KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Varför inte ta in Lennhammer istället för muppen Gustafsson?? Tio ggr bättre senast han fick chansen. Tål inte den där jävla EG.
Nä du Challe banan. Detta klarar du inte av.
Hejja Bajen-janne. Snart har du kört en till förening i botten!
Hejja Bajen-janne. Snart har du kört en till förening i botten!
- Jim Morrison
Men banna honom då era jävla idioter? Bra "säkerhet"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Skulle inte tro att dom är önskvärda i någon annan klubb, inte ens Bajen Fans.Torpedo Novgorod skrev:Vilket loosergäng, direkt vid ledning så börjar dom darra.
Skicka alla till Bajen Fans Hockey och ta in J20, kan inte blir sämre.
Endast Wesslau önskar jag lycka till, resten....tjaa......jag känner precis ingenting för er längre.
Så, låt mig höra nu då.
Allt tufft positivt peppsnack innan, spelade det någon roll?
Det finns iaf 3 lag som är bättre än Rbk i KS, DIF är bevisligen inte ett av dom.
Spännande fortsättning
15/2 2012,
-Det dog nåt inom mig
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tre ass av han som inte skulle höja laget för Timrå ikväll...
Jag lider med alla som varit tvungna att offra livstid idag åt att resa till Stan för att se detta skämda kadaver till lag återigen vika ner sig till 100%.
Att se Claessons flin vid 2-2 fick mig att vrida mig i plågor. VADFAN har pojken att le åt?! Har han ingen självinsikt? Förstår han inte att han är en starkt bidragande orsak till varför vi släpper in mål bakåt?!
Kan nån berätta för mig vad som sagts vid eventuell presskonf?!
Att se Claessons flin vid 2-2 fick mig att vrida mig i plågor. VADFAN har pojken att le åt?! Har han ingen självinsikt? Förstår han inte att han är en starkt bidragande orsak till varför vi släpper in mål bakåt?!
Kan nån berätta för mig vad som sagts vid eventuell presskonf?!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Inse att Dif inte har en chans i KS ist så blir ni inte lika ledsna när dom för förlorar varje match
- Jim Morrison
Och moderatorerna imponerar på difhockey.se
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Järlan,
Fredrik Bremberg hade tre assist idag.
Fredrik Bremberg hade tre assist idag.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vem fan är ansvarig för forumet!?!?!!??!!
Losing all hope was freedom.
- DIF_Soldier
VI FÅR INTE GE UPP NU.
Givetvis att spelarna inte kommer in i zon när man blir utbuade. Visst, de kanske förtjänar det, men det gynnar ingen! Buandet bidrog givetvis till den usla "jakten".
De här spelarna suger, de är så grymt nervösa och tyngda. Men det är ändå de som ska hålla kvar oss. Vi måste dra åt samma håll och visa mod.
Sluta bua, det leder ingenstans. VI MÅSTE DRA ÅT SAMMA HÅLL!
Hat och krav på avrättning måste vänta. Kom igen nu grabbar.
För Föreningen.
Givetvis att spelarna inte kommer in i zon när man blir utbuade. Visst, de kanske förtjänar det, men det gynnar ingen! Buandet bidrog givetvis till den usla "jakten".
De här spelarna suger, de är så grymt nervösa och tyngda. Men det är ändå de som ska hålla kvar oss. Vi måste dra åt samma håll och visa mod.
Sluta bua, det leder ingenstans. VI MÅSTE DRA ÅT SAMMA HÅLL!
Hat och krav på avrättning måste vänta. Kom igen nu grabbar.
För Föreningen.
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Hahahahha alltså, finns det några jävla kompetenta moderatorer på den här sidan? Vad fan sysslar ni med?
Jag agerar ensam mod nu. Skitroligt.Jim Morrison skrev:Men banna honom då era jävla idioter? Bra "säkerhet"
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
När ska det bli ett slut på inavlet?????
Att det skulle bli Challe som tog över va väl 1.01 i odds, inget ont om Challe men in med nytt blod för faaan!
Det är som ett äckligt virus i laget, Hardy planterade det och bromsmedicinerna i form av Zabel Och Challe är sockerpiller helt utan läkande effekt.
Allt nogrant övervakat av Adolf Järlefeldt som gett sig fan på att utrota allt vad Djurgården heter från den svenska hockeykartan.
HATA JAN!
Att det skulle bli Challe som tog över va väl 1.01 i odds, inget ont om Challe men in med nytt blod för faaan!
Det är som ett äckligt virus i laget, Hardy planterade det och bromsmedicinerna i form av Zabel Och Challe är sockerpiller helt utan läkande effekt.
Allt nogrant övervakat av Adolf Järlefeldt som gett sig fan på att utrota allt vad Djurgården heter från den svenska hockeykartan.
HATA JAN!
-
Jävla aikare med Ölvestad i spetsen. Du är ett svin och känner mig våldtagen efter att ha köpt ditt snack om Djurgårdssympatier. Ottosson likaså, anledningen till att du lirat här så länge är att ingen annan vill ha ditt fula tryne i truppen. Är det någon jävla idiot härinne som nu tänker gå på nästa hemmamatch, så hoppas jag det är för att svina så mycket som möjligt. Kasta kattskit i Djurgårdsbåset, skita på stolarna eller storma isen!
Ni är inte värda ett piss jag skäms över att överhuvudtaget följt er och hoppas ni alla råkar så illa ut som det bara går.
Är det nu nån jävla pisshög härinne som försöker tagga igång folk med nått jävla lögninlägg om hur mycket finare och bättre vi är, hur mycket vi betyder för dem, så är du inte mer värd än spelare och ledare i mina ögon. De bryr sig inte ett skit om oss, jag bryr mig inte om dem. De förtjänar karriäravslutande skador och jag hatar varenda en mer än Aik.
Trodde aldrig jag skulle få se något så jävla illa någonsin. De har våldtagit varenda betalande åskådare och en skriftlig jävla ursäkt är en början, men ni kommer aldrig vinna tillbaka mig. Så fan heller att jag tar en kopp kaffe med Breivik eller Stalin.
Önskar er all olycka när ni möter Bajen Fans om ett par säsonger
PINSAMMA DJURGÅRN
Ni är inte värda ett piss jag skäms över att överhuvudtaget följt er och hoppas ni alla råkar så illa ut som det bara går.
Är det nu nån jävla pisshög härinne som försöker tagga igång folk med nått jävla lögninlägg om hur mycket finare och bättre vi är, hur mycket vi betyder för dem, så är du inte mer värd än spelare och ledare i mina ögon. De bryr sig inte ett skit om oss, jag bryr mig inte om dem. De förtjänar karriäravslutande skador och jag hatar varenda en mer än Aik.
Trodde aldrig jag skulle få se något så jävla illa någonsin. De har våldtagit varenda betalande åskådare och en skriftlig jävla ursäkt är en början, men ni kommer aldrig vinna tillbaka mig. Så fan heller att jag tar en kopp kaffe med Breivik eller Stalin.
Önskar er all olycka när ni möter Bajen Fans om ett par säsonger
PINSAMMA DJURGÅRN
100% DJURGÅRDSJ***L