JVM
Re: JVM
Det var tragiskt att se zebrorna agera med flertalet hjärnsläpp igår. Men den ena domaren var ju från USA och var väl rädd för att få Sverige i finalen, för han var väl säker på att USA skulle ta sig dit. Nu blir det ju USA i bronsmatchen och jag hoppas faktiskt att Linus slipper att stå. Även om han egentligen är självskriven att få starta. Såg nämligen att Brunolfs målvakt letar bonuspoäng i Aftonbladet och säger att man inte kan skylla på domarna efter en förlust. Visst, det ska man väl aldrig göra, men det var ändå dom som fick sverige ur balans.
Min slutsats: Jag hoppas Brunolfs målvakt står och att sverige åker på en sån jävla nit. Tråkigt för Englund, Söderström och AOM.. men det vore ändå skönt att få täppa till truten på den där målvakten rejält.
Om Linus ändå står så hoppas jag naturligtvis på Bronset, men jag tror det blir tufft.
Edit: Yep, det blir Brunolfs målvakt som står.
Min slutsats: Jag hoppas Brunolfs målvakt står och att sverige åker på en sån jävla nit. Tråkigt för Englund, Söderström och AOM.. men det vore ändå skönt att få täppa till truten på den där målvakten rejält.
Om Linus ändå står så hoppas jag naturligtvis på Bronset, men jag tror det blir tufft.
Edit: Yep, det blir Brunolfs målvakt som står.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ett durkslag för brunsås.Tobbe350 skrev:Han är som ett jävla durkslag, fyfan så dålig..minalman skrev:Han har släppt förbi sex enkla nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
- minalman
JVM
Sammanfattning: Det gick bättre i JVM efter storebror Nylanders skada, men vände neråt efter AOM:s underkroppsfraktur.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
JVM i Sverige är numera är mest gubbar som gnäller på samma saker som en gång lockande intresset till just JVM. Tappat charmen helt.
Expert.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Enligt Grönborg så är det alltså lite otur med studsar och USAs effektivtet som avgör, annars en jämn match tydligen.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.