Skadetråden
Re: Skadetråden
Haha, det är bra att du analyserar och kartlägger det här in i minsta detalj.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Haha. Ja men det är ju sjukt!sensei skrev:Haha, det är bra att du analyserar och kartlägger det här in i minsta detalj.
Bra coachning att hålla värmen uppe på alla spelbara backar. Jason mådde bra av att logga extra minuter.South_Exil skrev:Haha. Ja men det är ju sjukt!sensei skrev:Haha, det är bra att du analyserar och kartlägger det här in i minsta detalj.
Behöver inte vara något konstigt. Precis på samma sätt som att man lät Bemström, Jägarn och Davidsson sitta sista bytena. Slutspelstider.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Praetori skrev:Bra coachning att hålla värmen uppe på alla spelbara backar. Jason mådde bra av att logga extra minuter.South_Exil skrev:Haha. Ja men det är ju sjukt!sensei skrev:Haha, det är bra att du analyserar och kartlägger det här in i minsta detalj.
Behöver inte vara något konstigt. Precis på samma sätt som att man lät Bemström, Jägarn och Davidsson sitta sista bytena. Slutspelstider.
Absolut bra att fördel istiden.
Jason var grym när han spelade mer.
Men offensiva krafter kunde matchats mindre i stället för att bänka får bästa defensiva back.
Det var något med Tom. Övertygad om det. Men förhoppningsvis inget allvarligt
Bemström ex vis helt rätt. Han har ju inte sina styrkor i defensiven.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hos Luleå vilade alla i två dagar efter kvarten. Ser inget konstigt att vi också vilar spelare dagen efter vår kvartsfinal.
Men synd på Jonte, har nog spelat klart. Skulle han mot förmodan hinna tillbaka lär han inte vara i någon större form.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Halva laget antingen avstod eller klev av sista träningen innan match.
Känns ju sådär.
Känns ju sådär.
Ungefär som dom senaste 40 åren jag haft koll på laget innan Semi/FinalVikas skrev:Halva laget antingen avstod eller klev av sista träningen innan match.
Känns ju sådär.
Endel som haft mycket istid vilar o fyller på med kolhydrater !
Fick lite info så enda som inte är 100% är Jonte o Urbom
Men Jonte ska vara på väg tillbaks
Så upp med hakan nu kör vi.
- Lee Harvey Oswald
Har nåt nytt tillkommit som jag missat...konkret?Vikas skrev:Halva laget antingen avstod eller klev av sista träningen innan match.
Känns ju sådär.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Dick och Tom klev av, mc David sjukLee Harvey Oswald skrev:Har nåt nytt tillkommit som jag missat...konkret?Vikas skrev:Halva laget antingen avstod eller klev av sista träningen innan match.
Känns ju sådär.
Tror ändå alla spelar(som var med sist alltså) när det väl gäller. Det har varit en lång säsong och många spelare har känningar den här tiden på året.#10 skrev:Dick och Tom klev av, mc David sjukLee Harvey Oswald skrev:Har nåt nytt tillkommit som jag missat...konkret?Vikas skrev:Halva laget antingen avstod eller klev av sista träningen innan match.
Känns ju sådär.
Ungefär som dom senaste 40 åren jag haft koll på laget innan Semi/FinalBIX skrev:Vikas skrev:Halva laget antingen avstod eller klev av sista träningen innan match.
Känns ju sådär.
Endel som haft mycket istid vilar o fyller på med kolhydrater !
Fick lite info så enda som inte är 100% är Jonte o Urbom
Men Jonte ska vara på väg tillbaks
Så upp med hakan nu kör vi.[/
Ajaj. Enligt kvällstidning har massor hänt sedan igår hur kan våran viktigaste back o forvard skada sej på träning och flera förkylda samtidigt. Är det April skämt från kvällspressen eller vilseledning
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Possler.förevigtdjurgården skrev:Josef, Ante, Jonte, Ågren, Tom - vilka fler?
HenkePuckey skrev:Possler.förevigtdjurgården skrev:Josef, Ante, Jonte, Ågren, Tom - vilka fler?