BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
HahaLee Harvey Oswald skrev:Så, om man sansar sig en smula, efter några läppbitningar och tunga andetag.
Vi ligger 5:a (va?).
Råder ingen större tvekan om att detta lag inte tar sig till KS.
Så nästa år vid den här tiden, med en kraftigt skuren budget och ett ”den-som-vill-får-vara-med-lag ” typ.
Då kommer vi kanske minnas detta med glädje, vi låg 5:a och hade nästan häng på en 4:e plats!
Hur jävla illa det än ser ut så kan det faktiskt alltid bli ytterligare lite värre.
Så, känn efter nu ....och njut.
Vi är 5:a i 2:a ligan!
Kände efter nu, men det hjälpte tyvärr inte, konstigt

Spela fult
Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
men ge dig för guds skull...tålamodet är slut sen oktober 2012Vikas skrev:Tålamod[COPYRIGHT SIGN]
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- SkönaDjurgårn
Tänk vad vi gnällde på Bombom, nu hade han varit rena rama Chris Chelios i vårt lag. Om två år sitter man väl och drömmer tillbaka på spelare som Guter och Lidström...4.9.5 skrev:Avgå banderoller, har fungerat tidigare, men då kliver väl nån spelare ut och menar att nä vi har fullt förtroende för snabel och allt, det var det bästa med bombom, han vågade kritisera Hardy offentligt
Nej fan heller. Kommer ha tålamod med denna förening tills dess att min aska sprids för vinden (alternativt att jag ligger och ruttnar på nån parkbänk som en annan bajen alkis).4.9.5 skrev:men ge dig för guds skull...tålamodet är slut sen oktober 2012Vikas skrev:Tålamod[COPYRIGHT SIGN]
Trots torsken ikväll och det makalöst dåliga spelet så har jag ändå förtroende för att detta lag kommer att bli bättre med tiden. Inget skämt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
...mardrömmar då...SkönaDjurgårn skrev:Tänk vad vi gnällde på Bombom, nu hade han varit rena rama Chris Chelios i vårt lag. Om två år sitter man väl och drömmer tillbaka på spelare som Guter och Lidström...4.9.5 skrev:Avgå banderoller, har fungerat tidigare, men då kliver väl nån spelare ut och menar att nä vi har fullt förtroende för snabel och allt, det var det bästa med bombom, han vågade kritisera Hardy offentligt
Med tiden - i år?Praetori skrev:Nej fan heller. Kommer ha tålamod med denna förening tills dess att min aska sprids för vinden (alternativt att jag ligger och ruttnar på nån parkbänk som en annan bajen alkis).4.9.5 skrev:men ge dig för guds skull...tålamodet är slut sen oktober 2012Vikas skrev:Tålamod[COPYRIGHT SIGN]
Trots torsken ikväll och det makalöst dåliga spelet så har jag ändå förtroende för att detta lag kommer att bli bättre med tiden. Inget skämt.
Tänk vad vi gnällde på Bombom, nu hade han varit rena rama Chris Chelios i vårt lag. Om två år sitter man väl och drömmer tillbaka på spelare som Guter och Lidström...
No way.
Däremot drömmer jag om spelare som Andre Mattson en sådan här dag. Gav allt, brydde sig mindre om hur det såg ut.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Kanske säsongens Bagdad Bob redan nu!Praetori skrev:Nej fan heller. Kommer ha tålamod med denna förening tills dess att min aska sprids för vinden (alternativt att jag ligger och ruttnar på nån parkbänk som en annan bajen alkis).4.9.5 skrev:men ge dig för guds skull...tålamodet är slut sen oktober 2012Vikas skrev:Tålamod[COPYRIGHT SIGN]

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nej Bagdad Bob är redan anställd av DIF Hockey i form av personen som skriver alla dessa matchreferatLee Harvey Oswald skrev:Kanske säsongens Bagdad Bob redan nu!Praetori skrev:Nej fan heller. Kommer ha tålamod med denna förening tills dess att min aska sprids för vinden (alternativt att jag ligger och ruttnar på nån parkbänk som en annan bajen alkis).4.9.5 skrev:men ge dig för guds skull...tålamodet är slut sen oktober 2012Vikas skrev:Tålamod[COPYRIGHT SIGN]
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
När börjar matchen?
- diftobbe89
Det är sånna man vill ha i sitt lag, hade gärna tagit hit Ribbenstrand också, rakt av mot valfri back utom Holm och Nils.sensei skrev:Tänk vad vi gnällde på Bombom, nu hade han varit rena rama Chris Chelios i vårt lag. Om två år sitter man väl och drömmer tillbaka på spelare som Guter och Lidström...
No way.
Däremot drömmer jag om spelare som Andre Mattson en sådan här dag. Gav allt, brydde sig mindre om hur det såg ut.
Spela fult
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Varför åkte jag hit? Varför? När jag vet att DIF Hockey sedan 09/10 är ishockeyns Fermenta-aktie.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Andre Mattson, Jesper Björck, ribbenstrand, Lamberg. De var usla men satan vad de kämpade.
Då stod Säcken i båset. Det borde han göra fr om i morgon också.
Då stod Säcken i båset. Det borde han göra fr om i morgon också.
Kom igen nu, tycker du seriöst att det är bra när spelare går ut och kritiserar tränaren i media?4.9.5 skrev:Avgå banderoller, har fungerat tidigare, men då kliver väl nån spelare ut och menar att nä vi har fullt förtroende för snabel och allt, det var det bästa med bombom, han vågade kritisera Hardy offentligt