:Nej det är klart, men har svårt att se att han skulle bryta sitt kontrakt på nästan 7 miljoner dollar per år föär att spela i DIF nästa säsong dock

Aldrig 2 L i aldrig, Alltid 2 L i alltid.
Varsågod.
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
En fråga bara, Varför tror alla att det är Lilja?
Kanske är Niklas Kronwall som "kommer hem" trots kontrakt över nästa säsong :p
Kanske är Niklas Kronwall som "kommer hem" trots kontrakt över nästa säsong :p
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården
F<33
F<33
Dom enda jag kan tänka på är Kronwall, Tjärna D, Lilja och Murray
Tror att förhandlingarna med DT gått helt åt H***ete och att den det pratas om är Fernholm! Faktiskt en riktigt bra värvning imo!
EDIT: Ser nu att det är en NHL rutinerad så.. Ja, Lilja tackar man inte nej till!
EDIT: Ser nu att det är en NHL rutinerad så.. Ja, Lilja tackar man inte nej till!
Senast redigerad av David1891 den 2011-04-25 13:33:53, redigerad totalt 1 gånger.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Jag skulle vara nöjd med värvningen av Lilja men om vi tar han istället för Tjärnqvist så tycker jag det är lite dåligt, men visst vi behöver en stabil defensiv back som kan spela med Bom Bom som ofta inte hänger med i svängarna i defensiven
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
"Nackdelen" om det skulle vara Lilja är väl att han är 35. Och att han är en lång och tung back, kanske inte har den bästa skridskoåkningen (eller är han grym på grillorna?)
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården
F<33
F<33